Hij articuleert best goed, dus het zou zomaar 'een echte' godverdomme kunnen zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 12:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zegt ie dan echt godverdomme of goffedomme zoals andere NL-sprekende Duitsers?
Iets meer hé, Lando kan tot tien tellenquote:Op zondag 20 november 2022 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend jaar spreekt 15% van de F1 coureurs op de grid Nederlands.
Edit: Note to self: Leer rekenenquote:Op zondag 20 november 2022 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend jaar spreekt 15% van de F1 coureurs op de grid Nederlands.
quote:Op zondag 20 november 2022 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Heeft Sjors lopen janken om een aandenken?
Zo'n ontknoping van een seizoen zul je echter nooit meer gaan zienquote:Op zondag 20 november 2022 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
De laatste ronden van Abu Dabhi 2021 terugkijken
Dat zeiden ze over 2008 ook.quote:Op zondag 20 november 2022 13:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Zo'n ontknoping van een seizoen zul je echter nooit meer gaan zien
De echte fans hadden na de race drie dagen last van een schorre stemquote:Op zondag 20 november 2022 13:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar dat zag je ergens wel aankomen. In 2021 hadden Max fans de TV al uitgezet.
Ik had toen een Hamiltonshirt aan. En ging na die race videobellen met mijn toenmalige bijna-vriendin uit Brazilië. Met Hamiltonshirt aan. Die kon dat niet waarderenquote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Nattekat het volgende:
SPT / F1 Brazilie deeltje 4!!!
Allemaal Hamilton fans hier joh
Welnee, de echte fans zaten gewoon vol met verbijstering, spanning, vreugde en nog 80 emoties die samen leidden tot in pure stilte op die bank zitten.quote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De echte fans hadden na de race drie dagen last van een schorre stem
Wat met de echte fans die niet zo extravert zijnquote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De echte fans hadden na de race drie dagen last van een schorre stem
Is dat alweer zo lang geleden?quote:Op zondag 20 november 2022 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had toen een Hamiltonshirt aan. En ging na die race videobellen met mijn toenmalige bijna-vriendin uit Brazilië. Met Hamiltonshirt aan. Die kon dat niet waarderen
Nou ja, 2008 was dat gebeuren met Massa en Hamilton, dat is 14 jaar geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |