Ik vond het zelf niet grappig en die denigrerende post van jou al helemaal nietquote:Op zondag 20 november 2022 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat ben je toch grappig man.
Mijn oprechte excuses als ik je gekwetst heb door een passende schoen aan te reiken.quote:Op zondag 20 november 2022 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vond het zelf niet grappig en die denigrerende post van jou al helemaal niet
Als je gaat doen dat 'anderen' debiel zijn dan zal ik daar dan maar gehoor aan geven
Ik vind het wel fantastisch dat we hier iemand in het midden hebben die echt alles, maar dan ook alles snapt, weet, op de hoogte is van nieuwtjes die alleen binnen het team bekend zijn. En ook nog eens super slim is.quote:Op zondag 20 november 2022 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. En dit schijnt voor heel veel mensen gewoon niet te begrijpen te zijn.
Graag gedaan. Erg fijn dat mijn bijdragen zo op prijs worden gesteld.quote:Op zondag 20 november 2022 10:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind het wel fantastisch dat we hier iemand in het midden hebben die echt alles, maar dan ook alles snapt, weet, op de hoogte is van nieuwtjes die alleen binnen het team bekend zijn. En ook nog eens super slim is.
Wat leest het toch heerlijk weg met zo'n knul die werkelijk alles weet, en had ik al gezegd dat je slim bent?
Ben echt blij met je, iemand die de fouten van anderen corrigeert, wat moesten we toch zonder je hier.
Dat zegt meer over Perez, nu weet ik niet welke van deze coureurs in de toch wel gevoelige Red Bull sneller zouden zijn dan Verstappen.quote:Op zondag 20 november 2022 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Norris, Russell, Hamilton, Leclerc, Sainz, Alonso, Vettel. Ze waren in deze RB allemaal voor Perez geëindigd, daar ben ik dan weer voor 99,9% van overtuigd.
Vettel had toch een voorkeur voor een losse voorkant? Die zou compleet om de oren gereden worden. Verstappen, Hamilton en Ricciardo willen juist een strakke voorkant.quote:Op zondag 20 november 2022 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Perez, nu weet ik niet welke van deze coureurs in de toch wel gevoelige Red Bull sneller zouden zijn dan Verstappen.
Absoluut zegt dat veel over Perez, het zegt zelfs helemaal niets over Verstappen, dat is ook eigenlijk het hele punt.quote:Op zondag 20 november 2022 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Perez, nu weet ik niet welke van deze coureurs in de toch wel gevoelige Red Bull sneller zouden zijn dan Verstappen.
Vettel weg vind ik wel een aderlating voor de sport. Liever zie ik ham gaan en Vettel in de merc maar ja het blijkt maar weer dat ik er helemaal geen invloed op heb.quote:
Ik wil ook het liefst een strakke voorkant. Jij ook gok ik.quote:Op zondag 20 november 2022 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel had toch een voorkeur voor een losse voorkant? Die zou compleet om de oren gereden worden. Verstappen, Hamilton en Ricciardo willen juist een strakke voorkant.
Ik heb ook niks tegen een strakke achterkant. Balans.quote:Op zondag 20 november 2022 11:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik wil ook het liefst een strakke voorkant. Jij ook gok ik.
Heel misschien wist je dit al maar de Duitse Hulkenberg kan ook Nederlands pratenquote:Op zondag 20 november 2022 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses als ik je gekwetst heb door een passende schoen aan te reiken.
Dus jullie gaan voor géén tieten én géén kont. Helderquote:Op zondag 20 november 2022 11:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen een strakke achterkant. Balans.
Strak kontje is wat anders dan geen kont hè…quote:Op zondag 20 november 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan voor géén tieten én géén kont. Helder
Serieus? Heeft ie een Nederlandse moeder ofzo?quote:Op zondag 20 november 2022 11:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heel misschien wist je dit al maar de Duitse Hulkenberg kan ook Nederlands praten
Hadden we het over de buitenkant dan?quote:Op zondag 20 november 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Losse achterkant gespotquote:Op zondag 20 november 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar voldoe ik wel aanquote:Op zondag 20 november 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |