SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
@Sked is met niemand maatjes.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Huh maar wij waren toch maatjes.
Dan kan je nog wel een gebbetje maken tochquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Huh maar wij waren toch maatjes.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zat nog op school gewoon. in 2010We kennen je posts beste man het zal de meeste verbazen dat je überhaupt op school gezeten hebt. (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wie weet ooit ergens in 2050 ofzo .quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik niet doen nee gezien Belgie nog nooit een WK-finale heeft weten te behalen.
Ik ook jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij ook een beetje zorgen
Ik kan hier niet mee lachenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We kennen je posts beste man het zal de meeste verbazen dat je überhaupt op school gezeten hebt. (lol)
Niet om dit soort heikele thema's. Word nog steeds weleens zwetend wakker.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel een gebbetje maken toch
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben wat vertraagd. Welke wedstrijd kijken we? Brasil?
We kijken naar de Zwitsers.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben wat vertraagd. Welke wedstrijd kijken we? Brasil?
Heeft deze man balletjespijn?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, die Vlahovic.
[ afbeelding ]
Zo gaan we in dit huis niet met elkaar om!quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat mij dit onderonsje even uitvechten met Sked Slobbie.
Spannender, meer sensatie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, waarom kijken we die andere?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet om dit soort heikele thema's. Word nog steeds weleens zwetend wakker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |