Pak zo een biertje, Hertog Jan om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat drink jij bij deze wedstrijd?
Mwah, genoeg Europese landen. Winter en kleine woonkamer.quote:
Goede keuze, geniet ervanquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pak zo een biertje, Hertog Jan om mee te beginnen.
Wij maken er dan niks groots van.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:38 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat wij elkaar begroeten als we elkaar tegenkomen
Mooi biertje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pak zo een biertje, Hertog Jan om mee te beginnen.
Vreselijk inderdaad. Doe het dan zoals in andere landen, waar ze de bank wat schuiner hebben staan, de stoelen wat willekeuriger door elkaar zijn gezet zodat je tenminste ook de ruggen van anderen ziet en ergens wat onhandige statafels zijn gedeponeerd. Daar is het allemaal heel anders en beter enzo.quote:
Ik geef altijd een feestje/bbq met wat achtergrondmuziek, mensen die elkaar mogen gaan dan wel bij elkaar staan, stuk minder ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Doe het dan zoals in andere landen, waar ze de bank wat schuiner hebben staan, de stoelen wat willekeuriger door elkaar zijn gezet zodat je tenminste ook de ruggen van anderen ziet en ergens wat onhandige statafels zijn gedeponeerd. Daar is het allemaal heel anders en beter enzo.
Dit toernooi is het tot nu toe nog niet meegevallen qua speeltijden om er een leuk feestje van te maken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef altijd een feestje/bbq met wat achtergrondmuziek, mensen die elkaar mogen gaan dan wel bij elkaar staan, stuk minder ongemakkelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit toernooi is het tot nu toe nog niet meegevallen qua speeltijden om er een leuk feestje van te maken.
Vandaag ook niet echt ook al is het op zaterdag. Misschien de volgende ronde, die is a.s vrijdag om 20.00
Oh man, daar heb ik wel zo'n hekel aan he, als je dan wat nieuwer bent moet je eerst een tijd je 'plekje' gaan zoeken enzo en tegen de tijd dat je wat op je gemak begint te raken is het klaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef altijd een feestje/bbq met wat achtergrondmuziek, mensen die elkaar mogen gaan dan wel bij elkaar staan, stuk minder ongemakkelijk.
Ja, met allemaal grote stoelen en banken waarin je helemaal wegzakt waardoor je ver van elkaar af zit en niemand elkaar kan verstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Doe het dan zoals in andere landen, waar ze de bank wat schuiner hebben staan, de stoelen wat willekeuriger door elkaar zijn gezet zodat je tenminste ook de ruggen van anderen ziet en ergens wat onhandige statafels zijn gedeponeerd. Daar is het allemaal heel anders en beter enzo.
Als ik 50 mensen kwijt wil in m'n simpele woonkamer, dan is die houterige opstelling wel helaas het bestequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lossen wij eenvoudig op. Nieuwe mensen laten we niet toequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man, daar heb ik wel zo'n hekel aan he, als je dan wat nieuwer bent moet je eerst een tijd je 'plekje' gaan zoeken enzo en tegen de tijd dat je wat op je gemak begint te raken is het klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |