We hebben weer goed gekozen vanavond.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:35 schreef Tagliano het volgende:
De mensen die hebben gekozen voor KAM BRA komen bedrogen uit
Waarom zou je dat dan ook kiezen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:35 schreef Tagliano het volgende:
De mensen die hebben gekozen voor KAM BRA komen bedrogen uit
Omdat ze vol passie en verbeten mentaliteit zitten om iets van een wedstrijd dan wel leven te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:36 schreef Confetti het volgende:
Waarom zijn die Serviers zulke verbeten mensen?
Men verpreidde nepnieuws dat hij een affaire heeft met de vrouw van een medespeler.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:36 schreef Confetti het volgende:
Waarom zijn die Serviers zulke verbeten mensen?
Spaan is een staatsmongool.quote:
Jaloers op die volksaard?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze vol passie en verbeten mentaliteit zitten om iets van een wedstrijd dan wel leven te maken.
In tegenstelling tot het Nederlands elftal en de Nederlandse jeugd die allemaal depressief blijken te zijn ondanks alle welvaart.
reserve keeperquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Men verpreidde nepnieuws dat hij een affaire heeft met de vrouw van een medespeler.
Volgens mij heb ik iedere keer met de dubbele wedstrijden de goede keuze gemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We hebben weer goed gekozen vanavond.
Forum App.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor potten en pannen, juichen de wappie's ook mee?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor potten en pannen, juichen de wappie's ook mee?
Ik ook. Blij mee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iedere keer met de dubbele wedstrijden de goede keuze gemaakt
Geen idee, had in het begin het idee dat het hier beetje 50/50 wasquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan ook kiezen?
Partizan - Rode Ster kijken met Partizan-supporters was echt puur genotquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze vol passie en verbeten mentaliteit zitten om iets van een wedstrijd dan wel leven te maken.
In tegenstelling tot het Nederlands elftal en de Nederlandse jeugd die allemaal depressief blijken te zijn ondanks alle welvaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |