Klinkt als een plezierige werkplek.quote:Op maandag 7 november 2022 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgehaakt bij de webinar. Slechte internetverbinding op kantoor.
Daardoor viel het geluid steeds weg.
Ik ben nu helemaal into Gossip Girlquote:Op maandag 7 november 2022 14:15 schreef Yesse het volgende:
Ik kreeg Costa (de nieuwe) voorgesteld op Netflix, maar ik werd daardoor wat nostalgisch en heb in plaats daarvan de oude Costa gekeken. Zo enorm fout en inmiddels niet zo heel OK meer maar toch wel grappig om weer eens te zien. Ik snap echt niet waarom ik hier nou zo gek op was als 15/16 jarige
Wij hebben ook op kantoor een veel slechtere verbinding dan ik hier thuisquote:Op maandag 7 november 2022 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgehaakt bij de webinar. Slechte internetverbinding op kantoor.
Daardoor viel het geluid steeds weg.
XOXOquote:Op maandag 7 november 2022 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal into Gossip Girl![]()
Nooit eerder gezien maar ik vind het helemaal leuk
Ik ben nu in seizoen 3quote:Op maandag 7 november 2022 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
XOXOLater wordt het wel even wat verwarrender/onlogischer.
Zelfs met de internetkabel viel de verbinding steeds weg.quote:Op maandag 7 november 2022 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook op kantoor een veel slechtere verbinding dan ik hier thuis
O wauw. Wat vind ik die toch mooiquote:
Op een ijsberg gevaren.quote:Op maandag 7 november 2022 14:34 schreef Arizona het volgende:
Waarom stond DAS BOOT trouwens niet hoger
Niet echt werkplezier verhogend zo'n webinar.quote:Op maandag 7 november 2022 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks een webinar over werkplezier bijwonen.
Een duikboot die op een ijsberg vaart. Vast een Belg aan het roerquote:Op maandag 7 november 2022 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op een ijsberg gevaren.
Daar heeft Céline ook nog een liedje over trouwens.
Het liefje van Bor de Wolf of een andere?quote:
Als het ding morgen maar niet instort als ze erop staanquote:Op maandag 7 november 2022 18:01 schreef Redefine het volgende:
Bij mij zouden ze achter stellages gaan plaatsen omdat ze alle kozijnen en de balkons gaan aanpakken. Dat zouden ze eigenlijk al vorige week woensdag gaan doen. Maar toen ik een halfuur geleden stond er nog steeds niks.
Hoor ik net een hoop lawaai (metaal op metaal). Zijn ze dus om net iets voor zessen en in het donker die dingen aan het opzettenNiet de meest logische tijd.
Je zou maar in het donker een boutje aan een moertje moeten draaien,quote:Op maandag 7 november 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het ding morgen maar niet instort als ze erop staan
Ik denk dat die wel stevig staan. Ik denk dat de buren er erger aan toe zijn. Allemaal een hartverzakking omdat er opeens iemand op je balkon staatquote:Op maandag 7 november 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het ding morgen maar niet instort als ze erop staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |