Jij kijkt liever naar transgender voetbal?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, waarom kijken we die andere?
Leukere wedstrijd?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de verwijzing snapt, die was moeilijk te missen de laatste dagenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft deze man balletjespijn?
Nederland.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wie supporteren jullie eigenlijk?
Zie UIquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserlandquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Servie en Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb vanavond geen voorkeuren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brazilie speelt met een b-elftal zonder krachten te willen verspillen (9 wijzigingen) tegen een Kameroen wat niks kan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar ging dit WK toch over?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar transgender voetbal?
Wit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef Haags het volgende:
Ik wil dat shirt van Zwitserland hebben.
@:slobeend ja het is rood.
Waarom negeer je mijn vraag?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwi-Ser natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben wat vertraagd. Welke wedstrijd kijken we? Brasil?
auuuquote:
Tot nu toe werkt dat goed, al beide 2 keer gescoord!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |