Begreep al niet waarover het gingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:53 schreef patat het volgende:
[..]
Zelfde verhaal weer vertellen voor de 1000e keer volgens mij
gaan we in sc verder over flodders ik gevquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begreep al niet waarover het ging
Mexx zit er ook bij? Of gaat het alleen maar over haar?quote:
Dat heeft echt niemand zien aankomen ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:56 schreef puzziepie het volgende:
De administratie van Maddy is een puinhoop.
Mexx zit er niet bij .. ze kwam even binnenlopen en toen was er een hele ongemakkelijke stilte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mexx zit er ook bij? Of gaat het alleen maar over haar?
Nou ja , het grappige is dat Maddy zelf vindt dat dat managen haar goed afgaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heeft echt niemand zien aankomen ..![]()
Ahhquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mexx zit er niet bij .. ze kwam even binnenlopen en toen was er een hele ongemakkelijke stilte.
Zucht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:00 schreef mikekomen het volgende:
Had het verhaal van zoe nog niet gehoord dus ben blij dat ze het nog een keer verteld
Ik denk dat het binnenkort verfilmd wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:00 schreef mikekomen het volgende:
Had het verhaal van zoe nog niet gehoord dus ben blij dat ze het nog een keer verteld
Terwijl sommige dingen niet kloppen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Het enige wat je kunt zeggen is dat het wel knap is dat Zoe nog vrijwel elk detail weet..
Waarover ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
Dit materiaal kunnen ze niet eens laten liggen al helemaal aangezien Zoe het er al drie dagen over heeft
Ze heeft idd een eigen verhaal gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die Zoe denkt ook echt dat ze martin zogenaamd weg stuurde want ze wilde niet praten.. als je de beelden bekijkt ging het toch héél anders
die Zoe is zó doorzichtig.. dat kind luistert sowieso niet en het hele “drama” gaat enkel over dat Mexx met zowel Martin als Jeff bezig is, en daar kan zij niet mee omgaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft idd een eigen verhaal gemaakt.
Deed ze ook met Nadir waarna Gerry erin meegingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft idd een eigen verhaal gemaakt.
Ze stuurde Mexx op Martin af notabene.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die Zoe is zó doorzichtig.. dat kind luistert sowieso niet en het hele “drama” gaat enkel over dat Mexx met zowel Martin als Jeff bezig is, en daar kan zij niet mee omgaan
klopt maar dat was in de illusie dat zij naar Jeff zou gaan. alleen toen ze zag dat het wel érg klikte tussen Mexx en Martin werd ze natuurlijk weer mega jaloersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze stuurde Mexx op Martin af notabene.
dat is het precies inderdaad. ze heeft overal een beetje informatie gesprokkeld en zij is zó onzeker dat wanneer ze punten bij iemand moet/kan behalen ze deze informatie dus wel deeltquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe roddelt alles door zodat men haar interessant vindt
Heeft ze ook aan club Wanda vertelt dat Jeff manager wil worden en zij hem steunt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe denkt dat 33 mensen in totaal 750 kilo wegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Jeff wil als eerste Mexx eruitsturen ... heeft ie niet letterlijk zo gezegd..
Gewoon verdeel en heers .. alleen heerst ze niet .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
En reptillians.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
Denken die dames dat er marsmannetjes bestaan ofzo?
Gaat over de boodschappen. Wanda denkt dat ze geen idee van prijzen hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gaat lachen want 'ze' zijn super naïef
Ze heeft wel een puntje dat boodschappen duurder zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gaat lachen want 'ze' zijn super naïef
Weet ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat over de boodschappen. Wanda denkt dat ze geen idee van prijzen hebben.
Dat is Zoe .. Zoe weet zelf niet welke rol ze speelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik het nu goed dat de 3 van kamer 3 in de gunst van Jeff willen komen? Hij waardeert ons wel voor wat we doen voor de groep?
Nee, niet in de gunst willen komen. Meer dat ze niet bovenaan zijn lijst staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik het nu goed dat de 3 van kamer 3 in de gunst van Jeff willen komen? Hij waardeert ons wel voor wat we doen voor de groep?
Het zijn fragmenten uit hun gesprek, je kan niet alles beschrijven wat wordt gezegdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... maar de teruglezers niet
Wanda is volgens mij ook één van de intelligentere daar, maar dat ligt vooral aan de lage score van de restquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Wanda moet jeff een paar voetstukjes lager gaan staan, Net als Wanda zelf, zij denkt de intelligentste daar te zijn
Zo is het en niet minder. Mensen mogen Zoe ergens wel maar zij verpest het telkens zelf. Qua spel hoort ze er niet eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is het precies inderdaad. ze heeft overal een beetje informatie gesprokkeld en zij is zó onzeker dat wanneer ze punten bij iemand moet/kan behalen ze deze informatie dus wel deelt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gewoon verdeel en heers .. alleen heerst ze niet .
Ze spreken zichzelf nogal tegen en dat maakt het zo geinigquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zeker een stuk of 10quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:27 schreef patat het volgende:
Dus praktisch niemand weet dat Jeff manager wil worden komende maand?
blijkbaar gaat het balletje nu rollen door Martin zijn bevraging aan Babettequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:27 schreef patat het volgende:
Babette zegt dat ze het weet, en denkt dat Martin het ook weetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:27 schreef patat het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:27 schreef patat het volgende:
Jezus Martin! Iemand scheer die man kaal!
is ook pas de eerste keer hoor dat ik hem of iemand direct hoor vragen naar de 3e kandidaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:28 schreef patat het volgende:
Ahhhhh oké! Val net binnen dus heb het niet meegekregen
We hebben ook gezien hoe Esther haar tetten in bikini zat te bevoelen . of Kim W die in haar blote reet staat , ook maar een gele kaart dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:28 schreef Cargamelk het volgende:
Als Zoe een gele kaart gekregen heeft door iemand de strot dicht te knijpen zou Martin er ook 1 moeten krijgen voor het potlood venten...
Mexx riep dat Zoe ouder is om daar indirect mee te bedoelen dat zij jonger is maar wel slimmer terwijl fucking 21 om 22quote:
Nadirquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ongezien zal dat Martin zijn geweest.
Ja dat klopt idd!! Mexx ziet zich als volwassener terwijl het gewoon een kind isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx riep dat Zoe ouder is om daar indirect mee te bedoelen dat zij jonger is maar wel slimmer terwijl fucking 21 om 22
quote:
Nee helaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft iemand context bij het GJ/Nadir verhaal?
GJ heeft tegen Babette gezegd dat Nadir denkt dat ze niet te vertrouwen isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft iemand context bij het GJ/Nadir verhaal?
Zou het gesprek met Babette inslaan?quote:
Babette weet toch dat ze GJ niet voor een bus moet gooien door tijdens zo'n gesprek met Nadir op haar uitspraken te letten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Nadir wil begrijpen waarom GJ hem zo naait
Die snap ik ff niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babette weet toch dat ze GJ niet voor een bus moet gooien door tijdens zo'n gesprek met Nadir op haar uitspraken te letten?
Gisteren nog tegen Jappiequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:40 schreef D. het volgende:
GJ had toch al eens aangegeven klaar te zijn met Nadir?
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:40 schreef D. het volgende:
Klopt helemaal.Maar blijft maar lief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:40 schreef D. het volgende:
Dat is zijn 'act', GJ probeert de allemansvriend te zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Maar blijft maar lief.
Zo kan het ook jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Op een rustige manier hebben GJ en Nadir best een ruzietje.
Wendy heeft Nadir brschuldigt van een biertje pikkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Oh Wendy heeft ook een misselijke streek geleverd volgens Nadir
Nu ben ik wel benieuwd wat er met Wendy aan de hand isquote:
Nadir kennende zal die dat wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy heeft Nadir brschuldigt van een biertje pikken
Ahaaa! Thnx!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy heeft Nadir brschuldigt van een biertje pikken
Omdat ie geen vlees eetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nadir kennende zal die dat wel gedaan hebben.
Bitch.quote:
Ik zie dat nog steeds niet en weiger dit te geloven...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Het is bijna alsof Wanda door de FEBO is aangesproken dat ze wat milder moet doen omdat ze anders niet langer kunnen voorkomen dat ze bitchy overkomt
Ik weiger te geloven dat ze nu ‘gewoon’ een stuk redelijker en eerlijker overkomt want dat wil ik niet met hoe stellig ik over haar denk
ze doet alleen maar zo tegenover de mensen die ze niet mag. zij zal nooit eerlijk kunnen zijn over iemand in die persoon zijn/haar gezichtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Het is bijna alsof Wanda door de FEBO is aangesproken dat ze wat milder moet doen omdat ze anders niet langer kunnen voorkomen dat ze bitchy overkomt
Ik weiger te geloven dat ze nu ‘gewoon’ een stuk redelijker en eerlijker overkomt want dat wil ik niet met hoe stellig ik over haar denk
Dat heeft Isaac gezien.quote:
https://streamable.com/fcclajquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Neppe teringlijers, klootzakken, motherfuckers .. iedereen denkt aan z'n eigen hachie..
[ afbeelding ]
Schijnheilige teringhoer?quote:
Nou ja .. het interessante van groepsdynamiek is dat dat continu aan verandering onderhevig is .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Ze zei gisteren wel soort van eerlijk tegen Jeff dat ze op hem heeft gestemd omdat ze niets met hem heeft, toch? Dat is idd niet het hele verhaal maar ze is wel 1 vd weinigen die er überhaupt een stukje van wil prijsgeven of hoe je het wil noemen. Een aantal anderen liegt erover bij het belachelijke afquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ze doet alleen maar zo tegenover de mensen die ze niet mag. zij zal nooit eerlijk kunnen zijn over iemand in die persoon zijn/haar gezicht
Bij vrouwen heeft dat iets leuks, bij mannen oogt het wat eh...nouja....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
zoe zegt dat ze zich zo laat gaan vanwege iemand die 1,50m is..
zij is nog kleiner dan hem dus waar heeft ze het over
deppen, deppen .. niet vegen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs als Zoe jankt dan is ze onderwijl met haar make-up en wimpers bezig
Martin eens, maar die andere maken gewoon TV hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Nadir en Martin zijn beide misselijke mannetjes, weg ermee
Laat Mexx het maar niet weten dan schudt ze namelijk weer gelijk met haar billenquote:
https://streamable.com/ldl4ptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe in tranen vanwege haar gele kaart, en wat moet haar moeder nu wel niet denken en .....
ik zit gewoon thuis achter pc en laptopquote:
Vies dit.En dan het geduld van GJ.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:54 schreef juul. het volgende:
Nadir blijft maar doorgaan, heeft totaal geen zelfreflectie
En weer over het gokken van GJ, misselijk ventje
En dat is Nadir : iets tegen iemand gaan gebruiken .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir gooit GJ zijn gokken er maar even in.
Jeffrey was zo dom om het erover te hebben terwijl zij ernaast stondquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
nou zoe verteld alweer door dat Jeffrey meedingt voor manager
Bah bah.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dat is Nadir : iets tegen iemand gaan gebruiken .
Ik heb er wel respect voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:57 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap GJ ook niet in dit verhaal , loop gewoon weg en laat Nadir lekker zitten met zijn onredelijkheid
Eens , dat maakt dat ik GJ ondanks zijn zwart/wit denken en zijn grote bek een enorme slapjanus vindquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:59 schreef Flow3r het volgende:
Gj moet stoppen met slijmen, hij was allang klaar met Nadir
Omgekeerd gok ik: Wendy is te direct voor GJquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omgekeerd gok ik: Wendy is te direct voor GJ
Ik was verbaasd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:01 schreef D. het volgende:
Kim K's tieten vliegen haar om haar nek als ze de trap af loopt
Knap
welke tieten precies?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:01 schreef D. het volgende:
Knap
Met die reet kun je beter naar onderen stuiterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:01 schreef D. het volgende:
Knap
We kunnen concluderen dat dat precies als verwacht isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we even concluderen dat het effect van het gesprek met Babette 0,0 effect heeft gehad
Wij zijn het eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen concluderen dat dat precies als verwacht is
Zometeen bij het opstaan wel nog even aan de rib voelen broquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Nadir zit gewoon goed in zijn vel.
Heeft het idee te wennen daar.
Hij is niet goed.
Onthoudt zijn eigen script niet eens
Hij benoemt het gelijk even.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen bij het opstaan wel nog even aan de rib voelen bro
Hij steelt en stookt wat minder nu, hij heeft moeite met zichzelf zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft er moeite mee,zelf een dief en stoker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen bij het opstaan wel nog even aan de rib voelen bro
Hij is de eerlijkheid zelve, zo zit hij gewoon in elkaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft er moeite mee,zelf een dief en stoker.
Wat is er exact voorgevallen dan? Heb heel veel vertrouwen problemen gehoord maar het concrete issue gemist denk ikquote:
Hij is echt koekoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:07 schreef Ebinas het volgende:
Is hij nu werkelijk koekoek of is dat zijn manier om een bepaalde rol neer te zetten![]()
Ik hoop het laatse voor hem, al had ik een andere aangenomen
Voor de mensen die net inschakelen.quote:
GJ heeft iets over Nadir tegen Babette gezegd volgens mij. Nadir doet daar nu enorm overdreven over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:07 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat is er exact voorgevallen dan? Heb heel veel vertrouwen problemen gehoord maar het concrete issue gemist denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij bij Zoë afgekeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor de mensen die net inschakelen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Flow3r het volgende:
wat een idioot joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat iets was dat Nadir Babette niet vertrouwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:08 schreef engine het volgende:
[..]
GJ heeft iets over Nadir tegen Babette gezegd volgens mij. Nadir doet daar nu enorm overdreven over.
Nadir probeerde Babette in een kwaad daglicht te zetten, en dat plan is nu mislukt. Niets genaaidquote:
Man3 wat een kleuterquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat iets was dat Nadir Babette niet vertrouwd
Ze staat onder vuur.Hij moest eens weten.#teamWendy.quote:
Ah okayquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat iets was dat Nadir Babette niet vertrouwd
Ik doe meequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze staat onder vuur.Hij moest eens weten.#teamWendy.![]()
![]()
Hij wil graag net zolang draaien tot hij gelijk krijgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir begint echt weer overnieuw ... wat een dombo is het...
Ben bang dat dit straks wel Jeff in zijn nadeel gaat zijn als het er nu te veel worden en hij uit alle macht blijft ontkennen. Is het straks een issue ipv verrassingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Martin heeft gelijk , hij hoort dingen in de wandelgangen dat Jeff manager wil worden , Jeff ontkent
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zit heel goed in z'n vel vertelde hij net..
Ik had haar in de laatste poll al op 1 gezetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze staat onder vuur.Hij moest eens weten.#teamWendy.![]()
![]()
Jeff op 1quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Wendy op 2
http://poll.dezeserver.nl(...)39&layout=3&sort=prc
Ik ben ook wel een beetje klaar met die grote woorden van Jeff, en ik ben het met je eens dat dit zich tegen hem kan gaan keren . Ik hoop het van harte. Die grote mond van Jeff wordt vermoeiend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:12 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ben bang dat dit straks wel Jeff in zijn nadeel gaat zijn als het er nu te veel worden en hij uit alle macht blijft ontkennen. Is het straks een issue ipv verrassing
Martin weet het nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
Beiden letten op werkelijk ieder woord dus fascinerend gesprek
Mooi de slangquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De enige die het nog niet weet is volgens mij inmiddels Rupert...
En die wil juist alles weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De enige die het nog niet weet is volgens mij inmiddels Rupert...
Martin gaat nu naar cianoquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:16 schreef Kakadylo het volgende:
Zowel Jeffrey als Martin moeten dit intens maar korte gesprek even gaan verwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |