De vraag blijft, heeft hij dat verdiend??quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als Perez gewoon Leclerc voor blijft, is dat allemaal niet nodig. Kan Max gewoon winnen.
Wel als hij voor LEC blijft, waarom niet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag blijft, heeft hij dat verdiend??
Reespees zijn ze zowieso beter bij RBquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:07 schreef PirE het volgende:
Gewoon morgen kijken of je P1 kan houden. Dan mogen Perez en Leclerc het uitvechten. Als Leclerc Perez inhaalt kan Max altijd nog even een hele langzame sector 3 rijden om Perez te helpen.
Al moet Perez het gewoon zelf doen met zijn betere auto.
Gewoon Perez een aantal rondjes binnen DRS-afstand houden en samen wegrijden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:07 schreef PirE het volgende:
Gewoon morgen kijken of je P1 kan houden. Dan mogen Perez en Leclerc het uitvechten. Als Leclerc Perez inhaalt kan Max altijd nog even een hele langzame sector 3 rijden om Perez te helpen.
Al moet Perez het gewoon zelf doen met zijn betere auto.
Dat is dan wel een groter risico, beter heeft Perez een buffer, dan kan Ferrari ook minder met pitstop strategiën doen, undercut enzoquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als Perez gewoon Leclerc voor blijft, is dat allemaal niet nodig. Kan Max gewoon winnen.
Dat doet hij toch ook voor zover dat in de moderne F1 nog gaat? Vorige week was de timing van de SC uiterst flatteus voor Stroll en ook niet voor het eerst dit seizoen, dan mocht hij vanwege covid een paar wedstrijden niet meedoen aan het begin maar wanneer de auto enigzinds goed was had hij gewoon zo'n 2 tot 4 tienden op Stroll, zowel in quali als op racepace. Stroll is niet de koekenbakker waar velen hem voor verslijten omdat papa centjes heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Donderkonijn het volgende:
Vettel doet eindelijk wat ik het hele jaar van hem verwachtte eigenlijk: Het declassificeren van Lance Stroll. Ik had verwacht dat ie rondjes om Stroll zou rijden het hele seizoen.
tenzij ze er allebei 1e bocht af vliegenquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vermoed dat Ferrari banden vreet en dat Perez P2 wel moet kunnen houden
Idem.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik heb echt geen idee wie die man in het geel is
quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die doet grappig op TikTok en heeft heeeel veel volgers, dus verdient dik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Welke races kijk jij? Ik zie Stroll vaak doldwaze acties bij het verdedigen doen (waar die nu ook 3 strafpunten voor gekregen heeft, maar dat was niet de eerste keer.)Als je de races terugkijkt waar Max die inhaalraces deed zie je m ook supervoorzichtig doen wanneer hij bij Lance in de buurt is hij weet dat die gast een rijdend risico is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook voor zover dat in de moderne F1 nog gaat? Vorige week was de timing van de SC uiterst flatteus voor Stroll en ook niet voor het eerst dit seizoen, dan mocht hij vanwege covid een paar wedstrijden niet meedoen aan het begin maar wanneer de auto enigzinds goed was had hij gewoon zo'n 2 tot 4 tienden op Stroll, zowel in quali als op racepace. Stroll is niet de koekenbakker waar velen hem voor verslijten omdat papa centjes heeft.
Tiktok, dat is toch die Chinese spionage-app?quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die doet grappig op TikTok en heeft heeeel veel volgers, dus verdient dik.
Mercedes is weer terug op aarde.quote:
wie zei ook weer dat het een gevecht met mercedes zou worden.quote:
zegt iemand die op het meest lekke forum van internet postquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tiktok, dat is toch die Chinese spionage-app?
jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef tja77 het volgende:
Content creator…dat zijn we allemaal toch?
Ik ben een kontent creatorquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef tja77 het volgende:
Je hebt in totaal 562 contents gekregen van onze moderators.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef tja77 het volgende:
Ja, mijn account op dit forum is ook echt aan mijn persoon te linkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zegt iemand die op het meest lekke forum van internet post
Waar kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 562 contents gekregen van onze moderators.
Volle focus op de stuiterbak van volgend jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Merc heeft een weekje mogen dromen.
Mercedes had in Mexico en Brazilië een vorodeel doordat de aero daar minder werkt (niet op zeenivo).quote:
#stillwerisequote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volle focus op de stuiterbak van volgend jaar.
Zie nu dat user onlogisch mij een note heeft gegeven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php (gratis)
lol ik heb 4 notes, ook over niks ook nog.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
I know, drag is een issue bij deze Merc, maar het leek erop dat ze er toch korter bij zaten (ook buiten Mex en Bra).quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mercedes had in Mexico en Brazilië een vorodeel doordat de aero daar minder werkt (niet op zeenivo).
Abu Dhabi is wel meer op zeenivo en dus heeft Mercedes weer last van hun aero
Stroll heeft zijn eigenaardigheden, hij doet de domste dingen maar doet ook relatief veel briljante dingen voor de middnveldcoureur qua snelheid die hij is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Welke races kijk jij? Ik zie Stroll vaak doldwaze acties bij het verdedigen doen (waar die nu ook 3 strafpunten voor gekregen heeft, maar dat was niet de eerste keer.)Als je de races terugkijkt waar Max die inhaalraces deed zie je m ook supervoorzichtig doen wanneer hij bij Lance in de buurt is hij weet dat die gast een rijdend risico is.
Zekerquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef tja77 het volgende:
Ik vrees dat ze meer resources aan Hamilton's record van 1 winst of pole per seizoen hebben gegeven dan Ferrari aan hun seizoensslot. Dat heeft al gebackfired met de overwinning voor Russell, het kost ook een beetje van volgend seizoen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volle focus op de stuiterbak van volgend jaar.
Bij Sky waren ze al aan het zeuren dat hij niet echt een slipstream gaf door op Perez te wachten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi, Perez helpen met slipstream, maar lekker toch zelf op Pole... Toont maar weer eens hoe groot het verschil is tussen die twee.
Ik heb er 9quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
lol ik heb 4 notes, ook over niks ook nog.
Ik ook hahahaquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
De ware Britse aard komt weer naar bovenquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij Sky waren ze al aan het zeuren dat hij niet echt een slipstream gaf door op Perez te wachten.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij Sky waren ze al aan het zeuren
Ik heb een note omdat ik zei dat TS staand plastquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 194 notes gekregen van onze moderators.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Genieten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij Sky waren ze al aan het zeuren dat hij niet echt een slipstream gaf door op Perez te wachten.
Ga er maar vanuit van niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
FF klein vraagje, wordt het kanaal 200 van ziggo morgen nu wel of niet open gegooid voor iedereen om de formule 1 te kunnen kijken ?
Eh? Ziggo heeft geen rechten meer om F1 uit te zenden dus kanaal 200 openzetten levert niet veel op om F1 te kunnen kijken, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
FF klein vraagje, wordt het kanaal 200 van ziggo morgen nu wel of niet open gegooid voor iedereen om de formule 1 te kunnen kijken ?
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Ziggo heeft geen rechten meer om F1 uit te zenden dus kanaal 200 openzetten levert niet veel op om F1 te kunnen kijken, dacht ik.
Daar hebben ze zich niet aan gehoudenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.
NOS zend race volledig uit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
Ik heb zoveel notes dat men een tweede database server heeft moeten aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Huh?quote:
Ja 4 of 5. Gaat ze niet meer lukken dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.
Dat wordt krap jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja 4 of 5. Gaat ze niet meer lukken dit seizoen.
Ze hebben al gezeik met de slechte stream kwaliteit. Dus die gratis races maakt ook niet zoveel uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef DKUp het volgende:
Gaat ViaPlay daar nog gezeik mee krijgen?
Misschien dat Ziggo hier op aast, als in contractbreuk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef DKUp het volgende:
Gaat ViaPlay daar nog gezeik mee krijgen?
Geen actieve herinnering aan denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar hebben ze zich niet aan gehouden
Wat is er aan gelogen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:03 schreef tripel7 het volgende:
Het grote smoezen is ook weer door HAM van stal gehaald: https://www.formula1.com/(...)tcCW5K89Jxes9PZ.html
Bar weinig want die auto stuiterde weer flink en volgens mij nog een fout van Hamilton.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is er aan gelogen dan?
Ja maar de auto is om Verstappen heen gebouwd heur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi, Perez helpen met slipstream, maar lekker toch zelf op Pole... Toont maar weer eens hoe groot het verschil is tussen die twee.
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar de auto is om Verstappen heen gebouwd heur.
Als ze iedereen bij Red Bull/Mercedes/Ferrari lieten rouleren en daar een kampioenchap van bij zouden houden dan denk ik dat er dit uit zou komen:quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef PS. het volgende:
[..]
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.
Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk om een keer de top 6 van auto te zien wisselen. Zal uiteraard nooit gebeuren, maar kijken of Max bijvoorbeeld ook met gemak de Mercedes naar de top kan rijden met de huidige auto's.
Nee, dat is niet zo. Ik snap niet dat mensen die mythe blijven herhalen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef PS. het volgende:
[..]
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.
Duim weer uit de kom gezogen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze iedereen bij Red Bull/Mercedes/Ferrari lieten rouleren en daar een kampioenchap van bij zouden houden dan denk ik dat er dit uit zou komen:
1. Max
2. Russell
3/4/5 Leclerc/Sainz/Hamilton (kan iedere volgorde zijn, lijken me redelijk gelijk dan)
6. Perez
Tuurlijk wel, maar jij wil vooral jezelf blijven geloven, dus heeft geen zin er over in discussie te gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Ik snap niet dat mensen die mythe blijven herhalen.
Jij weet ook echt alles beter hequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Duim weer uit de kom gezogen.
Echt waar baseren mensen dit soort lijstjes toch op.
Dit is gewoon een andere manier om te zeggen hoe ik de kwaliteiten van die coureurs inschat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Duim weer uit de kom gezogen.
Echt waar baseren mensen dit soort lijstjes toch op.
die bandenvreters gaan posities verliezen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Ferarrigoden maken het gevecht om P2 toch nog spannend.
Nee, ik vind het alleen volslagen onzin om drivers te raten in de F1.quote:
Er is geen enkele aanwijzing dat de auto om Verstappen heen wordt gebouwd. Het enige wat heel veel kenners van autosport zeggen is dat de auto gedurende het seizoen sneller is geworden. De snelste manier om een circuit rond te komen is met een auto die scherp aan de voorkant is. Auto's met dat karakter zijn gewoon de snelste auto's, alleen kunnen lang niet alle coureurs daar mee om gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar jij wil vooral jezelf blijven geloven, dus heeft geen zin er over in discussie te gaan.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nee, ik vind het alleen volslagen onzin om drivers te raten in de F1.
69 notesquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb 2x een ban gehad, nooit iets van gemerkt!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
69 notes
Mooi moment om te stoppen jongens.
Ik kies liever voor mijn illusies. Of een Latifi.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die bandenvreters gaan posities verliezen.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Latifi die hem in de muur zet met nog 6 ronden te gaan. Verstappen op 1 met oude hards en Lewis pit voor softs.
Nog 1 ronde te gaan als de safetycar naar binnen komt, lapped cars may overtake. Lewis jaagt op Max bocht 5 komt er aan en......
Max verdedigt de binnenkant, Lewis komt er niet langs. Max wint de race, Lewis spint vlak voor de finish en kondigt na de race zijn afscheid aan.
Nee, elk team bouwt een zo snel mogelijke auto.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar jij wil vooral jezelf blijven geloven, dus heeft geen zin er over in discussie te gaan.
Dat heb je zitten te dromen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Latifi die hem in de muur zet met nog 6 ronden te gaan. Verstappen op 1 met oude hards en Lewis pit voor softs.
Nog 1 ronde te gaan als de safetycar naar binnen komt, lapped cars may overtake. Lewis jaagt op Max bocht 5 komt er aan en......
Max verdedigt de binnenkant, Lewis komt er niet langs. Max wint de race, Lewis spint vlak voor de finish en kondigt na de race zijn afscheid aan.
Die gozer krijgt een pimp abo kado (als het werkt) als dit gaat gebeurenquote:
Verstappen is de nummer 1 in het team. Dan is het niet zo gek gedacht dat ze bij de ontwikkeling van de auto vooral naar de wensen van de nummer 1 kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Ik snap niet dat mensen die mythe blijven herhalen.
Wat een lamlul is die Ted Kravitz ook. Manmanmanquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Hulk is ook geen fan van Ted Kravitz.
Heerlijk ongemakkelijk weer.
Waarbij een oversturende auto (voorkeur Verstappen) per definitie sneller is dan een ondersturende auto (voorkeur Perez). Dus nogal wiedes dat ze richting Verstappen ontwikkelen. Dat is gewoon sneller.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen is de nummer 1 in het team. Dan is het niet zo gek gedacht dat ze bij de ontwikkeling van de auto vooral naar de wensen van de nummer 1 kijken.
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
“So you’ll be trolling round the back with Haas?”quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat een lamlul is die Ted Kravitz ook. Manmanman![]()
![]()
Ja dat is toch gewoon geen fatsoen? Sorry hoor, maar dan ben je gewoon echt een eikel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
“So you’ll be trolling round the back with Haas?”
Zou Ted dit in november 2020 ook aan George hebben gevraagd voor hij aan zijn derde seizoen bij Williams begon? Of was dat wellicht wat genuanceerder?
Waarom zou het niet kunnen bij Ferrari of Mercedes? Levert net zoveel voer opquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Om de discussies op de socials en ook hier levendig te houden tijdens de winterstop zou het wel leuk zijn als Max in de eerste bocht door Checo van de baan wordt getikt.
De rangorde bij Ferrari en Mercedes is inderdaad minder zekerquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen bij Ferrari of Mercedes? Levert net zoveel voer op
Russell die Hamilton eraf tiktquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russel die met 300+ de muur ingelanceerd word door HAM; 'Thats some dangerous driving man'quote:Op zondag 20 november 2022 00:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Russell die Hamilton eraf tikt
"Blimey!"
Hamilton's nieuwe "That guy".quote:Op zondag 20 november 2022 00:39 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Russel die met 300+ de muur ingelanceerd word door HAM; 'Thats some dangerous driving man'
Max was begin dit jaar zeker in de Ferrari ook het sterkst uit de bus gekomen. Ferrari ligt alleen zo ver achter omdat ze het zelf continue verkloten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk om een keer de top 6 van auto te zien wisselen. Zal uiteraard nooit gebeuren, maar kijken of Max bijvoorbeeld ook met gemak de Mercedes naar de top kan rijden met de huidige auto's.
Dat was toch al lang duidelijk? Die RB boycot kwam ook hoofdzakelijk door hem en zijn insinuaties het hele jaar, met die typisch britse manier van iets zeggen zonder het echt gezegd te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:20 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat is toch gewoon geen fatsoen? Sorry hoor, maar dan ben je gewoon echt een eikel.
Zouden die pitreporters teveel benzinedampen hebben gesnoven? Jack was ook zo'n lamlul.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat een lamlul is die Ted Kravitz ook. Manmanman![]()
![]()
Paybackgate, daaromquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, dat is wel gek. Want het gaat niet om de 1e rijder. Vorig jaar ging het om Max kampioen maken, dit jaar gaat het weer gewoon (zoals altijd in de F1) om het WCC. En dus maken ze de snelst mogelijke auto.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen is de nummer 1 in het team. Dan is het niet zo gek gedacht dat ze bij de ontwikkeling van de auto vooral naar de wensen van de nummer 1 kijken.
Zelfs als er niets gebeurt verzinnen ze wel wat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit. En dit schijnt voor heel veel mensen gewoon niet te begrijpen te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarbij een oversturende auto (voorkeur Verstappen) per definitie sneller is dan een ondersturende auto (voorkeur Perez). Dus nogal wiedes dat ze richting Verstappen ontwikkelen. Dat is gewoon sneller.
Ben jij ook coureur geweest? #dtvquote:Op zondag 20 november 2022 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. En dit schijnt voor heel veel mensen gewoon niet te begrijpen te zijn.
En daardoor: hoe sneller de auto dit seizoen werd, hoe meer in het voordeel van Verstappen en hoe groter zijn marge werd. Alle top coureurs willen een oversturende auto, want dat onderscheid de goede coureurs van de top coureurs.
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 20 november 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben jij ook coureur geweest? #dtv
Chevy rijdt iedereen het snot voor de ogenquote:Op zondag 20 november 2022 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Ik heb wel de F1 game op mijn PlayStation, dus volgens Chevy ben ik zowat een prof.
Merkwaardig genoeg ben ik hem nog nooit tegen gekomen op een circuitquote:Op zondag 20 november 2022 10:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Chevy rijdt iedereen het snot voor de ogen
Denk dat iedereen het wel begrijpt maar niet wil toegeven dat Verstappen een uitzonderlijk talent is en momenteel ook de beste F1 coureur.quote:Op zondag 20 november 2022 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Begrijp ik niet, leg eens uitquote:Op zondag 20 november 2022 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste weten we natuurlijk nooit helemaal zeker. We weten alleen zeker dat de combinatie RedBull-Verstappen al twee jaar de beste combinatie is.quote:Op zondag 20 november 2022 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het wel begrijpt maar niet wil toegeven dat Verstappen een uitzonderlijk talent is en momenteel ook de beste F1 coureur.
Voor 99,9% ben ik er wel zeker van, het is niet alleen de snelheid maar ook het bijna geen fouten maken.quote:Op zondag 20 november 2022 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste weten we natuurlijk nooit helemaal zeker. We weten alleen zeker dat de combinatie RedBull-Verstappen al twee jaar de beste combinatie is.
Geen fouten maken in de snelste auto op de grid is een veel minder grote prestatie dan geen fouten maken terwijl je elke ronde op de limiet rijdt. Verstappen maakte ook veel meer fouten in 2019/2020. Zijn rondes nu zijn belachelijk consistent en dat is bewonderenswaardig, maar tegelijkertijd doet hij dat wel in een auto die hij, buiten Q, niet ronden lang tot op de limiet hoeft te pushen.quote:Op zondag 20 november 2022 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor 99,9% ben ik er wel zeker van, het is niet alleen de snelheid maar ook het bijna geen fouten maken.
Ik vond het zelf niet grappig en die denigrerende post van jou al helemaal nietquote:Op zondag 20 november 2022 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat ben je toch grappig man.
Mijn oprechte excuses als ik je gekwetst heb door een passende schoen aan te reiken.quote:Op zondag 20 november 2022 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vond het zelf niet grappig en die denigrerende post van jou al helemaal niet
Als je gaat doen dat 'anderen' debiel zijn dan zal ik daar dan maar gehoor aan geven
Ik vind het wel fantastisch dat we hier iemand in het midden hebben die echt alles, maar dan ook alles snapt, weet, op de hoogte is van nieuwtjes die alleen binnen het team bekend zijn. En ook nog eens super slim is.quote:Op zondag 20 november 2022 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Graag gedaan. Erg fijn dat mijn bijdragen zo op prijs worden gesteld.quote:Op zondag 20 november 2022 10:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind het wel fantastisch dat we hier iemand in het midden hebben die echt alles, maar dan ook alles snapt, weet, op de hoogte is van nieuwtjes die alleen binnen het team bekend zijn. En ook nog eens super slim is.
Wat leest het toch heerlijk weg met zo'n knul die werkelijk alles weet, en had ik al gezegd dat je slim bent?
Ben echt blij met je, iemand die de fouten van anderen corrigeert, wat moesten we toch zonder je hier.
Dat zegt meer over Perez, nu weet ik niet welke van deze coureurs in de toch wel gevoelige Red Bull sneller zouden zijn dan Verstappen.quote:Op zondag 20 november 2022 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Norris, Russell, Hamilton, Leclerc, Sainz, Alonso, Vettel. Ze waren in deze RB allemaal voor Perez geëindigd, daar ben ik dan weer voor 99,9% van overtuigd.
Vettel had toch een voorkeur voor een losse voorkant? Die zou compleet om de oren gereden worden. Verstappen, Hamilton en Ricciardo willen juist een strakke voorkant.quote:Op zondag 20 november 2022 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Perez, nu weet ik niet welke van deze coureurs in de toch wel gevoelige Red Bull sneller zouden zijn dan Verstappen.
Absoluut zegt dat veel over Perez, het zegt zelfs helemaal niets over Verstappen, dat is ook eigenlijk het hele punt.quote:Op zondag 20 november 2022 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Perez, nu weet ik niet welke van deze coureurs in de toch wel gevoelige Red Bull sneller zouden zijn dan Verstappen.
Vettel weg vind ik wel een aderlating voor de sport. Liever zie ik ham gaan en Vettel in de merc maar ja het blijkt maar weer dat ik er helemaal geen invloed op heb.quote:
Ik wil ook het liefst een strakke voorkant. Jij ook gok ik.quote:Op zondag 20 november 2022 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel had toch een voorkeur voor een losse voorkant? Die zou compleet om de oren gereden worden. Verstappen, Hamilton en Ricciardo willen juist een strakke voorkant.
Ik heb ook niks tegen een strakke achterkant. Balans.quote:Op zondag 20 november 2022 11:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik wil ook het liefst een strakke voorkant. Jij ook gok ik.
Heel misschien wist je dit al maar de Duitse Hulkenberg kan ook Nederlands pratenquote:Op zondag 20 november 2022 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses als ik je gekwetst heb door een passende schoen aan te reiken.
Dus jullie gaan voor géén tieten én géén kont. Helderquote:Op zondag 20 november 2022 11:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen een strakke achterkant. Balans.
Strak kontje is wat anders dan geen kont hè…quote:Op zondag 20 november 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan voor géén tieten én géén kont. Helder
Serieus? Heeft ie een Nederlandse moeder ofzo?quote:Op zondag 20 november 2022 11:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heel misschien wist je dit al maar de Duitse Hulkenberg kan ook Nederlands praten
Hadden we het over de buitenkant dan?quote:Op zondag 20 november 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Losse achterkant gespotquote:Op zondag 20 november 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar voldoe ik wel aanquote:Op zondag 20 november 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
The class of 2022quote:
laat je fantasie de vrije loopquote:
Typisch FOK!quote:
gaat ie weer 3 maanden van de social media af?quote:Op zondag 20 november 2022 12:15 schreef Evenstar het volgende:
Lewis is er wel klaar mee. Heeft niet eens zin om te testen dinsdag.
Ik vind testen net nadat het seizoen is afgelopen ook een beetje onzinnig om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 12:15 schreef Evenstar het volgende:
Mwah, zal vast wel nuttig zijn. Doen het vast niet omdat ze het leuk vinden.quote:Op zondag 20 november 2022 12:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind testen nadat het seizoen is afgelopen ook een beetje onzinnig om eerlijk te zijn.
Oh ongetwijfeld, maar als je de data binnen hebt die je nodig hebt... Alles is na de winter toch weer anders.quote:Op zondag 20 november 2022 12:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, zal vast wel nuttig zijn. Doen het vast niet omdat ze het leuk vinden.
Dat valt wel mee in dit geval.quote:Op zondag 20 november 2022 12:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld, maar als je de data binnen hebt die je nodig hebt... Alles is na de winter toch weer anders.
Kleine kinderen kunnen dan ook slecht tegen hun verlies.quote:Op zondag 20 november 2022 12:15 schreef Evenstar het volgende:
Ja oke, maar met 22 races dit jaar, je hebt makkelijk rond de 15000 kilometers gemaakt zou je toch al wel genoeg data moeten hebben.quote:
Zal per team verschillen. Ik neem aan dat een groot deel van de teams de basis voor de 2023 wel heeft staan met de huidige wagen. Denk alleen dat teams die echt aan een ander concept denken er weinig aan hebben, want die zullen hun kaarten toch nog wel tegen de borst houden nu.quote:
Hij zei net wel dat hij het ging doen dacht ik. Hij had er alleen weinig zin inquote:Op zondag 20 november 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zal per team verschillen. Ik neem aan dat een groot deel van de teams de basis voor de 2023 wel heeft staan met de huidige wagen. Denk alleen dat teams die echt aan een ander concept denken er weinig aan hebben, want die zullen hun kaarten toch nog wel tegen de borst houden nu.
Denk dat dat ook wel verklaart waarom Hamilton de test overslaat. Die weet dat de auto die op die test gaat rijden weinig zal lijken op de 2023 wagen.
Als kind oefenen op de kartbaan in Nederland. Dus hij sprak al jong Nederlands.quote:Op zondag 20 november 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus? Heeft ie een Nederlandse moeder ofzo?
Ow okey, dacht dat hij hem oversloeg.quote:Op zondag 20 november 2022 12:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij zei net wel dat hij het ging doen dacht ik. Hij had er alleen weinig zin in
Zegt ie dan echt godverdomme of goffedomme zoals andere NL-sprekende Duitsers?quote:Op zondag 20 november 2022 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Als kind oefenen op de kartbaan in Nederland. Dus hij sprak al jong Nederlands.
Hij articuleert best goed, dus het zou zomaar 'een echte' godverdomme kunnen zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 12:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zegt ie dan echt godverdomme of goffedomme zoals andere NL-sprekende Duitsers?
Iets meer hé, Lando kan tot tien tellenquote:Op zondag 20 november 2022 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend jaar spreekt 15% van de F1 coureurs op de grid Nederlands.
Edit: Note to self: Leer rekenenquote:Op zondag 20 november 2022 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend jaar spreekt 15% van de F1 coureurs op de grid Nederlands.
quote:Op zondag 20 november 2022 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Heeft Sjors lopen janken om een aandenken?
Zo'n ontknoping van een seizoen zul je echter nooit meer gaan zienquote:Op zondag 20 november 2022 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
De laatste ronden van Abu Dabhi 2021 terugkijken
Dat zeiden ze over 2008 ook.quote:Op zondag 20 november 2022 13:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Zo'n ontknoping van een seizoen zul je echter nooit meer gaan zien
De echte fans hadden na de race drie dagen last van een schorre stemquote:Op zondag 20 november 2022 13:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar dat zag je ergens wel aankomen. In 2021 hadden Max fans de TV al uitgezet.
Ik had toen een Hamiltonshirt aan. En ging na die race videobellen met mijn toenmalige bijna-vriendin uit Brazilië. Met Hamiltonshirt aan. Die kon dat niet waarderenquote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Nattekat het volgende:
SPT / F1 Brazilie deeltje 4!!!
Allemaal Hamilton fans hier joh
Welnee, de echte fans zaten gewoon vol met verbijstering, spanning, vreugde en nog 80 emoties die samen leidden tot in pure stilte op die bank zitten.quote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De echte fans hadden na de race drie dagen last van een schorre stem
Wat met de echte fans die niet zo extravert zijnquote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat alweer zo lang geleden?quote:Op zondag 20 november 2022 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had toen een Hamiltonshirt aan. En ging na die race videobellen met mijn toenmalige bijna-vriendin uit Brazilië. Met Hamiltonshirt aan. Die kon dat niet waarderen
Nou ja, 2008 was dat gebeuren met Massa en Hamilton, dat is 14 jaar geledenquote:
toen lewis niet pitte voor verse bandjes wist ik het al:quote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lewis 1ste wk titel. Damm, wat lang geledenquote:Op zondag 20 november 2022 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, 2008 was dat gebeuren met Massa en Hamilton, dat is 14 jaar geleden
Ik dacht dat jouw Braziliaanse avontuur veel recenter wasquote:Op zondag 20 november 2022 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, 2008 was dat gebeuren met Massa en Hamilton, dat is 14 jaar geleden
Dat was mijn eerste Braziliaanse avontuur, wat in 2012 voorbij was. De huidige duurt inmiddels bijna vijf jaarquote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw Braziliaanse avontuur veel recenter was
Och, zijn laatste is ook alweer even geledenquote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lewis 1ste wk titel. Damm, wat lang geleden
Oh, er is nog een hele backstory die ik niet kenquote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste Braziliaanse avontuur, wat in 2012 voorbij was. De huidige duurt inmiddels bijna vijf jaar
De echte vraag is nog wel of vorig jaar ook zijn laatste WK titel is geweest. Ik zie Mercedes ergens nog wel terugkomen, maar Hamilton is ook niet de jongste meer.quote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lewis 1ste wk titel. Damm, wat lang geleden
Zonder die eerste had ik in OWS nooit voor Brazilië gekozen in de exotischelandentopics, en was die tweede er nooit gekomenquote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, er is nog een hele backstory die ik niet ken
Ik beschouw mezelf niet als echte fan, maar ik had na de finish vorig jaar wel even moeite met focussen op wat er nou eigenlijk gebeurd was.quote:Op zondag 20 november 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, de echte fans zaten gewoon vol met verbijstering, spanning, vreugde en nog 80 emoties die samen leidden tot in pure stilte op die bank zitten.
Dit zegt wel wat over de buurt waar je woont.quote:Op zondag 20 november 2022 13:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toen lewis niet pitte voor verse bandjes wist ik het al:
springen, juichen, huilen, vuurwerk.....halve buurt naar buiten
mooiste sportmoment in mijn leven dat is zeker.
het geluk met al die crashes en track limits houd een keer op voor lewis.....quote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef PS. het volgende:
[..]
De echte vraag is nog wel of vorig jaar ook zijn laatste WK titel is geweest. Ik zie Mercedes ergens nog wel terugkomen, maar Hamilton is ook niet de jongste meer.
Had na vorig jaar eigenlijk wel verwacht dat hij zou stoppen en wilde bijen ging tellen in het bos oid.
Dat zou ik normaal doen, maar ik heb flink geschreeuwd. Daarna vol verbijstering gezeten en ik kreeg het verslag bijna mijn vingers niet uit vanwege trillende handen. Pas na een uur wist ik dat Tsunoda vierde was gewordenquote:Op zondag 20 november 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, de echte fans zaten gewoon vol met verbijstering, spanning, vreugde en nog 80 emoties die samen leidden tot in pure stilte op die bank zitten.
Hopen dat die niet in brand vliegt dan.quote:Op zondag 20 november 2022 13:33 schreef StephanL het volgende:
Stephaantje![]()
Mag rondjes rijden in een Alpine F1 auto nadat ze een kart wedstrijd heeft gewonnen onder journalisten
dat heb je dan wel mis..........gewoon leuke buren.quote:Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit zegt wel wat over de buurt waar je woont.
Zou zonde zijn van Stephanequote:Op zondag 20 november 2022 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hopen dat die niet in brand vliegt dan.
breekt haar nekje ?quote:Op zondag 20 november 2022 13:33 schreef StephanL het volgende:
Stephaantje![]()
Mag rondjes rijden in een Alpine F1 auto nadat ze een kart wedstrijd heeft gewonnen onder journalisten
Volgens mij heb ik wel keihard 'ja' geroepen toen de beelden van Latifi in de muur opdoken, maar alles daarna is zo'n grote blur dat ik zelfs dat niet eens meer zeker weet. Ik weet alleen nog dat je me na de finish echt geen glas water moest geven zo erg trilden mijn handenquote:Op zondag 20 november 2022 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou ik normaal doen, maar ik heb flink geschreeuwd. Daarna vol verbijstering gezeten en ik kreeg het verslag bijna mijn vingers niet uit vanwege trillende handen. Pas na een uur wist ik dat Tsunoda vierde was geworden
Dat vind ik dan weer een onzinnige sneer. Hamilton is echt geen 7x wereldkampioen geworden doordat andere crashen, of dat de FIA hem zou helpen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het geluk met al die crashes en track limits houd een keer op voor lewis.....
In de eerste ronde gaf de FIA (Masi) Hamilton al die eerste plek cadeau, het einde van de race was gewoon een goedmakertje.quote:Op zondag 20 november 2022 13:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een onzinnige sneer. Hamilton is echt geen 7x wereldkampioen geworden doordat andere crashen, of dat de FIA hem zou helpen.
Als je de FIA er bij wil betrekken is hij daar vorig jaar juist flink door genaaid, en zou Max zijn eerste kampioenschap ook niet hebben gehad.
Het is (was) gewoon een prima coureur, die een attitude heeft van heb ik jou daar, dat dan weer wel. Je kan toevallig een keer wereldkampioen worden met geluk, maar geen 7x.
Het enige is dat de FIA Merc nogal geholpen heeft met die V6-motor en dat de anderen geen kans kregen om bij te trekken. Dat is pas vanaf vorig jaar een beetje geluktquote:Op zondag 20 november 2022 13:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een onzinnige sneer. Hamilton is echt geen 7x wereldkampioen geworden doordat andere crashen, of dat de FIA hem zou helpen.
Als je de FIA er bij wil betrekken is hij daar vorig jaar juist flink door genaaid, en zou Max zijn eerste kampioenschap ook niet hebben gehad.
Het is (was) gewoon een prima coureur, die een attitude heeft van heb ik jou daar, dat dan weer wel. Je kan toevallig een keer wereldkampioen worden met geluk, maar geen 7x.
Ik heb dit weekend in de F2 al een paar keer gezien dat iemand in die situatie zijn plek gewoon terug moest geven dus dat klopt wel ja.quote:Op zondag 20 november 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de eerste ronde gaf de FIA (Masi) Hamilton al die eerste plek cadeau, het einde van de race was gewoon een goedmakertje.
Dit soort posts zijn echt lulkoek natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de eerste ronde gaf de FIA (Masi) Hamilton al die eerste plek cadeau, het einde van de race was gewoon een goedmakertje.
Ik heb vorige week geleerd dat je de volgende bocht moet opgeven als de ander je in de eerste bocht aan de binnenkant voor blijft.quote:Op zondag 20 november 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend in de F2 al een paar keer gezien dat iemand in die situatie zijn plek gewoon terug moest geven dus dat klopt wel ja.
Zal wel weer een klimaatactivist zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Wat staat die vent daar nou te kliederen
Daarom kiezen voor de voorbeschouwing waar iemand een cowboyhoed op heeftquote:Op zondag 20 november 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Groene, witte, blauwe en rode rook.
"Al die regenboogkleuren!"
C. Albers
echt weer viaplay commentaarquote:Op zondag 20 november 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Groene, witte, blauwe en rode rook.
"Al die regenboogkleuren!"
C. Albers
Nee, dat is natuurlijk of Latifi in stijl de F1 gaat verlaten.quote:Op zondag 20 november 2022 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Stephane is de grote vraag van vandaag of Verstappen zijn al bestaande record nog met één aan gaat scherpen.
Dat lijkt me bepaald niet dé grote vraag van vandaag
Die rommel van F1TV was ik na de VS wel klaar mee. Dat kwam echt over als één groot amateuristisch zooitje met een cameraman die de camera niet stil kon houden, iemand die niet wist waar hij over moest praten, etc.quote:Op zondag 20 november 2022 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom kiezen voor de voorbeschouwing waar iemand een cowboyhoed op heeft
[ afbeelding ]
Amateuristisch zooitje, maar wel inhoudelijk en gewoon boeiend. Vorige week toen ik voor de verandering eens Viaplay keek voelde het echt totaal niet aan als een opbouw.quote:Op zondag 20 november 2022 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die rommel van F1TV was ik na de VS wel klaar mee. Dat kwam echt over als één groot amateuristisch zooitje met een cameraman die de camera niet stil kon houden, iemand die niet wist waar hij over moest praten, etc.
Natuurlijk werkt het straksquote:Op zondag 20 november 2022 13:50 schreef vosss het volgende:
Kan helaas niet live kijken vandaag. Godverdomme. Nu maar hopen dat dat hoere viaplay straks wel werkt om terug te kijken.
Dat gevoel had ik dus toen ik F1TV keek, meer een paar hobbyisten die wat over F1 aan het praten waren waarbij het meer leek alsof het dinsdagochtend was ofzo, terwijl de race binnen tien minuten begon. Ach, ieder z'n ding.quote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amateuristisch zooitje, maar wel inhoudelijk en gewoon boeiend. Vorige week toen ik voor de verandering eens Viaplay keek voelde het echt totaal niet aan als een opbouw.
dat zeker, hebben ze wel een email?quote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Kan ik morgen eindelijk viaplay opzeggen, althans als dat gaat, zal wel weer een onmogelijk gekut worden
Ik vond Toto en Lewis anders behoorlijk menopausaal.quote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef heywoodu het volgende:
"Ze hadden natuurlijk een paar opvliegers waar ze even beter waren."
C. Albers haalt oplevingen en opvliegers door elkaar. Bijna hetzelfde!
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Albers gewoon bagger is in deze rol.quote:Op zondag 20 november 2022 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus toen ik F1TV keek, meer een paar hobbyisten die wat over F1 aan het praten waren waarbij het meer leek alsof het dinsdagochtend was ofzo, terwijl de race binnen tien minuten begon. Ach, ieder z'n ding.
Met geluk niet nee. Wel als je team 4 jaar voorsprong cadeau krijgt met de motorontwikkeling aan het begin van een nieuw tijdperk.quote:Op zondag 20 november 2022 13:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Goede vraag, of misschien dat het via ziggo kan?quote:Op zondag 20 november 2022 13:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zeker, hebben ze wel een email?
Fixedquote:Op zondag 20 november 2022 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Albers gewoon bagger is in deze rol.
Toch?
Een jaar geleden kreeg ik op een email toen na meer dan een week antwoord.quote:Op zondag 20 november 2022 13:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zeker, hebben ze wel een email?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |