Ik neem terug wat ik zei.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat waa Szymanski weer goed zeg. Voorop in de strijd.
Absoluut makker, dit was weer een ouderwets Europees avondje met een vrij waardeloze maar extreem spannende wedstrijd.quote:
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef raptorix het volgende:
Ik snap de vreugde, maar het niveau was matig, 1.5e ster voor deze wedstrijd, 4.5 ster voor feyenoord supporters, algemene rating: 3 sterren.
Klopt natuurlijk, Lazio had echt een paar fantastische kansen. Buiten dat konden ze overigens ook weinig afdwingen, dus voor mij wel gewoon een terechte zege voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef raptorix het volgende:
Ik snap de vreugde, maar het niveau was matig, 1.5e ster voor deze wedstrijd, 4.5 ster voor feyenoord supporters, algemene rating: 3 sterren.
Tatort heeft zich herpakt en heeft de boel opgelost, zoals altijd.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat waa Szymanski weer goed zeg. Voorop in de strijd.
Sowieso.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Kriegel het volgende:
Eén goal is uiteindelijk het verschil tussen geheel uit Europa vliegen en als groepswinnaar doorgaan, wát een poule!![]()
Gefeliciteerd hoor!
Meeste energie in de wedstrijd gelegd. Ging wat ten koste van zijn voetballende vermogen, maar o zo belangrijke meters gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond Szymanski helemaal niet zo goed @:dombo, maar goed, niet dat het wat uitmaakt nu.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Kriegel het volgende:
Eén goal is uiteindelijk het verschil tussen geheel uit Europa vliegen en als groepswinnaar doorgaan, wát een poule!![]()
Gefeliciteerd hoor!
Vraag me nu af hoevaak dit eigenlijk eerder is gebeurd, iedereen na zes wedstrijden op gelijke punten. Gaat nergens over.quote:
Volgens mij is het uniek.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vraag me nu af hoevaak dit eigenlijk eerder is gebeurd, iedereen na zes wedstrijden op gelijke punten. Gaat nergens over.
Allemaal dankzij Louisquote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Bijlow man of the match trouwens, was echt fenomenaal.
Zou Bijlow dan toch eerste keeper worden bij Oranje?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Louis is zo'n oppernarcist die zijn ongelijk niet wil toegeven dat ik hem er wel voor aan zie hem alsnog gewoon thuis te laten. Of hij neemt hem gewoon mee en gaat met de eer lopen strijken over zijn goede vorm.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Bijlow dan toch eerste keeper worden bij Oranje?
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-in-de-europa-leaguequote:Elke overwinning in de groepsfase leverde Feyenoord 630 duizend euro op, terwijl het na een gelijkspel 210 duizend euro mocht bijschrijven. De Rotterdammers wonnen twee keer en speelden twee keer gelijk, waardoor Feyenoord in de groepsfase alleen al 1.680.000 euro verdiende. Omdat de ploeg van Arne Slot als eerste is geëindigd, krijgt het nog eens 1,1 miljoen euro van de UEFA.
Bijlow, Pasveer, Noppert, Flekken? En dan geen verongelijkte hond Cillissen?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Louis is zo'n oppernarcist die zijn ongelijk niet wil toegeven dat ik hem er wel voor aan zie hem alsnog gewoon thuis te laten. Of hij neemt hem gewoon mee en gaat met de eer lopen strijken over zijn goede vorm.
Hij was echt goed.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Grijpstuivers. Ajax is uitgeschakeld in de CL en pakt bijna 50 miljoen.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-in-de-europa-league
OH ARNE.
Tijd voor Feyenoord City @KingRolandquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OH ARNE.
De nieuwe nummer zes is ook binnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OH ARNE.
Volgend seizoen de nr3 ook de CL inquote:Op donderdag 3 november 2022 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grijpstuivers. Ajax is uitgeschakeld in de CL en pakt bijna 50 miljoen.
Kan gelijk in de boetepotquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Groepswinnaar 1,1 miljoen, da's ook lekker.
Dat was fantastischquote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meltdown van Lazio wel dat laatste kwartier.
Keihard gelachen ook om dat Argentijntje die de bal wegroste en meteen rood kreeg.
Oostenrijkers die hun rechterarm omhoogsteken vind ik toch altijd twijfelachtig.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat kan Gernot niet.
Als teamgenoot stomp je zo'n speler in de kleedkamers op z'n muil. Sta je 1-0 achter, op het punt om de Europa League uit te gaan, heeft ie net nog geel gekregen, pakt ie de bal op en schiet em zowat het stadion uit.... en gaat daarna ook nog moeilijk doen over het veld verlaten. Ook meteen terugzetten naar een jeugdelftal.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meltdown van Lazio wel dat laatste kwartier.
Keihard gelachen ook om dat Argentijntje die de bal wegroste en meteen rood kreeg.
Mee eens, al is ie ook erg fijn als pinch hitter.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef Pistolero het volgende:
Oh, en na vanavond echt definitief #nooitmeerDanilo. Gimenez is zo veel beter en nuttiger met zijn loopacties en gesleur.
Paixao toont ook aan dat hij echt wel over heel veel talent beschikt, zoals ik altijd al heb gezegd. Die komt er wel.
Telt gewoon.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het doelpunt nu pas
Wat een gekloot
De risico's hebben we al genomen. Volgend jaar staat er een geweldig team.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Casual-T het volgende:
Coëfficiëntenpolonaise vandaag: seizoen 24/25 hoogstwaarschijnlijk nu twee directe CL plaatsen (en plaats 3 voorronde CL).
Niet dat we het echec met Makaay, Hofland, etc. moeten herhalen, maar volgend seizoen wordt een hele belangrijke (met het nieuwe prijzengeld CL voor 24/25), waar iets voor te zeggen valt om dan wat financiele risico's te nemen.
Altijd een Gernot om naar te kijken!quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat kan Gernot niet.
Nooit meer Lopez.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand al iets gezegd over de invalbeurt van Hartman?
Hartman
Dikke kans dat je aan dat soort gasten pas volgend seizoen wat gaat hebben.quote:
Mwah een pinch hitter is pas nuttig als je opportunistisch ballen in de 16 gaat pompen, dan heb je weinig aan zo’n dwerg.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mee eens, al is ie ook erg fijn als pinch hitter.
Ik bedoelde dan ook Gimenez.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah een pinch hitter is pas nuttig als je opportunistisch ballen in de 16 gaat pompen, dan heb je weinig aan zo’n dwerg.
Oh verrek, die slaan we nu over ja. Dat is helemaal lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
24 februari pas, eerst nog de tussenronde met de mindere goden
Ja, eens. Ik denk dat het goed was dat Slot hem nu opstelde. Ik hoop dat die na de winterstop gaat vlammen.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Paixao komt er ook wel, nog iets sterker worden en dan heb je een heel lekker spelertje
ANNOUNCE Ajax - PSV in de tussenronde.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Precies, das meer voor clubs als Ajax en PSV.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Feyenoord is dat soort clubs voorbij (op alle fronten).quote:Op donderdag 3 november 2022 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, das meer voor clubs als Ajax en PSV.
De ploegen die Europees overtuigen zoals Feyenoord hoeven daar niet op te wachten.
Lekker in de koude regen op het kunstgras in Volendam.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
En nu die laatste paar potjes ook even winnen graag. Maar het zal zondag wel weer verschrikkelijk klote worden
Yup dit was het droomscenario waar ik stiekem ook op rekende. Wij danken Midgetland voor hun medewerkingquote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En weer thuis trouwens! Godverdomme lekker. Het scenario zat al de hele week in mijn hoofd, een bloedeloze matige pot die je dan plots met 1-0 wint en dan is alles anders. Wat heerlijk dat dit zo uitkomt
Die eerste helft was beroerd. Eerst al die tyfusherrie vooraf (alhoewel dat meer te danken was aan een waardeloze geluidsinstallatie), ik zit daar nog volkomen nuchter ook (wat ik normaal niet ben en wil zijn op een Europese avond) en er zat echt niks in. Dan ben je ouderwets aan het ergeren, wat een slappe hap. Ik dacht alleen maar, wie gaat er nou eens opstaan bij ons?
Dat het Hartman was vind ik dan echt ongelooflijk knap. Totaal niet verwacht maar hij draaide wel de pot om. Dan zo’n plotse 1-0 en ineens het geloof terug, het vertrouwen terug. Een debiel gefrustreerd Lazio, een scheids die ons niet tegen zat, publiek erachter, ouderwets billenknijpen, ineens is het een classic Europees avondje. En er zat verdomme eindelijk eens wat karakter in. Ook dankzij de rust van Bijlow. Wat een baas.
Het was echt belabberd deze poule, maar wat maakt het uit? Door! Nooit meer over hebben. Op naar de laatste 16!!
Herbstmeister.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
En nu die laatste paar potjes ook even winnen graag. Maar het zal zondag wel weer verschrikkelijk klote worden
Klopt, ontzettend geheerst zowel in de 1 op 1 en in de luchtquote:Op donderdag 3 november 2022 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil nog even een extra keer benadrukken dat Bijlow echt een bazenpot keepte, die lijkt z'n vorm wel weer terug te hebben.
Moet ook gewoon je 1e keeper zijn op het WK, zo dom dat ie nu niet geselecteerd was, je zou je jezelf totaal belachelijk make. door je 1e keeper ineens niet meer te selecteren om hem vervolgens dan toch weer 1e keeper te maken, alhoewel die demente narcist daar misschien niet zo veel moeite heeft.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil nog even een extra keer benadrukken dat Bijlow echt een bazenpot keepte, die lijkt z'n vorm wel weer terug te hebben.
Het is dat je waarschijnlijk dronken bent momenteel.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet ook gewoon je 1e keeper zijn op het WK, zo dom dat ie nu niet geselecteerd was, je zou je jezelf totaal belachelijk make. door je 1e keeper ineens niet meer te selecteren om hem vervolgens dan toch weer 1e keeper te maken, alhoewel die demente narcist daar misschien niet zo veel moeite heeft.
Ik zie Louis hem eigenlijk ook wel alsnog helemaal passeren
Ik ben totaal nuchter, drink deze week niet wegens een marathonquote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je waarschijnlijk dronken bent momenteel.
En uiteraard gefeliciteerd. Wat een ontknoping.
Geen Franse ploegen, geen Roma, voor de rest maakt het me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax
Leverkusen
Barcelona
Sporting
Salzburg
Shakhtar
Sevilla
Juventus
PSV
Rennes
Roma
Union Berlijn
Manchester United
Midtjylland
Nantes
Monaco
Zeg het maar
Denk dat de straffen fors gaan zijn en dat uitpubliek sowieso wel uitgesloten is de volgende keerquote:Op donderdag 3 november 2022 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen Franse ploegen, geen Roma, voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
We hebben nog een appeltje te schillen met Midtjylland, maar die gaan natuurlijk nooit door.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax
Leverkusen
Barcelona
Sporting
Salzburg
Shakhtar
Sevilla
Juventus
PSV
Rennes
Roma
Union Berlijn
Manchester United
Midtjylland
Nantes
Monaco
Zeg het maar
Barcelona of Unitedquote:Op donderdag 3 november 2022 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax
Leverkusen
Barcelona
Sporting
Salzburg
Shakhtar
Sevilla
Juventus
PSV
Rennes
Roma
Union Berlijn
Manchester United
Midtjylland
Nantes
Monaco
Zeg het maar
Behind nog niet, dat is de volgende lesquote:Op donderdag 3 november 2022 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Left, right, behind. @:scarface88
Gelukkig hebben we ons aan de afspraak gehouden, ik een goed gevoel jij een slecht gevoel vooraf, dan komt het goed. @Scrummie probeerde het nog wel te verstieren maar achteraf kom je er nu toch achter dat het niet zo uitmaakt wat hij denkt.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ons aan de afspraak gehouden, ik een goed gevoel jij een slecht gevoel vooraf, dan komt het goed. @:scrummie probeerde het nog wel te verstieren maar achteraf kom je er nu toch achter dat het niet zo uitmaakt wat hij denkt.
Hij liep nog 2x slim weg uit de rug bij de tegenstander, maar 1x was het net buitenspel en de andere keer was hij alleen omdat er nog maar een paar minuten te gaan waren. Danilo heeft die loopacties gewoon totaal niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder zie ik die Gimenez wel een paar keer slim weglopen en ook die goal komt uit een soort obsessieve drang om te scoren. Heerlijk bij een spits, sowieso fijn als je de bal bij een spits vooruit kan spelen in plaats van dat je hem in de voeten moet leggen.
Ik vind het trouwens ook geen matige voetballer alhoewel we het geen verfijnde balkunstenaar gaan noemen natuurlijk.
Gimenez is een spits en geen geweldige voetballer. Ik vind dat heerlijk, want ik hou van spitsen die in de 16 heel goed zijn en slimme loopacties hebben. Hopelijk laat Slot hem weer even staan.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder zie ik die Gimenez wel een paar keer slim weglopen en ook die goal komt uit een soort obsessieve drang om te scoren. Heerlijk bij een spits, sowieso fijn als je de bal bij een spits vooruit kan spelen in plaats van dat je hem in de voeten moet leggen.
Ik vind het trouwens ook geen matige voetballer alhoewel we het geen verfijnde balkunstenaar gaan noemen natuurlijk.
Beter dan Dilrosun de afgelopen 2 maanden.quote:
Goed. Viel mij mee in de basis, was bang dat ie maar ging dwalen en zich continu stuk zou gaan lopen maar dit was prima. Nog niet heel dominant aanwezig maar je ziet dat hij diepgang en een actie naar de goal heeft, erg prettig.quote:
Not great, not terrible.quote:
Boze italianen altijd leuk.quote:
Ik neem aan dat die journalisten niet op het veld zaten/stonden.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boze italianen altijd leuk.
Maar dat biergooien is wel frustrerend. Dat gaat je een straf opleveren en het heeft echt geen enkel nut, waar je bij een fakkeltje nog kan zeggen dat het sfeerverhogend is.
Ik zou een fakkel in mijn nek ook niet erg sfeerverhogend vindenquote:Op donderdag 3 november 2022 23:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boze italianen altijd leuk.
Maar dat biergooien is wel frustrerend. Dat gaat je een straf opleveren en het heeft echt geen enkel nut, waar je bij een fakkeltje nog kan zeggen dat het sfeerverhogend is.
Analyse waar ik me in kan vinden. Van wat ik tot nu toe heb gezien een van de minst slechte opties (lol)quote:Op donderdag 3 november 2022 23:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Not great, not terrible.
Mooi schot in de eerste helft. Maar hij heeft sowieso minder negatieve invloed op het spel in vergelijking met zijn alternatieven. Dilrosun doet me inmiddels denken aan een Berghuis maar dan zonder het rendement. Die kon ook zo vaak de bal inleveren op de meest idiote momenten waardoor je weer in de achteruit moest, overigens net als Jahankbahsh.
Hopelijk blijft ie nou ook even staan. Net als Hartman overigens, die moet je ook gewoon erin houden.
Nee klopt, ik doelde meer op dat bier op de bank van Lazio.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die journalisten niet op het veld zaten/stonden.
Maar ik vond het ook opvallend dat dat vak achter de dug outs weer helemaal vol mocht zijn, er heeft ook een tijd voor de helft een doek overheen gelegen
Schijnbaar heeft iemand uit die rij met gehandicapten ook een katheter naar de bank van Lazio gegooidquote:Op donderdag 3 november 2022 23:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee klopt, ik doelde meer op dat bier op de bank van Lazio.
En idd, dat zal de volgende wedstrijd wel weer anders zijn. Of de hele noordzijde.
quote:Op donderdag 3 november 2022 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft iemand uit die rij met gehandicapten ook een katheter naar de bank van Lazio gegooid![]()
Fijn dat @klaasweetalles van zijn begeleider weer eens naar de Kuip mochtquote:Op donderdag 3 november 2022 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft iemand uit die rij met gehandicapten ook een katheter naar de bank van Lazio gegooid![]()
Die man moet niet zeiken, zit de hele wedstrijd met een halve sigaret in z'n smoel te fulmineren op alles en iedereen. Dan kan je erop wachten dat een attente supporter hem een biertje aan biedt.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik achteraf van zo'n Sarri over dat bier gooien (ok, is niet netjes maar dit weekend bij die stadsderby gooien ze waarschijnlijk met handgranaten en landmijnen) en dat er bij die goal 2 overtredingen zijn gemaakt is toch ook wel genot stiekem.
Italianen verslaan blijft gewoonweg fantastisch
Er moet wel een 6 bij.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk dat je op zeer korte termijn zo moet gaan spelen
Bijlow
Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman
Timber - Kökcü - Szymanski
Walemark - Gimenez - Paixao
quote:Stelletje klootzakken, klote club dat je er bent, me weer ouderwets de pleuris geërgerd, ben verdikemme 10 jaar ouder geworden, doodmoe en moet zo de nachtdienst in.
Bedankt.
Wat een club, heerlijk.#feylaz #Feyenoord
Eerste seizoen met netten waren die er wel, maar dan staan de palen in de weg voor de hoofdcamera van de TV uitzendingquote:Op vrijdag 4 november 2022 00:33 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig klopte mijn voorgevoel niet, kutwedstrijd maar wel een krankzinnig einde.
Vond het qua sfeer wel ok in de Kuip, het was trouwens hun keeper die het deed ontploffen, door met iets naar de scheids te lopen.
En, niet dat ik het erg vind, maar waarom zijn er geen netten voor de blauwe zijde?
Ah ok, makes sensequote:Op vrijdag 4 november 2022 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste seizoen met netten waren die er wel, maar dan staan de palen in de weg voor de hoofdcamera van de TV uitzending
Gozer voor ons moest dat met een bloedlip bekopen ja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:59 schreef Caland het volgende:
Sarri was gisteren gewoon rotzooi aan het teruggooien
Sarrigod
Bizar, ik vrees voor minder of zelfs geen supporters in de AF...quote:
Ik neem aan dat we nog wel een voorwaardelijke straf hebben staan qua thuiswedstrijd zonder (een deel van) het publiek. Daar moet je nu wel voor vrezen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bizar, ik vrees voor minder of zelfs geen supporters in de AF...
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kut Italiaanse manier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
Omdat die verdediger als een schlemiel z'n keeper uitschakelt? Hij ging wel goed door hoor daar niet van maar z'n aanname ervoor was gewoon slecht.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:47 schreef alopio het volgende:
Deze wedstrijd toont wel aan waarom je altijd met Santi moet spelen. Nee het is niet de meest technische speler maar met kracht en inzet, en zijn neusje voor de goal, een veel betere optie dan Danilo. Hoeveel balcontacten heeft Danilo überhaupt gehad? Die is weer niet voorgekomen in het spel.
Hartman moet je ook gewoon laten staan, en die jongen zal ook best kutwedstrijden spelen, maar zit meer in dan Lopez.
En Trauner is gewoon een god, die moet je even verlengen en lekker tot zijn 34e bij de club laten spelen. Wat een baas is dat zeg
Nee omdat het een betere spits is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat die verdediger als een schlemiel z'n keeper uitschakelt? Hij ging wel goed door hoor daar niet van maar z'n aanname ervoor was gewoon slecht.
Veel meer een pure spits dan Danilo. Dat merk je wel aan alles.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat die verdediger als een schlemiel z'n keeper uitschakelt? Hij ging wel goed door hoor daar niet van maar z'n aanname ervoor was gewoon slecht.
Ze speelden gewoon een prima 2e helft. Eerste helft was wat zoeken, maar dat geduld en heen en weer schuiven achterin was onderdeel van de tactiek als je Slot hoorde na afloopquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Al met al was het gewoon weer extreem pover wat Feyenoord liet zien gisteren. Natuurlijk overheerst de euforie dat je via een godswonder eerste in de poule bent geworden maar normaliter ga je er nu tegen iedere club af.
Ik weet dat er mensen zijn die zeggen dat iemand het 'verdient' om bier en urine naar hun hoofd geslingerd te krijgen, maar dat is natuurlijk niet zo. Het is zeer ongewenst en ronduit smerig. Terecht dat die trainer daar boos om is, ondanks dat het een lul is. Soms keuren we het rellen af, maar dan moeten we zogenaamd weer lachen om dit soort dingen, terwijl het een van de meest bedroevende dingen is die je als supporter kunt doen. Zolang we hier om lachen, kunnen we ook nooit verwachten dat de UEFA ons niet aan zal pakken. Dit soort triestheid moet echt snel verdwijnen uit de stadions.quote:
Ik stond er ook een beetje bij zoals die gozer rechts tijdens Leidsch Ontzet toen mijn maat weigerde om bier te halen.quote:
Mwah niet geheel eens. Was niet enorm goed maar geduld met balbezit en amper schoten op doel van Lazio. Er was niet eens sprake van een slotoffensief van die gasten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Al met al was het gewoon weer extreem pover wat Feyenoord liet zien gisteren. Natuurlijk overheerst de euforie dat je via een godswonder eerste in de poule bent geworden maar normaliter ga je er nu tegen iedere club af.
Dat deed Feyenoord wel erg goed het laatste kwartier, het spel ontregelen. Maar als je naar de gehele wedstrijd kijkt is er gewoon heel matig gevoetbald. Ik vond het iig niet best.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mwah niet geheel eens. Was niet enorm goed maar geduld met balbezit en amper schoten op doel van Lazio. Er was niet eens sprake van een slotoffensief van die gasten.
Ik vond ze goed aandringen en er was nog een half uur te spelen, je weet niet hoe het was gelopen als de 1e actie van Gimenez niet gelijk een goal had opgeleverdquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mwah niet geheel eens. Was niet enorm goed maar geduld met balbezit en amper schoten op doel van Lazio. Er was niet eens sprake van een slotoffensief van die gasten.
Maar goed als er niet zo'n drollenvanger daar op doel stond word je 4e, dat is dan ook weer zo.
Ik vond vooral die Luka Romero prima in het potje ontregelen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed Feyenoord wel erg goed het laatste kwartier, het spel ontregelen. Maar als je naar de gehele wedstrijd kijkt is er gewoon heel matig gevoetbald. Ik vond het iig niet best.
Je moet er ook niet teveel analyses op loslaten, de gelukkigste heeft gewonnen, dat is verder prima en maakt dit soort beslissende wedstrijden leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed Feyenoord wel erg goed het laatste kwartier, het spel ontregelen. Maar als je naar de gehele wedstrijd kijkt is er gewoon heel matig gevoetbald. Ik vond het iig niet best.
En ik denk dat er na de winter wel 1 a 2 nieuwe spelers staan. Dus goede hoop op nog 1 rondje verder (afhankelijk van de tegenstander wel).quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig duurt het nu even voordat we weer Europees spelen. Dan kan Arend nog wat aan het team schaven.
Hoezo veilen ze dat ding in 7 delen, moet je dan op alle 7 de delen bieden?quote:
Lazio ontregelde vooral zichzelf. Wat een labiele ploeg. Plus Bijlow stond echt zijn mannetje in het doelgebied, dat straalt ook uit. Dan zijn de billetjes toch wat minder samengeknepen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact, het was al weken kut en dat verander niet zomaar, maar door is door.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet er ook niet teveel analyses op loslaten, de gelukkigste heeft gewonnen, dat is verder prima en maakt dit soort beslissende wedstrijden leuk.
Ja precies daarom. En ik zeg toch ook dat het technisch niet de meest begaafde speler is (wat inderdaad te zien is met die matige aanname van de bal).quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:37 schreef Elan het volgende:
Santi en Danilo hebben het allebei gewoon niet. Hooguit als breekijzer maar voor de basis komen ze kwaliteit tekort.
Had nog liever Dessers dan een van die twee clowns.
Ik denk dat wedstrijden zoals dit niet echt het probleem zijn. Tegen Twente en AZ wonnen we ook. Ik denk dat het verdedigend steeds beter staat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact, het was al weken kut en dat verander niet zomaar, maar door is door.
Liever Dessers dan Santi..?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:37 schreef Elan het volgende:
Santi en Danilo hebben het allebei gewoon niet. Hooguit als breekijzer maar voor de basis komen ze kwaliteit tekort.
Had nog liever Dessers dan een van die twee clowns.
Moet je toch nog even terugkijken wat Danilo betreft, die had de 1-0 op z'n schoen na 2 minuten, maar het komt er gewoon op neer dat ze beiden niet zo goed zijn, de ene mazzelt met een goal en de ander niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja precies daarom. En ik zeg toch ook dat het technisch niet de meest begaafde speler is (wat inderdaad te zien is met die matige aanname van de bal).
Maar het feit dat hij daar staat, goed positie kiest, op kracht doorgaat bij die kans (en zo de goal maakt) zijn dingen die ik Danilo niet zie doen. Hij heeft gewoon een neusje voor de goal. En buiten het doelpunt heeft hij daarna nog twee keer een goede actie gehad dmv vrijlopen, diepte zoeken. Hij sleurt ook en lijkt me ook een irritante speler om tegen te spelen als verdediger.
Danilo is gewoon niet voorgekomen in het spel in de 60 minuten dat die meedeed. Geen actie gemaakt, geen schot op goal, en bijna geen balcontacten. Is ook heel simpel te verdedigen als spits, want alles komt in zn voeten, hij gaat niet diep, en lange ballen worden niet gegeven aan hem met zijn lengte (waardoor dus het middenveld en de buitenspelers minder opties hebben)
Dessers kon heel aardig voetballen zie dat bij Santi totaal niet, zijn eerste aanname is ook vaak ronduit slecht. Danilo was gisteren totaal onzichtbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Liever Dessers dan Santi..?
Nee, dit kan echt niet.
Gimenez is wel wat beter maar het is geen verschil Kramer - Van Basten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:43 schreef Pistolero het volgende:
Dat er serieus nog mensen zijn die durven te beweren dat Danilo en Gimenez redelijk gelijkwaardig zijn, de tering.
Dan snap je er dus echt helemaal niks van.
Het opportunisme viert na gisteren weer hoogtij bij je. Ga die wedstrijd tegen Fortuna nog maar eens terugkijken, ik durf te wedden dat Dessers minstens 3 kools had gemaakt in die wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:43 schreef Pistolero het volgende:
Dat er serieus nog mensen zijn die durven te beweren dat Danilo en Gimenez redelijk gelijkwaardig zijn, de tering.
Naja we moeten ook niet doen alsof het verschil overduidelijk is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:43 schreef Pistolero het volgende:
Ja goh, wat is dit nou weer voor vergelijking dan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gimenez is wel wat beter maar het is geen verschil Kramer - Van Basten.
Ben jij stiekem een alterego van Pietje of wat?. Die was ook altijd zo'n fan van Dessers.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het opportunisme viert na gisteren weer hoogtij bij je. Ga die wedstrijd tegen Fortuna nog maar eens terugkijken, ik durf te wedden dat Dessers minstens 3 kools had gemaakt in die wedstrijd.
Je moet eens op zijn eerste aanname letten is echt belachelijk slecht. Paixao hoop ik wel vaker in de basis terug te zien, die heeft veel snelheid en een gevarieerd aanvalsspel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn andere types maar het verschil in kwaliteit is uiteindelijk niet zo groot, Danilo=zeer matig, Gimenez=matig zoiets.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja goh, wat is dit nou weer voor vergelijking dan.
[..]
Ben jij stiekem een alterego van Pietje of wat?. Die was ook altijd zo'n fan van Dessers.
Aanname is niet geweldig nee maar dat is wel trainbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet eens op zijn eerste aanname letten is echt belachelijk slecht. Paixao hoop ik wel vaker in de basis terug te zien, die heeft veel snelheid en een gevarieerd aanvalsspel.
Dessers was ook niet onomstreden eerste spits he. Ik vind ze beiden tekort komen voor de basis.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja goh, wat is dit nou weer voor vergelijking dan.
[..]
Ben jij stiekem een alterego van Pietje of wat?. Die was ook altijd zo'n fan van Dessers.
2e seizoenshelft al meer, dus hopelijk gaat Santi ook wat verbeteren zodat daar geen twijfel over is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dessers was ook niet onomstreden eerste spits he. Ik vind ze beiden tekort komen voor de basis.
Te druk met het bedanken van God waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:57 schreef fetX het volgende:
Zie Santi trouwens weinig op de feestgedruis filmpjes.
Ja dit was een geslaagd doek. Beter dan de try hard Engelse teksten van vorig jaar.quote:
Toen we nog terugliepen van het stadion naar de auto en de adrenaline van de wedstrijd wat gezakt was zeiden m'n pa en ik al tegen elkaar "we zijn wel Feyenoord, dus zondag zullen we er wel af gaan tegen Volendam".quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:57 schreef fetX het volgende:
En ook weer over tot de orde van de dag. Zondag Volendam. Ben wel weer toe aan een gemakkelijke overwinning, want wat gaat het allemaal moeizaam afgelopen weken.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Te druk met het bedanken van God waarschijnlijk
GodGod.quote:Matchwinner Giménez was vooral dankbaar voor zijn winnende treffer. De Mexicaan scoorde in de 64e minuut, een minuut nadat hij in het veld was gekomen voor Danilo. "God heeft me dit doelpunt gegeven. God geeft geen cadeautjes. God heeft de bal daar neergelegd, dan moet je er staan", zei de gevierde spits.
Je moet niet overdrijven hoe goed Kramer was, maakte een aantal belangrijke goals en sterk in de lucht maar zoveel beter was ie ook niet dan vBasten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was ook druk aan het bidden met Timber samen na de wedstrijd, als God het wil zal het wel een treble worden dit seizoen.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet niet overdrijven hoe goed Kramer was, maakte een aantal belangrijke goals en sterk in de lucht maar zoveel beter was ie ook niet dan vBasten.
O ja , de enige actie van hem in de wedstrijd. Vergeet trouwens ook niet dat Danilo al heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen (bij Ajax) en al jaren in Nederland speelt en dus gewend is. Gimenez is net hier, nog jong. Daar zit echt wel potentie in. Maar dan moet je die jongen wel laten staan. Die kan alleen maar beter worden. Net als Paixao.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je toch nog even terugkijken wat Danilo betreft, die had de 1-0 op z'n schoen na 2 minuten, maar het komt er gewoon op neer dat ze beiden niet zo goed zijn, de ene mazzelt met een goal en de ander niet.
Ik vind hem na gisteren direct ook een stuk sympathieker.quote:
Daar ben ik het wel mee eens, Danilo is niet meer dan een subtop eredivisie spits, bij Twente deed hij het best aardig.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:16 schreef alopio het volgende:
[..]
O ja , de enige actie van hem in de wedstrijd. Vergeet trouwens ook niet dat Danilo al heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen (bij Ajax) en al jaren in Nederland speelt en dus gewend is. Gimenez is net hier, nog jong. Daar zit echt wel potentie in. Maar dan moet je die jongen wel laten staan. Die kan alleen maar beter worden. Net als Paixao.
Probleem met Danilo is dat het ook geen pinchhitter is, daar is hij te klein en iel voor. Dus buiten de basis heb je niks aan hem. Nu was hij gelukkig gratis, dus dat scheelt. Maar hij gaat nooit een hoger niveau aantikken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, Danilo is niet meer dan een subtop eredivisie spits, bij Twente deed hij het best aardig.
Maar Feyenoord is toch subtop??quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, Danilo is niet meer dan een subtop eredivisie spits, bij Twente deed hij het best aardig.
Zolang veel figuren lachen om biergooien of urine, houdt zoiets nooit op.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er schijnt vanaf de tweede ring een glas gegooid te zijn naar vrouwelijke Italiaanse journalisten. Wat een gigantische tokkiebende hangt er altijd rond deze club.
https://www.noibiancocele(...)tro-due-giornaliste/
Zou het niet leuk zijn als we als Feyenoord iets meer klasse uit zouden stralen? De Kuip is nu een soort zwijnenstal waarin niks te gek lijkt.
Dat zou dan vanuit een skybox geweest moeten zijn, alleen daar wordt in glazen geschonken. (Of bij de rode stoeltjes ook?)quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er schijnt vanaf de tweede ring een glas gegooid te zijn naar vrouwelijke Italiaanse journalisten. Wat een gigantische tokkiebende hangt er altijd rond deze club.
https://www.noibiancocele(...)tro-due-giornaliste/
Zou het niet leuk zijn als we als Feyenoord iets meer klasse uit zouden stralen? De Kuip is nu een soort zwijnenstal waarin niks te gek lijkt.
Kan ook niet echt vanuit de skyboxen in de Kuip, stoeltjes ervoor zijn van de box zelf en verder is het nogal een ons kent ons verhaal daarquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dat zou dan vanuit een skybox geweest moeten zijn, alleen daar wordt in glazen geschonken. (Of bij de rode stoeltjes ook?)
Ik vind dit wat makkelijk. Nu wil ik niet meteen zeggen dat het glasverhaal klopt, maar het gooien van bier zelf is al triest. We staan er al zo slecht op in Europa, we kunnen er beter wat aan proberen te doen dan de Italianen de schuld te gaan geven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook niet echt vanuit de skyboxen in de Kuip, stoeltjes ervoor zijn van de box zelf en verder is het nogal een ons kent ons verhaal daar
Flauwekulverhaal van zure Italiaantjes. Gok dat er gewoon wat bier over ze heen is gekomen na die goal vanaf vak W ofzo aangezien mensen dan met bier gaan zitten smijten.
Ik heb mijn biertje ook de lucht in gegooid na die goalquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind dit wat makkelijk. Nu wil ik niet meteen zeggen dat het glasverhaal klopt, maar het gooien van bier zelf is al triest. We staan er al zo slecht op in Europa, we kunnen er beter wat aan proberen te doen dan de Italianen de schuld te gaan geven.
Het is wel typisch Italiaans om na een nederlaag te janken en dit soort zaken te overdrijven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind dit wat makkelijk. Nu wil ik niet meteen zeggen dat het glasverhaal klopt, maar het gooien van bier zelf is al triest. We staan er al zo slecht op in Europa, we kunnen er beter wat aan proberen te doen dan de Italianen de schuld te gaan geven.
In de lucht gooien of naar figuren op het veld gooien, daar zit nogal wat tussen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn biertje ook de lucht in gegooid na die goal
Sorry, ook aan @:pistolero
Dat heeft werkelijk niets te maken met of het oké is om bier te gaan gooien. Overdrijven of niet, doe het gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel typisch Italiaans om na een nederlaag te janken en dit soort zaken te overdrijven.
Sowieso, de Italiaanse media is met voetbal echt niet serieus te nemen.
Jammer voor mensen die graag op vak Z staan, maar laten we dat vak voor Europese avonden toch maar weer half leeg laten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is sowieso één van de grootste tokkies van dit topic die nu komt janken op basis van een Italiaans zeurverhaaltje van de website van @:bianconeri , dat neem ik niet al te serieus.
Het bier smijten op het veld is wel irritant, jammer dat er geen netten kunnen aan die kant van het veld (en sowieso dat we zoiets nodig hebben voor Europese avonden).
Er zit ook een groot verschil tussen homoseksualiteit gewoon kunnen accepteren en dat uitstralen als club of het een fetisj noemen waarbij mannen op elkaar plassen maar die nuance was ook al te moeilijk voor je.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen een plastic bekertje in de lucht gooien tijdens het juichen of gericht een stuk glaswerk naar iemands hoofd slingeren vanaf de tweede ring.
Ga dan op een biergooivereniging.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Gooien met heineken silver moet gewoon mogen
Dat iemand gisteren in een overvol stadion een shell/vuurpijl afsteekt vanuit een pringles bus vind ik dan weer wat verder gaan
Geen idee waar jij het allemaal over hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit ook een groot verschil tussen homoseksualiteit gewoon kunnen accepteren en dat uitstralen als club of het een fetisj noemen waarbij mannen op elkaar plassen maar die nuance was ook al te moeilijk voor je.
Als je onder het uitvak zit ben je ook niet veilig voor allerlei projectielen en bier, betwijfel of daar in de Kuip ooit een club voor gestraft wordt aangezien het nooit op het veld komtquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik kreeg ooit een aansteker op mijn hoofd vanuit mijn eigen vak.
Einde anekdote.
Klopt ja, of bekers met pis. Ranzige varkens zijn dat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je onder het uitvak zit ben je ook niet veilig voor allerlei projectielen en bier, betwijfel of daar in de Kuip ooit een club voor gestraft wordt aangezien het nooit op het veld komt
Nee hoor, ik heb me eigenlijk gewoon uitstekend vermaakt gisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het enige stadion waarin een vergelijkbare 'tokkie zwijnenstal ambiance' hangt is Marseille. En die stad is een soort derdewereld vluchtelingenkamp vol etnische minderheden. Je schaamt je toch dood om Feyenoord supporter te zijn op deze manier?
Weet sowieso niet hoe die gasten van Lazio het verschil weten tussen bekertjes Heineken Silver of urine maar goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Gooien met heineken silver moet gewoon mogen
Hardop gelachen tijdens een Teams vergadering, bedankt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet sowieso niet hoe die gasten van Lazio het verschil weten tussen bekertjes Heineken Silver of urine maar goed
Feestelijk sfeertje!quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb me eigenlijk gewoon uitstekend vermaakt gisteren.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit ook een groot verschil tussen homoseksualiteit gewoon kunnen accepteren en dat uitstralen als club of het een fetisj noemen waarbij mannen op elkaar plassen maar die nuance was ook al te moeilijk voor je.
Maar je kan en mag best een verhaal in twijfel trekken. Het is op de plek van waar de journalisten zitten bijna onmogelijk om als gewone supporter glas naar te gooien, want die zitten gewoon te ver. De enige die ze kunnen raken (en waar glas voor handen is) is vanuit de skyboxen, en daar komt het niet vandaan (type publiek, ons kent ons, teveel in het zicht want je hebt meer ruimte om je heen). En ook vanuit de tweede ring is heel raar, want ook dat zijn business seats. Ik weet überhaupt niet of die glas mee mogen nemen, en zo ja gaan ze dat niet gooien (zelfde reden als de units).quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen een plastic bekertje in de lucht gooien tijdens het juichen of gericht een stuk glaswerk naar iemands hoofd slingeren vanaf de tweede ring.
Het schijnt inderdaad vanuit een skybox gegooid te zijn volgens dat verhaal. Er staat ook een foto bij met scherven van een bierglas. Waarom zou je zoiets verzinnen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar je kan en mag best een verhaal in twijfel trekken. Het is op de plek van waar de journalisten zitten bijna onmogelijk om als gewone supporter glas naar te gooien, want die zitten gewoon te ver. De enige die ze kunnen raken (en waar glas voor handen is) is vanuit de skyboxen, en daar komt het niet vandaan (type publiek, ons kent ons, teveel in het zicht want je hebt meer ruimte om je heen). En ook vanuit de tweede ring is heel raar, want ook dat zijn business seats. Ik weet überhaupt niet of die glas mee mogen nemen, en zo ja gaan ze dat niet gooien (zelfde reden als de units).
Je mag en moet best kritisch zijn op ons publiek, en ik walg van het gooien met bier en pis en voorwerpen op het veld, en ja er zijn (teveel) simpele tokkies in het publiek. Maar een bullshit verhaal is een bullshit verhaal. Dus de kans is groot dat ze of het verhaal aandikken/verzinnen (zure italiaantjes die nu na het bier gooien richting de reserve bank opeens allemaal bier in hun nek hebben gehad) of ze hebben bij het doelpunt per ongeluk wat druppels bier in hun nek gehad door het vieren (en dan moet dat van beneden gekomen zijn)
Krakende speakers kunnen bij de koude kroketten als charme van de Kuip!quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feestelijk sfeertje!
Alhoewel ze die geluidsinstallatie wel eens mogen nakijken als ze weer willen gaan pompen voor de wedstrijd
Omdat Italianen de allergrootste aanstellers van de wereld zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad vanuit een skybox gegooid te zijn volgens dat verhaal. Er staat ook een foto bij met scherven van een bierglas. Waarom zou je zoiets verzinnen?
Dan nog kan het per ongeluk zijn. Door het juichen uit iemands handen gestoten bijvoorbeeld. Niet alles is direct en perse express gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat mensen in een skybox glas naar journalisten gaan gooien. Die zitten daar vaak met relaties, of mensen uit de club die al jaren komen. Die gaan zich echt niet voor lul zetten bij elkaar, of überhaupt een SV riskeren. Deze mensen kunnen namelijk vaak wel nadenken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad vanuit een skybox gegooid te zijn volgens dat verhaal. Er staat ook een foto bij met scherven van een bierglas. Waarom zou je zoiets verzinnen?
Tijdje op Y2 gestaan, naast dat het een kutvak is, regelmatig zakjes mayo en muntjes voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je onder het uitvak zit ben je ook niet veilig voor allerlei projectielen en bier, betwijfel of daar in de Kuip ooit een club voor gestraft wordt aangezien het nooit op het veld komt
Niemand zegt dat. Iedereen veroordeeld hier het gooien met bier op het veld en naar de reservebank. Maar je mag bij een verhaal best vraagtekens stellen. Of moeten we altijd direct alles geloven en schande roepen? Glas gooien vanuit een skybox is net zo geloofwaardig als dat ze op de noordzijde opeens met Pro UEFA vlaggen gaan lopen zwaaienquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:30 schreef Vis1980 het volgende:
Altijd iets met onze supporters en sommige vinden dat ook altijd de schuld van een ander. Zo houdt het echt nooit op.
Ik zie elke keer mensen zogenaamd vraagtekens zetten bij alle verhalen over wangedrag van supporters. Sterker nog, het is altijd de eerste reactie. Zonder enig nadenken worden die verhalen meteen in twijfel getrokken. Geef die zeuritalianen bijvoorbeeld gewoon geen reden om te overdrijven. Elke keer na een uitwedstrijd reageren clubs dat ze nog nooit zulke chaos in hun stadion hebben meegemaakt en elke keer zijn er meteen reacties dat het aan een ander ligt of dat ze niets gewend zijn, maar het wordt sowieso meteen in twijfel getrokken. We hebben die naam in Europa en die komt echt niet uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Niemand zegt dat. Iedereen veroordeeld hier het gooien met bier op het veld en naar de reservebank. Maar je mag bij een verhaal best vraagtekens stellen. Of moeten we altijd direct alles geloven en schande roepen? Glas gooien vanuit een skybox is net zo geloofwaardig als dat ze op de noordzijde opeens met Pro UEFA vlaggen gaan lopen zwaaien
Dat wordt toch ook gewoon niet ontkent hier? Maar een specifiek geval als het glas op de journalisten daar mag je gewoon vraagtekens bijzetten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie elke keer mensen zogenaamd vraagtekens zetten bij alle verhalen over wangedrag van supporters. Sterker nog, het is altijd de eerste reactie. Zonder enig nadenken worden die verhalen meteen in twijfel getrokken. Geef die zeuritalianen bijvoorbeeld gewoon geen reden om te overdrijven. Elke keer na een uitwedstrijd reageren clubs dat ze nog nooit zulke chaos in hun stadion hebben meegemaakt en elke keer zijn er meteen reacties dat het aan een ander ligt of dat ze niets gewend zijn, maar het wordt sowieso meteen in twijfel getrokken. We hebben die naam in Europa en die komt echt niet uit de lucht vallen.
En ja mensen geven wel een ander de schuld, van politie tot trainer van de tegenpartij.
Wat een onzin. Iedereen hier kan best beamen dat het Feyenoord publiek zich echt debiel kan gedragen, maar dat heeft niets te maken om dan ook maar elk verhaal te moeten accepteren.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie elke keer mensen zogenaamd vraagtekens zetten bij alle verhalen over wangedrag van supporters. Sterker nog, het is altijd de eerste reactie. Zonder enig nadenken worden die verhalen meteen in twijfel getrokken. Geef die zeuritalianen bijvoorbeeld gewoon geen reden om te overdrijven. Elke keer na een uitwedstrijd reageren clubs dat ze nog nooit zulke chaos in hun stadion hebben meegemaakt en elke keer zijn er meteen reacties dat het aan een ander ligt of dat ze niets gewend zijn, maar het wordt sowieso meteen in twijfel getrokken. We hebben die naam in Europa en die komt echt niet uit de lucht vallen.
En ja mensen geven wel een ander de schuld, van politie tot trainer van de tegenpartij.
Precies. Wat een onzin. Het is gewoon een onbetrouwbare bron. Waarom hysterisch gaan reageren op een verhaal wat niet eens bevestigd kan worden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iedereen hier kan best beamen dat het Feyenoord publiek zich echt debiel kan gedragen, maar dat heeft niets te maken om dan ook maar elk verhaal te moeten accepteren.
Italianen geen reden geven om te overdrijven, lolquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:19 schreef Vis1980 het volgende:
Geef die zeuritalianen bijvoorbeeld gewoon geen reden om te overdrijven.
Verrast me nog dat die andere fans niet zeggen dat ie moet optyfen met z'n domme vlogquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi filmpje vanuit het uitvak hoor.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vind dat sowieso altijd een rare reflex, alsof ik me zou moeten schamen om iets wat compleet onbekenden doen omdat ze toevallig voor dezelfde club zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso snap ik die reflex van ‘jullie geven altijd anderen de schuld!!’ nooit. Alsof ik mijn verantwoording moet afleggen óf in de bres wil springen voor de acties van een stel doorgesnoven randdebielen in zwarte jasjes met zonnebrillen in hun capuchon (). Zolang Feyenoord er maar genoeg aan doet om die gasten uit het stadion te weren én zich voldoende uitspreekt tegen het gedrag van die debielen vind ik het best (dat valt overigens zeker te betwijfelen maar goed).
Maar tegen kromme straffen van de UEFA, lulverhalen uit de (Italiaanse) pers en politie die lukraak met traangas spuiten spreek ik mij ook uit want dat slaat ook nergens op. Dat betekent niet dat ik de verantwoording ergens anders leg want die lag nooit bij mij om te beginnen. Ik gedraag mij gewoon (behalve die ene keer tegen Roma toen ik heel driftig met mijn middelvinger ging zwaaien en UEFA Maffia brulde). Hooliganisme bestaat nou eenmaal, laten we gedegen proberen aan te pakken in plaats van enkel populistisch meebrullen hoe fout het is zonder te kijken of een verhaal klopt.
Lekker toch, af en toe ‘alle Feyenoordsupporters zijn tokkies’ te roepen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat sowieso altijd een rare reflex, alsof ik me zou moeten schamen om iets wat compleet onbekenden doen omdat ze toevallig voor dezelfde club zijn.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Realiseer me nu pas dat Lazio naar de Conference League gaat hierdoor
Precies, lekker simpel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker toch, af en toe ‘alle Feyenoordsupporters zijn tokkies’ te roepen.
Ik kwam binnen toen hij net klaar was, de EL hymne begon toen precies. Maar blijkbaar dachten de mensen om mij heen op het vak dat iedereen aan het playbacken was. Die hoorden niks anders meer dan Pieeeeeeeeeeeeeep.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feestelijk sfeertje!
Alhoewel ze die geluidsinstallatie wel eens mogen nakijken als ze weer willen gaan pompen voor de wedstrijd
Het valt niet te ontkennen dat De Kuip als geheel een gigantisch aso paradijs is. Als we alleen de wedstrijd van gisteren als voorbeeld nemen dan kan er geconstateerd worden dat er met vuurwerk, glaswerk, bier, urine en een katheter gesmeten is. Plus een ongeidentificeerd voorwerp wat door de scheidsrechter in beslag genomen is. Als je door het vuurwerk nog geen gehoorbeschadiging opgelopen had dan zorgde de "muziek" van meneer Panic daar wel voor.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker toch, af en toe ‘alle Feyenoordsupporters zijn tokkies’ te roepen.
Ach homo’s eng vinden is ook een beetje brugklas niveau. Dus in dat opzicht…quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat De Kuip als geheel een gigantisch aso paradijs is. Als we alleen de wedstrijd van gisteren als voorbeeld nemen dan kan er geconstateerd worden dat er met vuurwerk, glaswerk, bier, urine en een katheter gesmeten is. Plus een ongeidentificeerd voorwerp wat door de scheidsrechter in beslag genomen is. Als je door het vuurwerk nog geen gehoorbeschadiging opgelopen had dan zorgde de "muziek" van meneer Panic daar wel voor.
Ik draag tijdens het sporten nooit Feyenoord merchandise want anders denken mensen nog dat ik een of andere mongolische asociale vechtersbaas ben. Zo'n sfeertje hangt er rond deze vereniging. Misschien stoer als je in de brugklas zit maar ik wens daar liever niet mee geassocieerd te worden.
Bij Ajax komen, denk ik, andere vakken in beeld bij een wedstrijd. Duurdere vakken. Bij Feyenoord zie je vak W continu in beeld. Tja. Grut van 18 met hoodie. Joepie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, lekker simpel.
Overigens zijn wel alle Ajaxsupporters tokkies, geen enkele uitzondering of nuance. Als je voor een club bent met in het publiek een halfnaakte mongool met een luidspreker die de boel opzweept dan ben je niet goed.
Je wilt niet geassocieerd worden met je favoriete club.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat De Kuip als geheel een gigantisch aso paradijs is. Als we alleen de wedstrijd van gisteren als voorbeeld nemen dan kan er geconstateerd worden dat er met vuurwerk, glaswerk, bier, urine en een katheter gesmeten is. Plus een ongeidentificeerd voorwerp wat door de scheidsrechter in beslag genomen is. Als je door het vuurwerk nog geen gehoorbeschadiging opgelopen had dan zorgde de "muziek" van meneer Panic daar wel voor.
Ik draag tijdens het sporten nooit Feyenoord merchandise want anders denken mensen nog dat ik een of andere mongolische asociale vechtersbaas ben. Zo'n sfeertje hangt er rond deze vereniging. Misschien stoer als je in de brugklas zit maar ik wens daar liever niet mee geassocieerd te worden.
Is het niet juist omgekeerd? Als je wél voor ze remt heb je een sticker nodig.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik die ik rem niet voor joden sticker ook maar van mijn bumper ga afhalen
Straks denken ze nog dat ik een aso ben.
Ja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vernomen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb een roze boxer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:53 schreef fetX het volgende:
Ik doe ook nooit iets roze aan. Straks denken mensen nog dat ik gay ben.
Wij willen ook niet dat @Lokale_Notabele zich associeert met onze club dus eigenlijk is dit voor alle partijen prima.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wilt niet geassocieerd worden met je favoriete club.
Oke.
Hmmm, je zorgen maken om wat anderen van je denken is ook gay...quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:53 schreef fetX het volgende:
Ik doe ook nooit iets roze aan. Straks denken mensen nog dat ik gay ben.
@Lokale_Notabelequote:Op vrijdag 4 november 2022 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, je zorgen maken om wat anderen van je denken is ook gay...
Ga dan maar naar het theater om naar een show van Guus Meeuwis te kijken, bier gooien is onderdeel van de euforie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat heeft werkelijk niets te maken met of het oké is om bier te gaan gooien. Overdrijven of niet, doe het gewoon niet.
Niemand zegt dat alle 47.000 man meedoen aan het wangedrag. Voetbal is in de kern echter gewoon tribalisme (wij haten andere mensen omdat... ze voor een andere club zijn?) en iedereen jut elkaar op om het slechtste in elkaar naar boven te halen onder het mom van voetbalemotie of clubliefde. Mag best wel eens wat van gezegd worden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja.
+/-47.000 man in het stadion en we scheren iedereen over één kam.
Klopt. Maar het is nou eenmaal een volkssport.quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Niemand zegt dat alle 47.000 man meedoen aan het wangedrag. Voetbal is in de kern echter gewoon tribalisme (wij haten andere mensen omdat... ze voor een andere club zijn?) en iedereen jut elkaar op om het slechtste in elkaar naar boven te halen onder het mom van voetbalemotie of clubliefde. Mag best wel eens wat van gezegd worden.
Ik haat helemaal niemand omdat diegene voor een andere club is. Net zo min dat ik tijdens een wedstrijd in de kuip diegene die naast me staat sta op te jutten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Niemand zegt dat alle 47.000 man meedoen aan het wangedrag. Voetbal is in de kern echter gewoon tribalisme (wij haten andere mensen omdat... ze voor een andere club zijn?) en iedereen jut elkaar op om het slechtste in elkaar naar boven te halen onder het mom van voetbalemotie of clubliefde. Mag best wel eens wat van gezegd worden.
Wat toch vreemd is als je ziet dat er in de EL maar 1 club is die meer gescoord heeft. In de Eredivisie moeten we idd wel meer gaan scoren. Maarja gegarandeerde goals kunnen wij niet betalen. Maar hopen op een Dessers, Linssen effect. Dat ze opeens het seizoen van hun leven gaan spelen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben vooral wel benieuwd hoe Slot uit dit materiaal in de winter meer goals gaat persen. Want dat is echt het grootste manco van deze ploeg: Te weinig kansen en daarom ook te weinig goals.
Achterste lijn staat best prima.
Die vele goals in de EL komen natuurlijk ook vooral door die 6-0 tegen Graz, toen vlogen er 3 of 4 afstandsschoten in. Dat tikt aardig aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat toch vreemd is als je ziet dat er in de EL maar 1 club is die meer gescoord heeft. In de Eredivisie moeten we idd wel meer gaan scoren. Maarja gegarandeerde goals kunnen wij niet betalen. Maar hopen op een Dessers, Linssen effect. Dat ze opeens het seizoen van hun leven gaan spelen.
Dat vermanend toespreken wil nog niet echt werken gezien al dat bier op ongeveer 9 minuten.quote:
De 6-0 van Hartman, de rest was gewoon binnen de 16. En tja PSV scoort 13x tegen Excelsior en Volendam.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die vele goals in de EL komen natuurlijk ook vooral door die 6-0 tegen Graz, toen vlogen er 3 of 4 afstandsschoten in. Dat tikt aardig aan.
Goal valt op 09:00quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi filmpje vanuit het uitvak hoor.
Gnonto doet het ook goed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:00 schreef CR7 het volgende:
Summerville weer de winnende gemaakt bij Leeds (tegen Senesi)
Laten we het weer over homo's en tokkies hebben inderdaad. @Lokale_Notabelequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:27 schreef Pistolero het volgende:
Een oud-jeugdspeler en voormalig transfertarget doen het leuk. Nou, fantastisch, maar verder totaal niet boeiend of relevant voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |