Mick verward het World Drivers Championship met de World Destructors Championship en laat MB failliet gaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:43 schreef TjjWester het volgende:
Wie heeft mercedes klaar staan om een toekomstig vertrek van HAM op te vangen??
Russell.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:43 schreef TjjWester het volgende:
Wie heeft mercedes klaar staan om een toekomstig vertrek van HAM op te vangen??
?quote:
Wk pijltjes gooienquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Help me even herinneren Viaplay op te zeggen morgen
een race tegen de klokquote:
Binnen nu en twee jaar is het gedaan, dit kan echt niet meer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij zijn best ever crowd speech in Brazilie zei hij dat hij er zo graag kwam voor vakantie. Was dat een hint die niemand oppikte?
los in de tesquote:
ze moeten die voetbal eerst raken met die darts hequote:
Er is nog dartsquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Help me even herinneren Viaplay op te zeggen morgen
Russel is HAM al voorbij, wat mij betreft onbetwist de eerste rijder.quote:
Dat is geen sportquote:
Het ging er dit jaar bij Mercedes al om zijn legacy als potentiele goat te beschermen. Dat kun je niet te lang volhouden, of het zou moeten zijn dat hij plotseling oud is geworden maar daarvoor echt héél goed was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar is het gedaan, dit kan echt niet meer.
Persoonlijk geloof ik niet dat de 2023 wagen kampioenwaardig zal zijn, mocht dat wel zo zijn dan is het in het voordeel van Russel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |