Terwijl Seleção helemaal niet echt de bijnaam van dat team is. Een Braziliaan vraagt zich bij die naam slechts af welk team hij bedoelt, de seleção van Brazilië of die van Kameroenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In sommige wedstrijden wordt dat wel zestig keer gezegd. Of zo'n Jeroen Grueter die altijd heel overdreven de uitspraak van de namen probeert goed te krijgen en het alsnog totaal verkeerd uitspreekt
Daarna helemaal openrijtenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Bakstenen op Dennis van Wijk. @:powerloungen
Akkoord.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit probeerde je zojuist al te posten.
Team Bolsonaroquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl Seleção helemaal niet echt de bijnaam van dat team is. Een Braziliaan vraagt zich bij die naam slechts af welk team hij bedoelt, de seleção van Brazilië of die van Kameroen
Vetzak.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Ik eet nu een pizza salami extra pikant.
Wikipidedia stelt anders en wikipidedia is leidend.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl Seleção helemaal niet echt de bijnaam van dat team is. Een Braziliaan vraagt zich bij die naam slechts af welk team hij bedoelt, de seleção van Brazilië of die van Kameroen
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Naar bed gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Mijn bakje met gezouten cashewnoten is al op.
Wat moet ik nou jongens?
Mokervet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Een Embollo draaien op de wc.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Wat moet ik nou jongens?
Teennagelsquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Wat moet ik nou jongens?
Zat er een half schijfje jalapeno op?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Zitten best wat pepers op maar ik heb er nog extra Sriracha super hot overheen gegooid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er een half schijfje jalapeno op?
Groot gelijk, nu de Belgen eruit liggen kunnen we echt beginnen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij begint het WK pas morgen om 16u. Knock out fase vind ik nog veel leuker dan groepsfase wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |