Ga er maar vanuit van niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
FF klein vraagje, wordt het kanaal 200 van ziggo morgen nu wel of niet open gegooid voor iedereen om de formule 1 te kunnen kijken ?
Eh? Ziggo heeft geen rechten meer om F1 uit te zenden dus kanaal 200 openzetten levert niet veel op om F1 te kunnen kijken, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
FF klein vraagje, wordt het kanaal 200 van ziggo morgen nu wel of niet open gegooid voor iedereen om de formule 1 te kunnen kijken ?
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Ziggo heeft geen rechten meer om F1 uit te zenden dus kanaal 200 openzetten levert niet veel op om F1 te kunnen kijken, dacht ik.
Daar hebben ze zich niet aan gehoudenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.
NOS zend race volledig uit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:28 schreef Sorella het volgende:
Ik heb zoveel notes dat men een tweede database server heeft moeten aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:19 schreef Perox het volgende:
[..]
lol ik heb 4 notes, ook over niks ook nog.
Huh?quote:
Ja 4 of 5. Gaat ze niet meer lukken dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Viaplay had geloof ik beloofd een x aantal races op open zender uit te zenden.
Dat wordt krap jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja 4 of 5. Gaat ze niet meer lukken dit seizoen.
Ze hebben al gezeik met de slechte stream kwaliteit. Dus die gratis races maakt ook niet zoveel uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef DKUp het volgende:
Gaat ViaPlay daar nog gezeik mee krijgen?
Misschien dat Ziggo hier op aast, als in contractbreuk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef DKUp het volgende:
Gaat ViaPlay daar nog gezeik mee krijgen?
Geen actieve herinnering aan denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar hebben ze zich niet aan gehouden
Wat is er aan gelogen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:03 schreef tripel7 het volgende:
Het grote smoezen is ook weer door HAM van stal gehaald: https://www.formula1.com/(...)tcCW5K89Jxes9PZ.html
Bar weinig want die auto stuiterde weer flink en volgens mij nog een fout van Hamilton.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is er aan gelogen dan?
Ja maar de auto is om Verstappen heen gebouwd heur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi, Perez helpen met slipstream, maar lekker toch zelf op Pole... Toont maar weer eens hoe groot het verschil is tussen die twee.
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar de auto is om Verstappen heen gebouwd heur.
Als ze iedereen bij Red Bull/Mercedes/Ferrari lieten rouleren en daar een kampioenchap van bij zouden houden dan denk ik dat er dit uit zou komen:quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef PS. het volgende:
[..]
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.
Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk om een keer de top 6 van auto te zien wisselen. Zal uiteraard nooit gebeuren, maar kijken of Max bijvoorbeeld ook met gemak de Mercedes naar de top kan rijden met de huidige auto's.
Nee, dat is niet zo. Ik snap niet dat mensen die mythe blijven herhalen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef PS. het volgende:
[..]
`Dat is ook gewoon zo. Neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen een klasse apart is als coureur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |