laat je fantasie de vrije loopquote:
Typisch FOK!quote:
gaat ie weer 3 maanden van de social media af?quote:Op zondag 20 november 2022 12:15 schreef Evenstar het volgende:
Lewis is er wel klaar mee. Heeft niet eens zin om te testen dinsdag.
Ik vind testen net nadat het seizoen is afgelopen ook een beetje onzinnig om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 12:15 schreef Evenstar het volgende:
Mwah, zal vast wel nuttig zijn. Doen het vast niet omdat ze het leuk vinden.quote:Op zondag 20 november 2022 12:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind testen nadat het seizoen is afgelopen ook een beetje onzinnig om eerlijk te zijn.
Oh ongetwijfeld, maar als je de data binnen hebt die je nodig hebt... Alles is na de winter toch weer anders.quote:Op zondag 20 november 2022 12:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, zal vast wel nuttig zijn. Doen het vast niet omdat ze het leuk vinden.
Dat valt wel mee in dit geval.quote:Op zondag 20 november 2022 12:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld, maar als je de data binnen hebt die je nodig hebt... Alles is na de winter toch weer anders.
Kleine kinderen kunnen dan ook slecht tegen hun verlies.quote:Op zondag 20 november 2022 12:15 schreef Evenstar het volgende:
Ja oke, maar met 22 races dit jaar, je hebt makkelijk rond de 15000 kilometers gemaakt zou je toch al wel genoeg data moeten hebben.quote:
Zal per team verschillen. Ik neem aan dat een groot deel van de teams de basis voor de 2023 wel heeft staan met de huidige wagen. Denk alleen dat teams die echt aan een ander concept denken er weinig aan hebben, want die zullen hun kaarten toch nog wel tegen de borst houden nu.quote:
Hij zei net wel dat hij het ging doen dacht ik. Hij had er alleen weinig zin inquote:Op zondag 20 november 2022 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zal per team verschillen. Ik neem aan dat een groot deel van de teams de basis voor de 2023 wel heeft staan met de huidige wagen. Denk alleen dat teams die echt aan een ander concept denken er weinig aan hebben, want die zullen hun kaarten toch nog wel tegen de borst houden nu.
Denk dat dat ook wel verklaart waarom Hamilton de test overslaat. Die weet dat de auto die op die test gaat rijden weinig zal lijken op de 2023 wagen.
Als kind oefenen op de kartbaan in Nederland. Dus hij sprak al jong Nederlands.quote:Op zondag 20 november 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus? Heeft ie een Nederlandse moeder ofzo?
Ow okey, dacht dat hij hem oversloeg.quote:Op zondag 20 november 2022 12:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij zei net wel dat hij het ging doen dacht ik. Hij had er alleen weinig zin in
Zegt ie dan echt godverdomme of goffedomme zoals andere NL-sprekende Duitsers?quote:Op zondag 20 november 2022 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Als kind oefenen op de kartbaan in Nederland. Dus hij sprak al jong Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |