Ik neem terug wat ik zei.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat waa Szymanski weer goed zeg. Voorop in de strijd.
Absoluut makker, dit was weer een ouderwets Europees avondje met een vrij waardeloze maar extreem spannende wedstrijd.quote:
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef raptorix het volgende:
Ik snap de vreugde, maar het niveau was matig, 1.5e ster voor deze wedstrijd, 4.5 ster voor feyenoord supporters, algemene rating: 3 sterren.
Klopt natuurlijk, Lazio had echt een paar fantastische kansen. Buiten dat konden ze overigens ook weinig afdwingen, dus voor mij wel gewoon een terechte zege voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef raptorix het volgende:
Ik snap de vreugde, maar het niveau was matig, 1.5e ster voor deze wedstrijd, 4.5 ster voor feyenoord supporters, algemene rating: 3 sterren.
Tatort heeft zich herpakt en heeft de boel opgelost, zoals altijd.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat waa Szymanski weer goed zeg. Voorop in de strijd.
Sowieso.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kutmanier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Kriegel het volgende:
Eén goal is uiteindelijk het verschil tussen geheel uit Europa vliegen en als groepswinnaar doorgaan, wát een poule!![]()
Gefeliciteerd hoor!
Meeste energie in de wedstrijd gelegd. Ging wat ten koste van zijn voetballende vermogen, maar o zo belangrijke meters gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond Szymanski helemaal niet zo goed @:dombo, maar goed, niet dat het wat uitmaakt nu.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Kriegel het volgende:
Eén goal is uiteindelijk het verschil tussen geheel uit Europa vliegen en als groepswinnaar doorgaan, wát een poule!![]()
Gefeliciteerd hoor!
Vraag me nu af hoevaak dit eigenlijk eerder is gebeurd, iedereen na zes wedstrijden op gelijke punten. Gaat nergens over.quote:
Volgens mij is het uniek.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vraag me nu af hoevaak dit eigenlijk eerder is gebeurd, iedereen na zes wedstrijden op gelijke punten. Gaat nergens over.
Allemaal dankzij Louisquote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Bijlow man of the match trouwens, was echt fenomenaal.
Zou Bijlow dan toch eerste keeper worden bij Oranje?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Louis is zo'n oppernarcist die zijn ongelijk niet wil toegeven dat ik hem er wel voor aan zie hem alsnog gewoon thuis te laten. Of hij neemt hem gewoon mee en gaat met de eer lopen strijken over zijn goede vorm.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Bijlow dan toch eerste keeper worden bij Oranje?
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-in-de-europa-leaguequote:Elke overwinning in de groepsfase leverde Feyenoord 630 duizend euro op, terwijl het na een gelijkspel 210 duizend euro mocht bijschrijven. De Rotterdammers wonnen twee keer en speelden twee keer gelijk, waardoor Feyenoord in de groepsfase alleen al 1.680.000 euro verdiende. Omdat de ploeg van Arne Slot als eerste is geëindigd, krijgt het nog eens 1,1 miljoen euro van de UEFA.
Bijlow, Pasveer, Noppert, Flekken? En dan geen verongelijkte hond Cillissen?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Louis is zo'n oppernarcist die zijn ongelijk niet wil toegeven dat ik hem er wel voor aan zie hem alsnog gewoon thuis te laten. Of hij neemt hem gewoon mee en gaat met de eer lopen strijken over zijn goede vorm.
Hij was echt goed.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
Grijpstuivers. Ajax is uitgeschakeld in de CL en pakt bijna 50 miljoen.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-in-de-europa-league
OH ARNE.
Tijd voor Feyenoord City @KingRolandquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OH ARNE.
De nieuwe nummer zes is ook binnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OH ARNE.
Volgend seizoen de nr3 ook de CL inquote:Op donderdag 3 november 2022 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grijpstuivers. Ajax is uitgeschakeld in de CL en pakt bijna 50 miljoen.
Kan gelijk in de boetepotquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Groepswinnaar 1,1 miljoen, da's ook lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |