Ohhh ik wel, nog steeds heerlijkquote:Op maandag 7 november 2022 14:15 schreef Yesse het volgende:
Ik kreeg Costa (de nieuwe) voorgesteld op Netflix, maar ik werd daardoor wat nostalgisch en heb in plaats daarvan de oude Costa gekeken. Zo enorm fout en inmiddels niet zo heel OK meer maar toch wel grappig om weer eens te zien. Ik snap echt niet waarom ik hier nou zo gek op was als 15/16 jarige
Meke blijkbaar.quote:
De oude of de nieuwe?quote:Op maandag 7 november 2022 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal into Gossip Girl![]()
Nooit eerder gezien maar ik vind het helemaal leuk
Nou. wat leukquote:Op maandag 7 november 2022 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks een webinar over werkplezier bijwonen.
Het 'grappige' is dat over het algemeen vrouwen het een stom excuus vinden en mannen niet.quote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ik-het-over-had.html
Dan moet je voorlopig geen Emily in Paris kijken, want daar wordt gezegd wie GG is.quote:Op maandag 7 november 2022 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal into Gossip Girl![]()
Nooit eerder gezien maar ik vind het helemaal leuk
Echt een slap excuusquote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat over het algemeen vrouwen het een stom excuus vinden en mannen niet.
Is er een nieuwe GG?quote:
quote:Het was jarenlang zo'n 250 avonden per jaar vaste prik in café De Groene Weide op Terschelling: een optreden van Hessel en dochter Tess. Na 25 jaar namen ze gisteravond afscheid. Ze stoppen met optreden.
https://nos.nl/artikel/24(...)erdeel-van-vakanties
Ik las dit vanochtend ook en dacht: 'moet je dit nou op tv zeggen?'quote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ik-het-over-had.html
Zeker!quote:
Dat heb ik ookquote:Op maandag 7 november 2022 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker!
https://en.wikipedia.org/wiki/Gossip_Girl_(2021_TV_series)
Maar heb hem nog niet gezien want veel te bang dat het veeeel minder leuk is
In een textielfabriek maken 5 machines 5 shirts in precies 5 minuten.quote:Op maandag 7 november 2022 20:33 schreef Meke het volgende:
Wel echt benieuwd naar jullie favo raadsels trouwens
Nee precies. Ik had sowieso al niet meegedaan aan dat boerderij van Dorst.quote:Op maandag 7 november 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik las dit vanochtend ook en dacht: 'moet je dit nou op tv zeggen?'
quote:Op maandag 7 november 2022 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In een textielfabriek maken 5 machines 5 shirts in precies 5 minuten.
Hoe lang duurt het voor 100 machines 100 shirts maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Aan welke kant heeft een kip de meeste veren?quote:Op maandag 7 november 2022 20:33 schreef Meke het volgende:
Wel echt benieuwd naar jullie favo raadsels trouwens
Waarom niet?quote:Op maandag 7 november 2022 20:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee precies. Ik had sowieso al niet meegedaan aan dat boerderij van Dorst.
quote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan welke kant heeft een kip de meeste veren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Aan de buitenkant?quote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan welke kant heeft een kip de meeste veren?
quote:Op maandag 7 november 2022 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]Heel goed, we hebben een kennert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik was het hele initiële verhaal zelfs vergetenquote:Op maandag 7 november 2022 20:33 schreef Meke het volgende:
Ja jezas ik was nog aan het bijlezen![]()
Ik was hier gebleven:
[..]
Ohhh ik wel, nog steeds heerlijkHoewel écht zoveel niet meer kan.
Maar vooralKurt Rogiers
quote:Op maandag 7 november 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Henk plant waterlelies in zijn vijver. De omvang van deze planten verdubbelt elke dag. Na 48 dagen is de vijver volledig bedekt met lelies. Na hoeveel dagen is 50% van Henks vijver bedekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Zekerquote:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]Zeer juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja die is ook de beste. Op wie heb jij een crush?quote:
Haha jaquote:Op maandag 7 november 2022 20:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was het hele initiële verhaal zelfs vergetenMaar het was wel vermakelijk. Vooral ook grappig dat BoyBand (van de musical met Charly Luske) er ook in voor kwam. Daar was ik toen ook gek van
Dat is ook wel een veel voorkomend raadselquote:
Ik wil raadsels geen sommenquote:Op maandag 7 november 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Henk plant waterlelies in zijn vijver. De omvang van deze planten verdubbelt elke dag. Na 48 dagen is de vijver volledig bedekt met lelies. Na hoeveel dagen is 50% van Henks vijver bedekt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een geofferde maagd?quote:Op maandag 7 november 2022 21:03 schreef Arizona het volgende:
MIjn favo raadsel is een rijmpje uit mijn boek: "Versjes en rijmpjes uit de oude doos"
Eerst zo wit als was
Dan zo groen als gras
Dan zo rood als bloed
En het smaakt alle kindertjes goed
Ja, zo veel raadsels zitten er ook weer niet in mijn hoofdquote:Op maandag 7 november 2022 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook wel een veel voorkomend raadsel
Niet op Dan en Rufus in ieder gevalquote:Op maandag 7 november 2022 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die is ook de beste. Op wie heb jij een crush?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA JEZUS DEZE KEN IK TOCH ALLEMAAL AL![]()
Beetje hetzelfde als deze: Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Met Halloween lopen alle ouders met hun kinderen in een grote boog om jouw huis heen zeker?quote:
Ja ik had eerst ook inappropriate crush geschreven maar wilde dat ook weer niet voor je invullenquote:Op maandag 7 november 2022 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet op Dan en Rufus in ieder geval![]()
Ik vind Nate wel lekker knap om te zien het zijn tieners Ari! en Chuck heeft ook wel iets, dat arrogante
Ik ook op Hillary Duffquote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik had eerst ook inappropriate crush geschreven maar wilde dat ook weer niet voor je invullen![]()
Ik eigenlijk op allemaal, verschilt per seizoen![]()
En op Vanessa
O ik dacht dat het niet gevierd werd hierquote:Op maandag 7 november 2022 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met Halloween lopen alle ouders met hun kinderen in een grote boog om jouw huis heen zeker?
Ja die ik ook altijdquote:
Maakt ook niet veel uitquote:Op maandag 7 november 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zo veel raadsels zitten er ook weer niet in mijn hoofd
Niet meer denk ik, als iemand geofferde maagden gaat lopen uitdelen is voor veel mensen de lol er snel af.quote:Op maandag 7 november 2022 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik dacht dat het niet gevierd werd hier
Nee niet gezien! Ik zal het eens opzoeken!quote:Op maandag 7 november 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die ik ook altijd![]()
Heb je Younger gezien?Die is echt FAN-TAS-TISCH
quote:Op maandag 7 november 2022 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA JEZUS DEZE KEN IK TOCH ALLEMAAL AL![]()
Beetje hetzelfde als deze:
[ afbeelding ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Precies, ik dacht meteen al dat het een mooie schimmelcultuur op een zachte Franse kaas was.quote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef Arizona het volgende:
En het antwoord is uiteraard niet een geofferde maagd!
Ja denk echt dat jij (en dochter wellicht ookquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee niet gezien! Ik zal het eens opzoeken!
WATquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef Arizona het volgende:
En het antwoord is uiteraard niet een geofferde maagd!
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Heus wel! Als je de getallen in V en ^ bij elkaar optelt kom je in beide sommen op 5 uitquote:
Ik vind het ook een mooi programma, maar ik bedoel meer dat hij misschien beter even nergens aan kan schuiven.quote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Ik vind dat juist wel een mooi integer programma waar je uitgebreid je verhaal kunt doen. En Raven is meestal vrij oordeelloos, dus beter dan een talkshow.
Het moet 22 zijn. Dit zijn de eindklasseringen van Azerbeidzjan op het ESF tussen 2009 en 2014.quote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heus wel! Als je de getallen in V en ^ bij elkaar optelt kom je in beide sommen op 5 uit
Ik heb een fragment gezien en de vrouw die er bij zit (die ken ik niet) zie je ook denken "wat is dit voor onzin"quote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi programma, maar ik bedoel meer dat hij misschien beter even nergens aan kan schuiven.
Dit is weer zo vernederend voor Bibi.
quote:Op maandag 7 november 2022 21:28 schreef Arizona het volgende:
Het antwoord isIk durf dit antwoord te betwisten en te pleiten dat er een logischer antwoord is!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is geen geofferde maagd![]()
Namelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja maar nog steeds foutquote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heus wel! Als je de getallen in V en ^ bij elkaar optelt kom je in beide sommen op 5 uit
Ah zoquote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi programma, maar ik bedoel meer dat hij misschien beter even nergens aan kan schuiven.
Dit is weer zo vernederend voor Bibi.
Ken je ESF-klassiekersquote:Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een fragment gezien en de vrouw die er bij zit (die ken ik niet) zie je ook denken "wat is dit voor onzin"
Nee, ik vind het geweldig. Vind Raven ook top! Hoe ze (?quote:Op maandag 7 november 2022 21:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah zoDacht dat je iets tegen het programma had
Wat moet het dan wel zijn?quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik durf dit antwoord te betwisten en te pleiten dat er een logischer antwoord is!!
En het is geen geofferde maagd![]()
Namelijk..Zo staat het in mijn versjesboek en die hebben altijd gelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En origineelquote:
Ik zou ook van henquote:Op maandag 7 november 2022 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geweldig. Vind Raven ook top! Hoe ze (?) helemaal zichzelf is en die humor
quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo staat het in mijn versjesboek en die hebben altijd gelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee echt. Nog nooit van gehoordquote:
Slap gelulquote:Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een fragment gezien en de vrouw die er bij zit (die ken ik niet) zie je ook denken "wat is dit voor onzin"
quote:Op maandag 7 november 2022 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]Ja pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op maandag 7 november 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op maandag 7 november 2022 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]Er bestaat ook WITTE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:03 schreef Arizona het volgende:
MIjn favo raadsel is een rijmpje uit mijn boek: "Versjes en rijmpjes uit de oude doos"
Eerst zo wit als was
Dan zo groen als gras
Dan zo rood als bloed
En het smaakt alle kindertjes goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Daar dacht ik ook aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
BEWIJS DANquote:
Prunus aviumquote:
Je postte zo ongeveer middenin de nachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat ik vannacht helemaal niet geslapen heb.
Dank, makker!quote:Op dinsdag 8 november 2022 04:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prunus avium
Zoete kers, Kriek, Limburgse boskriek, Wilde kers, Boskers
Belangrijke eigenschappen
Hoogte: 15 - 20 m, snelgroeiend
Kroon: eirond tot rond, halfopen kroon, grillig groeiend
Blad: eirond tot langwerpig, groen, 6 - 15 cm, herfstkleur geelrood
Bloemen: wit, circa 2,5 cm, april
Herfstkleur: geel, rood
[ afbeelding ]
https://www.vdberk.nl/bomen/prunus-avium/
quote:Op maandag 7 november 2022 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Reken ik goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ESF1Gamer, hoe gaat het met jouw herstel?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nu heb ik nog geen last van moeheid eigenlijk. Maar ik verwacht vanmiddag wel een inkakmomentje.quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je postte zo ongeveer middenin de nacht![]()
Hoe gaat het nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een mail gehad dat we een kerstpakket mogen uitkiezen. Maar ze hebben alleen de thema's bekend gemaaktIk krijg echt jeuk van die omschrijvingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis herstellende. Ik heb iets meer energie, maar ik ben vaak ook nog moequote:Op dinsdag 8 november 2022 07:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je postte zo ongeveer middenin de nacht![]()
Hoe gaat het nu?
[..]
Dank, makker!
[..]
Reken ik goed!
@:esf1gamer, hoe gaat het met jouw herstel?
Een mail gehad dat we een kerstpakket mogen uitkiezen. Maar ze hebben alleen de thema's bekend gemaaktWie bedenkt zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg echt jeuk van die omschrijvingen.
Eens.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg echt jeuk van die omschrijvingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Een mail gehad dat we een kerstpakket mogen uitkiezen. Maar ze hebben alleen de thema's bekend gemaaktDat hebben ze zeker bij het webinar werkplezier bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Eens.
Ik had bij die eerste twee ook zoiets van.Dat is inderdaad ook niet heel handig neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |