Dit zijn nu ook net knock-out wedstrijdenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij begint het WK pas morgen om 16u. Knock out fase vind ik nog veel leuker dan groepsfase wedstrijden
En dit is geen knock out?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij begint het WK pas morgen om 16u. Knock out fase vind ik nog veel leuker dan groepsfase wedstrijden
Nee.quote:
Ik had vanmiddag een jalapeno tosti bij de koffiezaak, was goed te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er een half schijfje jalapeno op?
Waarom haat jij Nederland zo?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je voor Marokko of Kroatië?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil je me niet helpen herinneren aan deze nachtmerrie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Groot gelijk, nu de Belgen eruit liggen kunnen we echt beginnen.
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je me niet helpen herinneren aan deze nachtmerrie.
Ik herinner jullie ook niet dat Iniesta de 0-1 scoorde in de 116e minuutergens in 2010
![]()
![]()
Dat mag best hoor, boeien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik herinner jullie ook niet dat Iniesta de 0-1 scoorde in de 116e minuutergens in 2010
![]()
![]()
Zit hoe dan ook een dikke boete aan te komen voor Uruguay, dat gedrag tov de scheidsrechter na het fluitsignaal gaat de FIFA niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)a-uitschakeling.html
![]()
![]()
Dat vind ik een beledigende opmerking.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.
intussen ook al zolang geleden. 12 jaar gewoon.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlanders die daar nog last van hebben horen in een instelling.
Ik verwachtte enorme razernij.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
![]()
"slaat aan diggelen"quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
![]()
Mijn punt precies.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik een beledigende opmerking.
Zou ik niet doen nee gezien Belgie nog nooit een WK-finale heeft weten te behalen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijkt bij zijn ouders en noemt dat bij vrienden kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
@Sked is met niemand maatjes.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Huh maar wij waren toch maatjes.
Dan kan je nog wel een gebbetje maken tochquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Huh maar wij waren toch maatjes.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zat nog op school gewoon. in 2010We kennen je posts beste man het zal de meeste verbazen dat je überhaupt op school gezeten hebt. (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wie weet ooit ergens in 2050 ofzo .quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik niet doen nee gezien Belgie nog nooit een WK-finale heeft weten te behalen.
Ik ook jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij ook een beetje zorgen
Ik kan hier niet mee lachenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We kennen je posts beste man het zal de meeste verbazen dat je überhaupt op school gezeten hebt. (lol)
Niet om dit soort heikele thema's. Word nog steeds weleens zwetend wakker.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel een gebbetje maken toch
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben wat vertraagd. Welke wedstrijd kijken we? Brasil?
We kijken naar de Zwitsers.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Heeft deze man balletjespijn?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, die Vlahovic.
[ afbeelding ]
Zo gaan we in dit huis niet met elkaar om!quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat mij dit onderonsje even uitvechten met Sked Slobbie.
Spannender, meer sensatie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, waarom kijken we die andere?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet om dit soort heikele thema's. Word nog steeds weleens zwetend wakker.
[ afbeelding ]
Jij kijkt liever naar transgender voetbal?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Leukere wedstrijd?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de verwijzing snapt, die was moeilijk te missen de laatste dagenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft deze man balletjespijn?
Nederland.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wie supporteren jullie eigenlijk?
Zie UIquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserlandquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Servie en Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb vanavond geen voorkeuren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brazilie speelt met een b-elftal zonder krachten te willen verspillen (9 wijzigingen) tegen een Kameroen wat niks kan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar ging dit WK toch over?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar transgender voetbal?
Wit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef Haags het volgende:
Ik wil dat shirt van Zwitserland hebben.
@:slobeend ja het is rood.
Waarom negeer je mijn vraag?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwi-Ser natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
auuuquote:
Tot nu toe werkt dat goed, al beide 2 keer gescoord!quote:
Je moet doen waarbij jij je goed voeltquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:06 schreef Tagliano het volgende:
In het clubvoetbal vinden sommigen het not dun om een tweede club te supporten
Hoe zit dat met landenteams
Dat is al een week bezigquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:07 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige seksuele spanning tussen user @:tagliano en user @:Lonaa
We bouwen het rustig opquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:07 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige seksuele spanning tussen user @:tagliano en user @:Lonaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |