quote:Op maandag 7 november 2022 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA JEZUS DEZE KEN IK TOCH ALLEMAAL AL![]()
Beetje hetzelfde als deze:
[ afbeelding ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Precies, ik dacht meteen al dat het een mooie schimmelcultuur op een zachte Franse kaas was.quote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef Arizona het volgende:
En het antwoord is uiteraard niet een geofferde maagd!
Ja denk echt dat jij (en dochter wellicht ookquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee niet gezien! Ik zal het eens opzoeken!
WATquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef Arizona het volgende:
En het antwoord is uiteraard niet een geofferde maagd!
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heus wel! Als je de getallen in V en ^ bij elkaar optelt kom je in beide sommen op 5 uitquote:
Ik vind het ook een mooi programma, maar ik bedoel meer dat hij misschien beter even nergens aan kan schuiven.quote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Ik vind dat juist wel een mooi integer programma waar je uitgebreid je verhaal kunt doen. En Raven is meestal vrij oordeelloos, dus beter dan een talkshow.
Het moet 22 zijn. Dit zijn de eindklasseringen van Azerbeidzjan op het ESF tussen 2009 en 2014.quote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heus wel! Als je de getallen in V en ^ bij elkaar optelt kom je in beide sommen op 5 uit
Ik heb een fragment gezien en de vrouw die er bij zit (die ken ik niet) zie je ook denken "wat is dit voor onzin"quote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi programma, maar ik bedoel meer dat hij misschien beter even nergens aan kan schuiven.
Dit is weer zo vernederend voor Bibi.
quote:Op maandag 7 november 2022 21:28 schreef Arizona het volgende:
Het antwoord isIk durf dit antwoord te betwisten en te pleiten dat er een logischer antwoord is!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is geen geofferde maagd![]()
Namelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja maar nog steeds foutquote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heus wel! Als je de getallen in V en ^ bij elkaar optelt kom je in beide sommen op 5 uit
Ah zoquote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi programma, maar ik bedoel meer dat hij misschien beter even nergens aan kan schuiven.
Dit is weer zo vernederend voor Bibi.
Ken je ESF-klassiekersquote:Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een fragment gezien en de vrouw die er bij zit (die ken ik niet) zie je ook denken "wat is dit voor onzin"
Nee, ik vind het geweldig. Vind Raven ook top! Hoe ze (?quote:Op maandag 7 november 2022 21:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah zoDacht dat je iets tegen het programma had
Wat moet het dan wel zijn?quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik durf dit antwoord te betwisten en te pleiten dat er een logischer antwoord is!!
En het is geen geofferde maagd![]()
Namelijk..Zo staat het in mijn versjesboek en die hebben altijd gelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En origineelquote:
Ik zou ook van henquote:Op maandag 7 november 2022 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geweldig. Vind Raven ook top! Hoe ze (?) helemaal zichzelf is en die humor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo staat het in mijn versjesboek en die hebben altijd gelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee echt. Nog nooit van gehoordquote:
Slap gelulquote:Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een fragment gezien en de vrouw die er bij zit (die ken ik niet) zie je ook denken "wat is dit voor onzin"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |