Begreep al niet waarover het gingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:53 schreef patat het volgende:
[..]
Zelfde verhaal weer vertellen voor de 1000e keer volgens mij
gaan we in sc verder over flodders ik gevquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begreep al niet waarover het ging
Mexx zit er ook bij? Of gaat het alleen maar over haar?quote:
Dat heeft echt niemand zien aankomen ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:56 schreef puzziepie het volgende:
De administratie van Maddy is een puinhoop.
Mexx zit er niet bij .. ze kwam even binnenlopen en toen was er een hele ongemakkelijke stilte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mexx zit er ook bij? Of gaat het alleen maar over haar?
Nou ja , het grappige is dat Maddy zelf vindt dat dat managen haar goed afgaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heeft echt niemand zien aankomen ..![]()
Ahhquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mexx zit er niet bij .. ze kwam even binnenlopen en toen was er een hele ongemakkelijke stilte.
Zucht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:00 schreef mikekomen het volgende:
Had het verhaal van zoe nog niet gehoord dus ben blij dat ze het nog een keer verteld
Ik denk dat het binnenkort verfilmd wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:00 schreef mikekomen het volgende:
Had het verhaal van zoe nog niet gehoord dus ben blij dat ze het nog een keer verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |