Wat een lulquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:51 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen blijft gewoon expres kutten om die tow niet te hoeven geven.
Waarschijnlijk is het hem verboden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:49 schreef Maanvis het volgende:
ik heb er ene hard hoofd in of VER wel op de 1e rij komt
gewoon snel rijdenquote:
door geen tow te hoeven gevenquote:
Die zal zo wel komenquote:
In Q4quote:
ja spreek dat dan niet af als je het niet van plan bent...quote:
Wij twijfelen ook wel eens over Skyquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef TjjWester het volgende:
Sky twijfelt over tracklimits.......
Dat was ook mijn eerste reactie eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef TjjWester het volgende:
Zoals Max al zei....."je weet wat ik gezegd heb"quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja spreek dat dan niet af als je het niet van plan bent...
Was ook een twijfelgeval. Net wel/nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef TjjWester het volgende:
daarom heb ik m op engels commentaar staan bij F1tvpro, ik kan die gast niet uitstaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Predator40 het volgende:
melroy moeten ze gewoon echt skippen.....wat fucking irritant is die gast
vooral na abu dhabi 2021quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wij twijfelen ook wel eens over Sky
Max moest zijn huid redden vorige week maar heeft daar helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja spreek dat dan niet af als je het niet van plan bent...
en weer trappen beide engineers er inquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoals Max al zei....."je weet wat ik gezegd heb"
ook even naar de voorwielen kijkenquote:
Wedstrijdleiding is niet met je eensquote:
Leken erover, maar miss waren ze even los van de grond idd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ook even naar de voorwielen kijken
question?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom geeft sainz geen tow aan leclerc?
Lijkt me dat dit tegenwoordig wel geautomatiseerd wordt uitgelezen en niet op basis van tv beelden wordt gedaan?quote:
Voorband zit er hier nog net op idd.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor F1TV is het duidelijk op basis van de herhaling; tijd Verstappen moet afgepakt worden.
Saintz dan ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor F1TV is het duidelijk op basis van de herhaling; tijd Verstappen moet afgepakt worden.
Alleen als alle banden tegelijkertijd over de lijn zijn, dat was niet het geval.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
op de lijn.....quote:
Sam Collins is weer bezig?quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Of gewoon meteen wegrijden, 20 seconden pakken tot de laatste ronde en dan vrijwel stil gaan staan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Perez 2.. hoeft Verstappen 'm er alleen nog na de start voorbij te laten en daarna Leclerc lang genoeg blokkeren.
Dit is goed voor Red Bull
Prima, de laatste ronde had Max z'n tijd verbeterd en gong toen niet over de lijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schijnt dat Jos het hotel al kort en klein aan het slaan is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:02 schreef Maanvis het volgende:
Max niet enthausiast, zal wel de P in hebben dat ie een tow moest geven?
Als Perez gewoon Leclerc voor blijft, is dat allemaal niet nodig. Kan Max gewoon winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of gewoon meteen wegrijden, 20 seconden pakken tot de laatste ronde en dan vrijwel stil gaan staan.
Dan is het ook voor iedereen duidelijk.
heb Jos al een tijd niet gezien in de box van RBquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Schijnt dat Jos het hotel al kort en klein aan het slaan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |