Ik neem terug wat ik zei.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat waa Szymanski weer goed zeg. Voorop in de strijd.
Absoluut makker, dit was weer een ouderwets Europees avondje met een vrij waardeloze maar extreem spannende wedstrijd.quote:
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef raptorix het volgende:
Ik snap de vreugde, maar het niveau was matig, 1.5e ster voor deze wedstrijd, 4.5 ster voor feyenoord supporters, algemene rating: 3 sterren.
Klopt natuurlijk, Lazio had echt een paar fantastische kansen. Buiten dat konden ze overigens ook weinig afdwingen, dus voor mij wel gewoon een terechte zege voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef raptorix het volgende:
Ik snap de vreugde, maar het niveau was matig, 1.5e ster voor deze wedstrijd, 4.5 ster voor feyenoord supporters, algemene rating: 3 sterren.
Tatort heeft zich herpakt en heeft de boel opgelost, zoals altijd.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat waa Szymanski weer goed zeg. Voorop in de strijd.
Sowieso.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Kriegel het volgende:
En goal is uiteindelijk het verschil tussen geheel uit Europa vliegen en als groepswinnaar doorgaan, wt een poule!![]()
Gefeliciteerd hoor!
Meeste energie in de wedstrijd gelegd. Ging wat ten koste van zijn voetballende vermogen, maar o zo belangrijke meters gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond Szymanski helemaal niet zo goed @:dombo, maar goed, niet dat het wat uitmaakt nu.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Kriegel het volgende:
En goal is uiteindelijk het verschil tussen geheel uit Europa vliegen en als groepswinnaar doorgaan, wt een poule!![]()
Gefeliciteerd hoor!
Vraag me nu af hoevaak dit eigenlijk eerder is gebeurd, iedereen na zes wedstrijden op gelijke punten. Gaat nergens over.quote:
Volgens mij is het uniek.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vraag me nu af hoevaak dit eigenlijk eerder is gebeurd, iedereen na zes wedstrijden op gelijke punten. Gaat nergens over.
Allemaal dankzij Louisquote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Bijlow man of the match trouwens, was echt fenomenaal.
Zou Bijlow dan toch eerste keeper worden bij Oranje?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Louis is zo'n oppernarcist die zijn ongelijk niet wil toegeven dat ik hem er wel voor aan zie hem alsnog gewoon thuis te laten. Of hij neemt hem gewoon mee en gaat met de eer lopen strijken over zijn goede vorm.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Bijlow dan toch eerste keeper worden bij Oranje?
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-in-de-europa-leaguequote:Elke overwinning in de groepsfase leverde Feyenoord 630 duizend euro op, terwijl het na een gelijkspel 210 duizend euro mocht bijschrijven. De Rotterdammers wonnen twee keer en speelden twee keer gelijk, waardoor Feyenoord in de groepsfase alleen al 1.680.000 euro verdiende. Omdat de ploeg van Arne Slot als eerste is geindigd, krijgt het nog eens 1,1 miljoen euro van de UEFA.
Bijlow, Pasveer, Noppert, Flekken? En dan geen verongelijkte hond Cillissen?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Louis is zo'n oppernarcist die zijn ongelijk niet wil toegeven dat ik hem er wel voor aan zie hem alsnog gewoon thuis te laten. Of hij neemt hem gewoon mee en gaat met de eer lopen strijken over zijn goede vorm.
Hij was echt goed.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Grijpstuivers. Ajax is uitgeschakeld in de CL en pakt bijna 50 miljoen.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-in-de-europa-league
OH ARNE.
Tijd voor Feyenoord City @KingRolandquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OH ARNE.
De nieuwe nummer zes is ook binnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OH ARNE.
Volgend seizoen de nr3 ook de CL inquote:Op donderdag 3 november 2022 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grijpstuivers. Ajax is uitgeschakeld in de CL en pakt bijna 50 miljoen.
Kan gelijk in de boetepotquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Groepswinnaar 1,1 miljoen, da's ook lekker.
Dat was fantastischquote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meltdown van Lazio wel dat laatste kwartier.
Keihard gelachen ook om dat Argentijntje die de bal wegroste en meteen rood kreeg.
Oostenrijkers die hun rechterarm omhoogsteken vind ik toch altijd twijfelachtig.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat kan Gernot niet.
Als teamgenoot stomp je zo'n speler in de kleedkamers op z'n muil. Sta je 1-0 achter, op het punt om de Europa League uit te gaan, heeft ie net nog geel gekregen, pakt ie de bal op en schiet em zowat het stadion uit.... en gaat daarna ook nog moeilijk doen over het veld verlaten. Ook meteen terugzetten naar een jeugdelftal.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meltdown van Lazio wel dat laatste kwartier.
Keihard gelachen ook om dat Argentijntje die de bal wegroste en meteen rood kreeg.
Mee eens, al is ie ook erg fijn als pinch hitter.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef Pistolero het volgende:
Oh, en na vanavond echt definitief #nooitmeerDanilo. Gimenez is zo veel beter en nuttiger met zijn loopacties en gesleur.
Paixao toont ook aan dat hij echt wel over heel veel talent beschikt, zoals ik altijd al heb gezegd. Die komt er wel.
Telt gewoon.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het doelpunt nu pas
Wat een gekloot
De risico's hebben we al genomen. Volgend jaar staat er een geweldig team.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Casual-T het volgende:
Cofficintenpolonaise vandaag: seizoen 24/25 hoogstwaarschijnlijk nu twee directe CL plaatsen (en plaats 3 voorronde CL).
Niet dat we het echec met Makaay, Hofland, etc. moeten herhalen, maar volgend seizoen wordt een hele belangrijke (met het nieuwe prijzengeld CL voor 24/25), waar iets voor te zeggen valt om dan wat financiele risico's te nemen.
Altijd een Gernot om naar te kijken!quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat kan Gernot niet.
Nooit meer Lopez.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand al iets gezegd over de invalbeurt van Hartman?
Hartman
Dikke kans dat je aan dat soort gasten pas volgend seizoen wat gaat hebben.quote:
Mwah een pinch hitter is pas nuttig als je opportunistisch ballen in de 16 gaat pompen, dan heb je weinig aan zo’n dwerg.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mee eens, al is ie ook erg fijn als pinch hitter.
Ik bedoelde dan ook Gimenez.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah een pinch hitter is pas nuttig als je opportunistisch ballen in de 16 gaat pompen, dan heb je weinig aan zo’n dwerg.
Oh verrek, die slaan we nu over ja. Dat is helemaal lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
24 februari pas, eerst nog de tussenronde met de mindere goden
Ja, eens. Ik denk dat het goed was dat Slot hem nu opstelde. Ik hoop dat die na de winterstop gaat vlammen.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Paixao komt er ook wel, nog iets sterker worden en dan heb je een heel lekker spelertje
ANNOUNCE Ajax - PSV in de tussenronde.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Precies, das meer voor clubs als Ajax en PSV.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Feyenoord is dat soort clubs voorbij (op alle fronten).quote:Op donderdag 3 november 2022 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, das meer voor clubs als Ajax en PSV.
De ploegen die Europees overtuigen zoals Feyenoord hoeven daar niet op te wachten.
Lekker in de koude regen op het kunstgras in Volendam.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
En nu die laatste paar potjes ook even winnen graag. Maar het zal zondag wel weer verschrikkelijk klote worden
Yup dit was het droomscenario waar ik stiekem ook op rekende. Wij danken Midgetland voor hun medewerkingquote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En weer thuis trouwens! Godverdomme lekker. Het scenario zat al de hele week in mijn hoofd, een bloedeloze matige pot die je dan plots met 1-0 wint en dan is alles anders. Wat heerlijk dat dit zo uitkomt
Die eerste helft was beroerd. Eerst al die tyfusherrie vooraf (alhoewel dat meer te danken was aan een waardeloze geluidsinstallatie), ik zit daar nog volkomen nuchter ook (wat ik normaal niet ben en wil zijn op een Europese avond) en er zat echt niks in. Dan ben je ouderwets aan het ergeren, wat een slappe hap. Ik dacht alleen maar, wie gaat er nou eens opstaan bij ons?
Dat het Hartman was vind ik dan echt ongelooflijk knap. Totaal niet verwacht maar hij draaide wel de pot om. Dan zo’n plotse 1-0 en ineens het geloof terug, het vertrouwen terug. Een debiel gefrustreerd Lazio, een scheids die ons niet tegen zat, publiek erachter, ouderwets billenknijpen, ineens is het een classic Europees avondje. En er zat verdomme eindelijk eens wat karakter in. Ook dankzij de rust van Bijlow. Wat een baas.
Het was echt belabberd deze poule, maar wat maakt het uit? Door! Nooit meer over hebben. Op naar de laatste 16!!
Herbstmeister.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
En nu die laatste paar potjes ook even winnen graag. Maar het zal zondag wel weer verschrikkelijk klote worden
Klopt, ontzettend geheerst zowel in de 1 op 1 en in de luchtquote:Op donderdag 3 november 2022 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil nog even een extra keer benadrukken dat Bijlow echt een bazenpot keepte, die lijkt z'n vorm wel weer terug te hebben.
Moet ook gewoon je 1e keeper zijn op het WK, zo dom dat ie nu niet geselecteerd was, je zou je jezelf totaal belachelijk make. door je 1e keeper ineens niet meer te selecteren om hem vervolgens dan toch weer 1e keeper te maken, alhoewel die demente narcist daar misschien niet zo veel moeite heeft.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil nog even een extra keer benadrukken dat Bijlow echt een bazenpot keepte, die lijkt z'n vorm wel weer terug te hebben.
Het is dat je waarschijnlijk dronken bent momenteel.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet ook gewoon je 1e keeper zijn op het WK, zo dom dat ie nu niet geselecteerd was, je zou je jezelf totaal belachelijk make. door je 1e keeper ineens niet meer te selecteren om hem vervolgens dan toch weer 1e keeper te maken, alhoewel die demente narcist daar misschien niet zo veel moeite heeft.
Ik zie Louis hem eigenlijk ook wel alsnog helemaal passeren
Ik ben totaal nuchter, drink deze week niet wegens een marathonquote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je waarschijnlijk dronken bent momenteel.
En uiteraard gefeliciteerd. Wat een ontknoping.
Geen Franse ploegen, geen Roma, voor de rest maakt het me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax
Leverkusen
Barcelona
Sporting
Salzburg
Shakhtar
Sevilla
Juventus
PSV
Rennes
Roma
Union Berlijn
Manchester United
Midtjylland
Nantes
Monaco
Zeg het maar
Denk dat de straffen fors gaan zijn en dat uitpubliek sowieso wel uitgesloten is de volgende keerquote:Op donderdag 3 november 2022 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen Franse ploegen, geen Roma, voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
We hebben nog een appeltje te schillen met Midtjylland, maar die gaan natuurlijk nooit door.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax
Leverkusen
Barcelona
Sporting
Salzburg
Shakhtar
Sevilla
Juventus
PSV
Rennes
Roma
Union Berlijn