Wikipidedia stelt anders en wikipidedia is leidend.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl Seleção helemaal niet echt de bijnaam van dat team is. Een Braziliaan vraagt zich bij die naam slechts af welk team hij bedoelt, de seleção van Brazilië of die van Kameroen
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Ik eet nu een pizza salami extra pikant.
Naar bed gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Mijn bakje met gezouten cashewnoten is al op.
Wat moet ik nou jongens?
Mokervet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Een Embollo draaien op de wc.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Wat moet ik nou jongens?
Teennagelsquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Wat moet ik nou jongens?
Zat er een half schijfje jalapeno op?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Zitten best wat pepers op maar ik heb er nog extra Sriracha super hot overheen gegooid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er een half schijfje jalapeno op?
Groot gelijk, nu de Belgen eruit liggen kunnen we echt beginnen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij begint het WK pas morgen om 16u. Knock out fase vind ik nog veel leuker dan groepsfase wedstrijden
Dit zijn nu ook net knock-out wedstrijdenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij begint het WK pas morgen om 16u. Knock out fase vind ik nog veel leuker dan groepsfase wedstrijden
En dit is geen knock out?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee.quote:
Ik had vanmiddag een jalapeno tosti bij de koffiezaak, was goed te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er een half schijfje jalapeno op?
Waarom haat jij Nederland zo?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je voor Marokko of Kroatië?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil je me niet helpen herinneren aan deze nachtmerrie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Groot gelijk, nu de Belgen eruit liggen kunnen we echt beginnen.
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je me niet helpen herinneren aan deze nachtmerrie.
Ik herinner jullie ook niet dat Iniesta de 0-1 scoorde in de 116e minuutergens in 2010
![]()
![]()
Dat mag best hoor, boeien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je me niet helpen herinneren aan deze nachtmerrie.
Ik herinner jullie ook niet dat Iniesta de 0-1 scoorde in de 116e minuutergens in 2010
![]()
![]()
Zit hoe dan ook een dikke boete aan te komen voor Uruguay, dat gedrag tov de scheidsrechter na het fluitsignaal gaat de FIFA niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)a-uitschakeling.html
![]()
![]()
Dat vind ik een beledigende opmerking.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.
intussen ook al zolang geleden. 12 jaar gewoon.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.
Ik verwachtte enorme razernij.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)a-uitschakeling.html
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |