Gozer voor ons moest dat met een bloedlip bekopen ja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:59 schreef Caland het volgende:
Sarri was gisteren gewoon rotzooi aan het teruggooien
Sarrigod
Bizar, ik vrees voor minder of zelfs geen supporters in de AF...quote:
Ik neem aan dat we nog wel een voorwaardelijke straf hebben staan qua thuiswedstrijd zonder (een deel van) het publiek. Daar moet je nu wel voor vrezen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bizar, ik vrees voor minder of zelfs geen supporters in de AF...
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Italianen op zo'n kut Italiaanse manier het toernooi uitwerken is altijd 5 sterren.
Omdat die verdediger als een schlemiel z'n keeper uitschakelt? Hij ging wel goed door hoor daar niet van maar z'n aanname ervoor was gewoon slecht.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:47 schreef alopio het volgende:
Deze wedstrijd toont wel aan waarom je altijd met Santi moet spelen. Nee het is niet de meest technische speler maar met kracht en inzet, en zijn neusje voor de goal, een veel betere optie dan Danilo. Hoeveel balcontacten heeft Danilo überhaupt gehad? Die is weer niet voorgekomen in het spel.
Hartman moet je ook gewoon laten staan, en die jongen zal ook best kutwedstrijden spelen, maar zit meer in dan Lopez.
En Trauner is gewoon een god, die moet je even verlengen en lekker tot zijn 34e bij de club laten spelen. Wat een baas is dat zeg
Nee omdat het een betere spits is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat die verdediger als een schlemiel z'n keeper uitschakelt? Hij ging wel goed door hoor daar niet van maar z'n aanname ervoor was gewoon slecht.
Veel meer een pure spits dan Danilo. Dat merk je wel aan alles.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat die verdediger als een schlemiel z'n keeper uitschakelt? Hij ging wel goed door hoor daar niet van maar z'n aanname ervoor was gewoon slecht.
Ze speelden gewoon een prima 2e helft. Eerste helft was wat zoeken, maar dat geduld en heen en weer schuiven achterin was onderdeel van de tactiek als je Slot hoorde na afloopquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Al met al was het gewoon weer extreem pover wat Feyenoord liet zien gisteren. Natuurlijk overheerst de euforie dat je via een godswonder eerste in de poule bent geworden maar normaliter ga je er nu tegen iedere club af.
Ik weet dat er mensen zijn die zeggen dat iemand het 'verdient' om bier en urine naar hun hoofd geslingerd te krijgen, maar dat is natuurlijk niet zo. Het is zeer ongewenst en ronduit smerig. Terecht dat die trainer daar boos om is, ondanks dat het een lul is. Soms keuren we het rellen af, maar dan moeten we zogenaamd weer lachen om dit soort dingen, terwijl het een van de meest bedroevende dingen is die je als supporter kunt doen. Zolang we hier om lachen, kunnen we ook nooit verwachten dat de UEFA ons niet aan zal pakken. Dit soort triestheid moet echt snel verdwijnen uit de stadions.quote:
Ik stond er ook een beetje bij zoals die gozer rechts tijdens Leidsch Ontzet toen mijn maat weigerde om bier te halen.quote:
Mwah niet geheel eens. Was niet enorm goed maar geduld met balbezit en amper schoten op doel van Lazio. Er was niet eens sprake van een slotoffensief van die gasten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Al met al was het gewoon weer extreem pover wat Feyenoord liet zien gisteren. Natuurlijk overheerst de euforie dat je via een godswonder eerste in de poule bent geworden maar normaliter ga je er nu tegen iedere club af.
Dat deed Feyenoord wel erg goed het laatste kwartier, het spel ontregelen. Maar als je naar de gehele wedstrijd kijkt is er gewoon heel matig gevoetbald. Ik vond het iig niet best.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mwah niet geheel eens. Was niet enorm goed maar geduld met balbezit en amper schoten op doel van Lazio. Er was niet eens sprake van een slotoffensief van die gasten.
Ik vond ze goed aandringen en er was nog een half uur te spelen, je weet niet hoe het was gelopen als de 1e actie van Gimenez niet gelijk een goal had opgeleverdquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mwah niet geheel eens. Was niet enorm goed maar geduld met balbezit en amper schoten op doel van Lazio. Er was niet eens sprake van een slotoffensief van die gasten.
Maar goed als er niet zo'n drollenvanger daar op doel stond word je 4e, dat is dan ook weer zo.
Ik vond vooral die Luka Romero prima in het potje ontregelen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed Feyenoord wel erg goed het laatste kwartier, het spel ontregelen. Maar als je naar de gehele wedstrijd kijkt is er gewoon heel matig gevoetbald. Ik vond het iig niet best.
Je moet er ook niet teveel analyses op loslaten, de gelukkigste heeft gewonnen, dat is verder prima en maakt dit soort beslissende wedstrijden leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed Feyenoord wel erg goed het laatste kwartier, het spel ontregelen. Maar als je naar de gehele wedstrijd kijkt is er gewoon heel matig gevoetbald. Ik vond het iig niet best.
En ik denk dat er na de winter wel 1 a 2 nieuwe spelers staan. Dus goede hoop op nog 1 rondje verder (afhankelijk van de tegenstander wel).quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig duurt het nu even voordat we weer Europees spelen. Dan kan Arend nog wat aan het team schaven.
Hoezo veilen ze dat ding in 7 delen, moet je dan op alle 7 de delen bieden?quote:
Lazio ontregelde vooral zichzelf. Wat een labiele ploeg. Plus Bijlow stond echt zijn mannetje in het doelgebied, dat straalt ook uit. Dan zijn de billetjes toch wat minder samengeknepen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact, het was al weken kut en dat verander niet zomaar, maar door is door.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet er ook niet teveel analyses op loslaten, de gelukkigste heeft gewonnen, dat is verder prima en maakt dit soort beslissende wedstrijden leuk.
Ja precies daarom. En ik zeg toch ook dat het technisch niet de meest begaafde speler is (wat inderdaad te zien is met die matige aanname van de bal).quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |