De vraag blijft, heeft hij dat verdiend??quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als Perez gewoon Leclerc voor blijft, is dat allemaal niet nodig. Kan Max gewoon winnen.
Wel als hij voor LEC blijft, waarom niet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag blijft, heeft hij dat verdiend??
Reespees zijn ze zowieso beter bij RBquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:07 schreef PirE het volgende:
Gewoon morgen kijken of je P1 kan houden. Dan mogen Perez en Leclerc het uitvechten. Als Leclerc Perez inhaalt kan Max altijd nog even een hele langzame sector 3 rijden om Perez te helpen.
Al moet Perez het gewoon zelf doen met zijn betere auto.
Gewoon Perez een aantal rondjes binnen DRS-afstand houden en samen wegrijden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:07 schreef PirE het volgende:
Gewoon morgen kijken of je P1 kan houden. Dan mogen Perez en Leclerc het uitvechten. Als Leclerc Perez inhaalt kan Max altijd nog even een hele langzame sector 3 rijden om Perez te helpen.
Al moet Perez het gewoon zelf doen met zijn betere auto.
Dat is dan wel een groter risico, beter heeft Perez een buffer, dan kan Ferrari ook minder met pitstop strategiën doen, undercut enzoquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als Perez gewoon Leclerc voor blijft, is dat allemaal niet nodig. Kan Max gewoon winnen.
Dat doet hij toch ook voor zover dat in de moderne F1 nog gaat? Vorige week was de timing van de SC uiterst flatteus voor Stroll en ook niet voor het eerst dit seizoen, dan mocht hij vanwege covid een paar wedstrijden niet meedoen aan het begin maar wanneer de auto enigzinds goed was had hij gewoon zo'n 2 tot 4 tienden op Stroll, zowel in quali als op racepace. Stroll is niet de koekenbakker waar velen hem voor verslijten omdat papa centjes heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Donderkonijn het volgende:
Vettel doet eindelijk wat ik het hele jaar van hem verwachtte eigenlijk: Het declassificeren van Lance Stroll. Ik had verwacht dat ie rondjes om Stroll zou rijden het hele seizoen.
tenzij ze er allebei 1e bocht af vliegenquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vermoed dat Ferrari banden vreet en dat Perez P2 wel moet kunnen houden
Idem.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik heb echt geen idee wie die man in het geel is
quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die doet grappig op TikTok en heeft heeeel veel volgers, dus verdient dik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Welke races kijk jij? Ik zie Stroll vaak doldwaze acties bij het verdedigen doen (waar die nu ook 3 strafpunten voor gekregen heeft, maar dat was niet de eerste keer.)Als je de races terugkijkt waar Max die inhaalraces deed zie je m ook supervoorzichtig doen wanneer hij bij Lance in de buurt is hij weet dat die gast een rijdend risico is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook voor zover dat in de moderne F1 nog gaat? Vorige week was de timing van de SC uiterst flatteus voor Stroll en ook niet voor het eerst dit seizoen, dan mocht hij vanwege covid een paar wedstrijden niet meedoen aan het begin maar wanneer de auto enigzinds goed was had hij gewoon zo'n 2 tot 4 tienden op Stroll, zowel in quali als op racepace. Stroll is niet de koekenbakker waar velen hem voor verslijten omdat papa centjes heeft.
Tiktok, dat is toch die Chinese spionage-app?quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die doet grappig op TikTok en heeft heeeel veel volgers, dus verdient dik.
Mercedes is weer terug op aarde.quote:
wie zei ook weer dat het een gevecht met mercedes zou worden.quote:
zegt iemand die op het meest lekke forum van internet postquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tiktok, dat is toch die Chinese spionage-app?
jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef tja77 het volgende:
Content creator…dat zijn we allemaal toch?
Ik ben een kontent creatorquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef tja77 het volgende:
Je hebt in totaal 562 contents gekregen van onze moderators.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef tja77 het volgende:
Ja, mijn account op dit forum is ook echt aan mijn persoon te linkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zegt iemand die op het meest lekke forum van internet post
Waar kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 562 contents gekregen van onze moderators.
Volle focus op de stuiterbak van volgend jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Merc heeft een weekje mogen dromen.
Mercedes had in Mexico en Brazilië een vorodeel doordat de aero daar minder werkt (niet op zeenivo).quote:
#stillwerisequote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volle focus op de stuiterbak van volgend jaar.
Zie nu dat user onlogisch mij een note heeft gegeven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php (gratis)
lol ik heb 4 notes, ook over niks ook nog.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php (gratis)
I know, drag is een issue bij deze Merc, maar het leek erop dat ze er toch korter bij zaten (ook buiten Mex en Bra).quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mercedes had in Mexico en Brazilië een vorodeel doordat de aero daar minder werkt (niet op zeenivo).
Abu Dhabi is wel meer op zeenivo en dus heeft Mercedes weer last van hun aero
Stroll heeft zijn eigenaardigheden, hij doet de domste dingen maar doet ook relatief veel briljante dingen voor de middnveldcoureur qua snelheid die hij is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Welke races kijk jij? Ik zie Stroll vaak doldwaze acties bij het verdedigen doen (waar die nu ook 3 strafpunten voor gekregen heeft, maar dat was niet de eerste keer.)Als je de races terugkijkt waar Max die inhaalraces deed zie je m ook supervoorzichtig doen wanneer hij bij Lance in de buurt is hij weet dat die gast een rijdend risico is.
Zekerquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:13 schreef tja77 het volgende:
Ik vrees dat ze meer resources aan Hamilton's record van 1 winst of pole per seizoen hebben gegeven dan Ferrari aan hun seizoensslot. Dat heeft al gebackfired met de overwinning voor Russell, het kost ook een beetje van volgend seizoen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volle focus op de stuiterbak van volgend jaar.
Bij Sky waren ze al aan het zeuren dat hij niet echt een slipstream gaf door op Perez te wachten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi, Perez helpen met slipstream, maar lekker toch zelf op Pole... Toont maar weer eens hoe groot het verschil is tussen die twee.
Ik heb er 9quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
lol ik heb 4 notes, ook over niks ook nog.
Ik ook hahahaquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
De ware Britse aard komt weer naar bovenquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij Sky waren ze al aan het zeuren dat hij niet echt een slipstream gaf door op Perez te wachten.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij Sky waren ze al aan het zeuren
Ik heb een note omdat ik zei dat TS staand plastquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 194 notes gekregen van onze moderators.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Genieten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij Sky waren ze al aan het zeuren dat hij niet echt een slipstream gaf door op Perez te wachten.
Ga er maar vanuit van niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
FF klein vraagje, wordt het kanaal 200 van ziggo morgen nu wel of niet open gegooid voor iedereen om de formule 1 te kunnen kijken ?
Eh? Ziggo heeft geen rechten meer om F1 uit te zenden dus kanaal 200 openzetten levert niet veel op om F1 te kunnen kijken, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
FF klein vraagje, wordt het kanaal 200 van ziggo morgen nu wel of niet open gegooid voor iedereen om de formule 1 te kunnen kijken ?
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Ziggo heeft geen rechten meer om F1 uit te zenden dus kanaal 200 openzetten levert niet veel op om F1 te kunnen kijken, dacht ik.
Daar hebben ze zich niet aan gehoudenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.
NOS zend race volledig uit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
Ik heb zoveel notes dat men een tweede database server heeft moeten aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Huh?quote:
Ja 4 of 5. Gaat ze niet meer lukken dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.
Dat wordt krap jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja 4 of 5. Gaat ze niet meer lukken dit seizoen.
Ze hebben al gezeik met de slechte stream kwaliteit. Dus die gratis races maakt ook niet zoveel uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef DKUp het volgende:
Gaat ViaPlay daar nog gezeik mee krijgen?
Misschien dat Ziggo hier op aast, als in contractbreuk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef DKUp het volgende:
Gaat ViaPlay daar nog gezeik mee krijgen?
Geen actieve herinnering aan denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar hebben ze zich niet aan gehouden
Wat is er aan gelogen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:03 schreef tripel7 het volgende:
Het grote smoezen is ook weer door HAM van stal gehaald: https://www.formula1.com/(...)tcCW5K89Jxes9PZ.html
Bar weinig want die auto stuiterde weer flink en volgens mij nog een fout van Hamilton.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is er aan gelogen dan?
Ja maar de auto is om Verstappen heen gebouwd heur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi, Perez helpen met slipstream, maar lekker toch zelf op Pole... Toont maar weer eens hoe groot het verschil is tussen die twee.
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar de auto is om Verstappen heen gebouwd heur.
Als ze iedereen bij Red Bull/Mercedes/Ferrari lieten rouleren en daar een kampioenchap van bij zouden houden dan denk ik dat er dit uit zou komen:quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef PS. het volgende:
[..]
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.
Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk om een keer de top 6 van auto te zien wisselen. Zal uiteraard nooit gebeuren, maar kijken of Max bijvoorbeeld ook met gemak de Mercedes naar de top kan rijden met de huidige auto's.
Nee, dat is niet zo. Ik snap niet dat mensen die mythe blijven herhalen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef PS. het volgende:
[..]
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |