Dat was fantastischquote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meltdown van Lazio wel dat laatste kwartier.
Keihard gelachen ook om dat Argentijntje die de bal wegroste en meteen rood kreeg.
Oostenrijkers die hun rechterarm omhoogsteken vind ik toch altijd twijfelachtig.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat kan Gernot niet.
Als teamgenoot stomp je zo'n speler in de kleedkamers op z'n muil. Sta je 1-0 achter, op het punt om de Europa League uit te gaan, heeft ie net nog geel gekregen, pakt ie de bal op en schiet em zowat het stadion uit.... en gaat daarna ook nog moeilijk doen over het veld verlaten. Ook meteen terugzetten naar een jeugdelftal.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meltdown van Lazio wel dat laatste kwartier.
Keihard gelachen ook om dat Argentijntje die de bal wegroste en meteen rood kreeg.
Mee eens, al is ie ook erg fijn als pinch hitter.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef Pistolero het volgende:
Oh, en na vanavond echt definitief #nooitmeerDanilo. Gimenez is zo veel beter en nuttiger met zijn loopacties en gesleur.
Paixao toont ook aan dat hij echt wel over heel veel talent beschikt, zoals ik altijd al heb gezegd. Die komt er wel.
Telt gewoon.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het doelpunt nu pas
Wat een gekloot
De risico's hebben we al genomen. Volgend jaar staat er een geweldig team.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Casual-T het volgende:
Coëfficiëntenpolonaise vandaag: seizoen 24/25 hoogstwaarschijnlijk nu twee directe CL plaatsen (en plaats 3 voorronde CL).
Niet dat we het echec met Makaay, Hofland, etc. moeten herhalen, maar volgend seizoen wordt een hele belangrijke (met het nieuwe prijzengeld CL voor 24/25), waar iets voor te zeggen valt om dan wat financiele risico's te nemen.
Altijd een Gernot om naar te kijken!quote:Op donderdag 3 november 2022 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat kan Gernot niet.
Nooit meer Lopez.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand al iets gezegd over de invalbeurt van Hartman?
Hartman
Dikke kans dat je aan dat soort gasten pas volgend seizoen wat gaat hebben.quote:
Mwah een pinch hitter is pas nuttig als je opportunistisch ballen in de 16 gaat pompen, dan heb je weinig aan zo’n dwerg.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mee eens, al is ie ook erg fijn als pinch hitter.
Ik bedoelde dan ook Gimenez.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah een pinch hitter is pas nuttig als je opportunistisch ballen in de 16 gaat pompen, dan heb je weinig aan zo’n dwerg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |