Of eruit als Servië scoortquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:55 schreef VacaLoca het volgende:
Zwitserland groepswinnaar dus als het nog scoort?
En tussen de meest kleine kutdorpjes bestaan de grootste voetbal-vete'squote:Op vrijdag 2 december 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap dat gedoe tussen Servië en Kosovo nooit zo.
Als Limburg ineens een eigen land wil zijn zeggen we toch ook ‘dikke prima, tot ziens’ en gaan we ook niet moeilijk doen.
Als onze helft definitief de zwakke helft is weet je zeker dat we vernederd gaan worden tegen de VSquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Brazilië geen groepswinnaar wordt is de bovenste helft wel echt de mindere helft ja
Ow wacht Bra heeft zijn eigen lolkwart verknald?quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Brazilië geen groepswinnaar wordt is de bovenste helft wel echt de mindere helft ja
Neehquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef BB-King het volgende:
Dit Brazilië pakken we wel in de halve finale.
Ja ook het A-team.
Wat staat hierquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Ow wacht Bra heeft zijn eigen lolkwart verknald?![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:57 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht dat Brazilie al een tegengoal had maar dit is de eerste pas.
Zit ik daar even fout
Alleen als Zwitserland nog scoort.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
[..]
We liggen er morgen uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef BB-King het volgende:
Dit Brazilië pakken we wel in de halve finale.
Ja ook het A-team.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |