Ik neem terug wat ik zei.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat waa Szymanski weer goed zeg. Voorop in de strijd.
Absoluut makker, dit was weer een ouderwets Europees avondje met een vrij waardeloze maar extreem spannende wedstrijd.quote:
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef raptorix het volgende:
Ik snap de vreugde, maar het niveau was matig, 1.5e ster voor deze wedstrijd, 4.5 ster voor feyenoord supporters, algemene rating: 3 sterren.
Klopt natuurlijk, Lazio had echt een paar fantastische kansen. Buiten dat konden ze overigens ook weinig afdwingen, dus voor mij wel gewoon een terechte zege voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef raptorix het volgende:
Ik snap de vreugde, maar het niveau was matig, 1.5e ster voor deze wedstrijd, 4.5 ster voor feyenoord supporters, algemene rating: 3 sterren.
Tatort heeft zich herpakt en heeft de boel opgelost, zoals altijd.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat waa Szymanski weer goed zeg. Voorop in de strijd.
Sowieso.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Kriegel het volgende:
Eén goal is uiteindelijk het verschil tussen geheel uit Europa vliegen en als groepswinnaar doorgaan, wát een poule!![]()
Gefeliciteerd hoor!
Meeste energie in de wedstrijd gelegd. Ging wat ten koste van zijn voetballende vermogen, maar o zo belangrijke meters gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond Szymanski helemaal niet zo goed @:dombo, maar goed, niet dat het wat uitmaakt nu.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Kriegel het volgende:
Eén goal is uiteindelijk het verschil tussen geheel uit Europa vliegen en als groepswinnaar doorgaan, wát een poule!![]()
Gefeliciteerd hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |