Hij articuleert best goed, dus het zou zomaar 'een echte' godverdomme kunnen zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 12:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zegt ie dan echt godverdomme of goffedomme zoals andere NL-sprekende Duitsers?
Iets meer hé, Lando kan tot tien tellenquote:Op zondag 20 november 2022 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend jaar spreekt 15% van de F1 coureurs op de grid Nederlands.
Edit: Note to self: Leer rekenenquote:Op zondag 20 november 2022 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend jaar spreekt 15% van de F1 coureurs op de grid Nederlands.
quote:Op zondag 20 november 2022 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Heeft Sjors lopen janken om een aandenken?
Zo'n ontknoping van een seizoen zul je echter nooit meer gaan zienquote:Op zondag 20 november 2022 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
De laatste ronden van Abu Dabhi 2021 terugkijken
Dat zeiden ze over 2008 ook.quote:Op zondag 20 november 2022 13:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Zo'n ontknoping van een seizoen zul je echter nooit meer gaan zien
De echte fans hadden na de race drie dagen last van een schorre stemquote:Op zondag 20 november 2022 13:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar dat zag je ergens wel aankomen. In 2021 hadden Max fans de TV al uitgezet.
Ik had toen een Hamiltonshirt aan. En ging na die race videobellen met mijn toenmalige bijna-vriendin uit Brazilië. Met Hamiltonshirt aan. Die kon dat niet waarderenquote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Nattekat het volgende:
SPT / F1 Brazilie deeltje 4!!!
Allemaal Hamilton fans hier joh
Welnee, de echte fans zaten gewoon vol met verbijstering, spanning, vreugde en nog 80 emoties die samen leidden tot in pure stilte op die bank zitten.quote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De echte fans hadden na de race drie dagen last van een schorre stem
Wat met de echte fans die niet zo extravert zijnquote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat alweer zo lang geleden?quote:Op zondag 20 november 2022 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had toen een Hamiltonshirt aan. En ging na die race videobellen met mijn toenmalige bijna-vriendin uit Brazilië. Met Hamiltonshirt aan. Die kon dat niet waarderen
Nou ja, 2008 was dat gebeuren met Massa en Hamilton, dat is 14 jaar geledenquote:
toen lewis niet pitte voor verse bandjes wist ik het al:quote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lewis 1ste wk titel. Damm, wat lang geledenquote:Op zondag 20 november 2022 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, 2008 was dat gebeuren met Massa en Hamilton, dat is 14 jaar geleden
Ik dacht dat jouw Braziliaanse avontuur veel recenter wasquote:Op zondag 20 november 2022 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, 2008 was dat gebeuren met Massa en Hamilton, dat is 14 jaar geleden
Dat was mijn eerste Braziliaanse avontuur, wat in 2012 voorbij was. De huidige duurt inmiddels bijna vijf jaarquote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw Braziliaanse avontuur veel recenter was
Och, zijn laatste is ook alweer even geledenquote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lewis 1ste wk titel. Damm, wat lang geleden
Oh, er is nog een hele backstory die ik niet kenquote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste Braziliaanse avontuur, wat in 2012 voorbij was. De huidige duurt inmiddels bijna vijf jaar
De echte vraag is nog wel of vorig jaar ook zijn laatste WK titel is geweest. Ik zie Mercedes ergens nog wel terugkomen, maar Hamilton is ook niet de jongste meer.quote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lewis 1ste wk titel. Damm, wat lang geleden
Zonder die eerste had ik in OWS nooit voor Brazilië gekozen in de exotischelandentopics, en was die tweede er nooit gekomenquote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, er is nog een hele backstory die ik niet ken
Ik beschouw mezelf niet als echte fan, maar ik had na de finish vorig jaar wel even moeite met focussen op wat er nou eigenlijk gebeurd was.quote:Op zondag 20 november 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, de echte fans zaten gewoon vol met verbijstering, spanning, vreugde en nog 80 emoties die samen leidden tot in pure stilte op die bank zitten.
Dit zegt wel wat over de buurt waar je woont.quote:Op zondag 20 november 2022 13:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toen lewis niet pitte voor verse bandjes wist ik het al:
springen, juichen, huilen, vuurwerk.....halve buurt naar buiten
mooiste sportmoment in mijn leven dat is zeker.
het geluk met al die crashes en track limits houd een keer op voor lewis.....quote:Op zondag 20 november 2022 13:29 schreef PS. het volgende:
[..]
De echte vraag is nog wel of vorig jaar ook zijn laatste WK titel is geweest. Ik zie Mercedes ergens nog wel terugkomen, maar Hamilton is ook niet de jongste meer.
Had na vorig jaar eigenlijk wel verwacht dat hij zou stoppen en wilde bijen ging tellen in het bos oid.
Dat zou ik normaal doen, maar ik heb flink geschreeuwd. Daarna vol verbijstering gezeten en ik kreeg het verslag bijna mijn vingers niet uit vanwege trillende handen. Pas na een uur wist ik dat Tsunoda vierde was gewordenquote:Op zondag 20 november 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, de echte fans zaten gewoon vol met verbijstering, spanning, vreugde en nog 80 emoties die samen leidden tot in pure stilte op die bank zitten.
Hopen dat die niet in brand vliegt dan.quote:Op zondag 20 november 2022 13:33 schreef StephanL het volgende:
Stephaantje![]()
Mag rondjes rijden in een Alpine F1 auto nadat ze een kart wedstrijd heeft gewonnen onder journalisten
dat heb je dan wel mis..........gewoon leuke buren.quote:Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit zegt wel wat over de buurt waar je woont.
Zou zonde zijn van Stephanequote:Op zondag 20 november 2022 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hopen dat die niet in brand vliegt dan.
breekt haar nekje ?quote:Op zondag 20 november 2022 13:33 schreef StephanL het volgende:
Stephaantje![]()
Mag rondjes rijden in een Alpine F1 auto nadat ze een kart wedstrijd heeft gewonnen onder journalisten
Volgens mij heb ik wel keihard 'ja' geroepen toen de beelden van Latifi in de muur opdoken, maar alles daarna is zo'n grote blur dat ik zelfs dat niet eens meer zeker weet. Ik weet alleen nog dat je me na de finish echt geen glas water moest geven zo erg trilden mijn handenquote:Op zondag 20 november 2022 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou ik normaal doen, maar ik heb flink geschreeuwd. Daarna vol verbijstering gezeten en ik kreeg het verslag bijna mijn vingers niet uit vanwege trillende handen. Pas na een uur wist ik dat Tsunoda vierde was geworden
Dat vind ik dan weer een onzinnige sneer. Hamilton is echt geen 7x wereldkampioen geworden doordat andere crashen, of dat de FIA hem zou helpen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het geluk met al die crashes en track limits houd een keer op voor lewis.....
In de eerste ronde gaf de FIA (Masi) Hamilton al die eerste plek cadeau, het einde van de race was gewoon een goedmakertje.quote:Op zondag 20 november 2022 13:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een onzinnige sneer. Hamilton is echt geen 7x wereldkampioen geworden doordat andere crashen, of dat de FIA hem zou helpen.
Als je de FIA er bij wil betrekken is hij daar vorig jaar juist flink door genaaid, en zou Max zijn eerste kampioenschap ook niet hebben gehad.
Het is (was) gewoon een prima coureur, die een attitude heeft van heb ik jou daar, dat dan weer wel. Je kan toevallig een keer wereldkampioen worden met geluk, maar geen 7x.
Het enige is dat de FIA Merc nogal geholpen heeft met die V6-motor en dat de anderen geen kans kregen om bij te trekken. Dat is pas vanaf vorig jaar een beetje geluktquote:Op zondag 20 november 2022 13:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een onzinnige sneer. Hamilton is echt geen 7x wereldkampioen geworden doordat andere crashen, of dat de FIA hem zou helpen.
Als je de FIA er bij wil betrekken is hij daar vorig jaar juist flink door genaaid, en zou Max zijn eerste kampioenschap ook niet hebben gehad.
Het is (was) gewoon een prima coureur, die een attitude heeft van heb ik jou daar, dat dan weer wel. Je kan toevallig een keer wereldkampioen worden met geluk, maar geen 7x.
Ik heb dit weekend in de F2 al een paar keer gezien dat iemand in die situatie zijn plek gewoon terug moest geven dus dat klopt wel ja.quote:Op zondag 20 november 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de eerste ronde gaf de FIA (Masi) Hamilton al die eerste plek cadeau, het einde van de race was gewoon een goedmakertje.
Dit soort posts zijn echt lulkoek natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de eerste ronde gaf de FIA (Masi) Hamilton al die eerste plek cadeau, het einde van de race was gewoon een goedmakertje.
Ik heb vorige week geleerd dat je de volgende bocht moet opgeven als de ander je in de eerste bocht aan de binnenkant voor blijft.quote:Op zondag 20 november 2022 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend in de F2 al een paar keer gezien dat iemand in die situatie zijn plek gewoon terug moest geven dus dat klopt wel ja.
Zal wel weer een klimaatactivist zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Wat staat die vent daar nou te kliederen
Daarom kiezen voor de voorbeschouwing waar iemand een cowboyhoed op heeftquote:Op zondag 20 november 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Groene, witte, blauwe en rode rook.
"Al die regenboogkleuren!"
C. Albers
echt weer viaplay commentaarquote:Op zondag 20 november 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Groene, witte, blauwe en rode rook.
"Al die regenboogkleuren!"
C. Albers
Nee, dat is natuurlijk of Latifi in stijl de F1 gaat verlaten.quote:Op zondag 20 november 2022 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Stephane is de grote vraag van vandaag of Verstappen zijn al bestaande record nog met één aan gaat scherpen.
Dat lijkt me bepaald niet dé grote vraag van vandaag
Die rommel van F1TV was ik na de VS wel klaar mee. Dat kwam echt over als één groot amateuristisch zooitje met een cameraman die de camera niet stil kon houden, iemand die niet wist waar hij over moest praten, etc.quote:Op zondag 20 november 2022 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom kiezen voor de voorbeschouwing waar iemand een cowboyhoed op heeft
[ afbeelding ]
Amateuristisch zooitje, maar wel inhoudelijk en gewoon boeiend. Vorige week toen ik voor de verandering eens Viaplay keek voelde het echt totaal niet aan als een opbouw.quote:Op zondag 20 november 2022 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die rommel van F1TV was ik na de VS wel klaar mee. Dat kwam echt over als één groot amateuristisch zooitje met een cameraman die de camera niet stil kon houden, iemand die niet wist waar hij over moest praten, etc.
Natuurlijk werkt het straksquote:Op zondag 20 november 2022 13:50 schreef vosss het volgende:
Kan helaas niet live kijken vandaag. Godverdomme. Nu maar hopen dat dat hoere viaplay straks wel werkt om terug te kijken.
Dat gevoel had ik dus toen ik F1TV keek, meer een paar hobbyisten die wat over F1 aan het praten waren waarbij het meer leek alsof het dinsdagochtend was ofzo, terwijl de race binnen tien minuten begon. Ach, ieder z'n ding.quote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amateuristisch zooitje, maar wel inhoudelijk en gewoon boeiend. Vorige week toen ik voor de verandering eens Viaplay keek voelde het echt totaal niet aan als een opbouw.
dat zeker, hebben ze wel een email?quote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Kan ik morgen eindelijk viaplay opzeggen, althans als dat gaat, zal wel weer een onmogelijk gekut worden
Ik vond Toto en Lewis anders behoorlijk menopausaal.quote:Op zondag 20 november 2022 13:52 schreef heywoodu het volgende:
"Ze hadden natuurlijk een paar opvliegers waar ze even beter waren."
C. Albers haalt oplevingen en opvliegers door elkaar. Bijna hetzelfde!
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Albers gewoon bagger is in deze rol.quote:Op zondag 20 november 2022 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus toen ik F1TV keek, meer een paar hobbyisten die wat over F1 aan het praten waren waarbij het meer leek alsof het dinsdagochtend was ofzo, terwijl de race binnen tien minuten begon. Ach, ieder z'n ding.
Met geluk niet nee. Wel als je team 4 jaar voorsprong cadeau krijgt met de motorontwikkeling aan het begin van een nieuw tijdperk.quote:Op zondag 20 november 2022 13:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Goede vraag, of misschien dat het via ziggo kan?quote:Op zondag 20 november 2022 13:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zeker, hebben ze wel een email?
Fixedquote:Op zondag 20 november 2022 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Albers gewoon bagger is in deze rol.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |