Dit viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:42 schreef Perox het volgende:
Je kan wel goed zien dat dit stadion geen airco heeft. Kleffeshirtjesgenot.
Dit ging om de omvangquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
41.5cm, daar gaat de gemiddelde fokker ruim overheen.
@Siswetquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ging om de omvang
Dat vindt niet iedere vrouw leuk meer ben ik bang
Ik pas.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ging om de omvang
Dat vindt niet iedere vrouw leuk meer ben ik bang
Nee, Embolo.quote:
Knotsgek bewaar ik voor avonden als gisterenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:45 schreef Coco het volgende:
[..]
We vragen het even aan de expert @:tagliano
Bij velen zou het niet passen denk ikquote:
Tijd voor een goal van Kameroen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Knotsgek bewaar ik voor avonden als gisteren
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij velen zou het niet passen denk ik
Brazilie kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Vermeulen met zijn Seleção-geneuzel weer.
Fake newsquote:
Sowieso Brazilië op NPO kijken doe ik niet meer. Wat een gedweep.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag in de rust dit kijken en review:
Ik ga niet zeggen wat dat betekent maar het is een deel van een banaanquote:
In sommige wedstrijden wordt dat wel zestig keer gezegd. Of zo'n Jeroen Grueter die altijd heel overdreven de uitspraak van de namen probeert goed te krijgen en het alsnog totaal verkeerd uitspreektquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Het moet even, maar de andere staat natuurlijk aan op de laptop.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Sowieso Brazilië op NPO kijken doe ik niet meer. Wat een gedweep.
En al die verbasteringen van die namen. Met je Fredzj.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Sowieso Brazilië op NPO kijken doe ik niet meer. Wat een gedweep.
Heb je een banaan vraag?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen wat dat betekent maar het is een deel van een banaan
Hoe spreek jij Seleção uit?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In sommige wedstrijden wordt dat wel zestig keer gezegd. Of zo'n Jeroen Grueter die altijd heel overdreven de uitspraak van de namen probeert goed te krijgen en het alsnog totaal verkeerd uitspreekt
En dat Eto'o geen 28 meer is.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:48 schreef Machielovic het volgende:
Kameroen zal wel balen dat Embolo niet voor hun speelt
Ach bij Zwitserland ontbreekt Luuk de Jong.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:48 schreef Machielovic het volgende:
Kameroen zal wel balen dat Embolo niet voor hun speelt
Nee die dingen antwoorden toch nooitquote:
Roelfs wordt daar achter de schermen en in de NOS Voetbalpodcast aardig belachelijk om gemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Terwijl Seleção helemaal niet echt de bijnaam van dat team is. Een Braziliaan vraagt zich bij die naam slechts af welk team hij bedoelt, de seleção van Brazilië of die van Kameroenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In sommige wedstrijden wordt dat wel zestig keer gezegd. Of zo'n Jeroen Grueter die altijd heel overdreven de uitspraak van de namen probeert goed te krijgen en het alsnog totaal verkeerd uitspreekt
Daarna helemaal openrijtenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Bakstenen op Dennis van Wijk. @:powerloungen
Akkoord.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit probeerde je zojuist al te posten.
Team Bolsonaroquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl Seleção helemaal niet echt de bijnaam van dat team is. Een Braziliaan vraagt zich bij die naam slechts af welk team hij bedoelt, de seleção van Brazilië of die van Kameroen
Vetzak.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Ik eet nu een pizza salami extra pikant.
Wikipidedia stelt anders en wikipidedia is leidend.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl Seleção helemaal niet echt de bijnaam van dat team is. Een Braziliaan vraagt zich bij die naam slechts af welk team hij bedoelt, de seleção van Brazilië of die van Kameroen
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Naar bed gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Mijn bakje met gezouten cashewnoten is al op.
Wat moet ik nou jongens?
Mokervet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Een Embollo draaien op de wc.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Wat moet ik nou jongens?
Teennagelsquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Wat moet ik nou jongens?
Zat er een half schijfje jalapeno op?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:51 schreef Gehrman het volgende:
Zitten best wat pepers op maar ik heb er nog extra Sriracha super hot overheen gegooid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er een half schijfje jalapeno op?
Groot gelijk, nu de Belgen eruit liggen kunnen we echt beginnen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mij begint het WK pas morgen om 16u. Knock out fase vind ik nog veel leuker dan groepsfase wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |