Gezelligquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lossen wij eenvoudig op. Nieuwe mensen laten we niet toe
Dit is echt een prima tijdstip voor een groter feestje. Is de meute na het eten weer naar huis en kun je met een harde kern nog even de pot van vanavond kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit toernooi is het tot nu toe nog niet meegevallen qua speeltijden om er een leuk feestje van te maken.
Vandaag ook niet echt ook al is het op zaterdag. Misschien de volgende ronde, die is a.s vrijdag om 20.00
Gewoon je plek opeisen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man, daar heb ik wel zo'n hekel aan he, als je dan wat nieuwer bent moet je eerst een tijd je 'plekje' gaan zoeken enzo en tegen de tijd dat je wat op je gemak begint te raken is het klaar.
Ben bang dat er weinig te juichen valt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
De spanning stijgt. Heb het echte WK-gevoel eindelijk te pakken. Ik zal hardop juichen. Let's go !
Oh ben je er zo eentjequote:
Dat komt doordat we nu alles op alles moeten zetten!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
De spanning stijgt. Heb het echte WK-gevoel eindelijk te pakken. Ik zal hardop juichen. Let's go !
Ja oke, dat is wel een nadeel jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man, daar heb ik wel zo'n hekel aan he, als je dan wat nieuwer bent moet je eerst een tijd je 'plekje' gaan zoeken enzo en tegen de tijd dat je wat op je gemak begint te raken is het klaar.
Blijf wel rondhangen bij de drankentafel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker maat, fijne wedstrijd!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook altijd bij een statafel staan, vind ik minder ongemakkelijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blijf wel rondhangen bij de drankentafel.
Wat aardig van je. Ik wens jou ook heel veel plezier!quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
Ik wens iedereen veel plezier met de wedstrijd
Met het tempo van Nederland heb je straks nog genoeg kansen om naar het toilet te gaanquote:
Ik rook officieel al lang niet meer maar dan maar snel naar buiten, zijn toch vaak de leukere lui op feestjes, rook ik gewoon mee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd bij een statafel staan, vind ik minder ongemakkelijk
Ik drink nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Pak maar even een blikje bier.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En om bier uit de schuur te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |