Was het weer zo ver. Vraag mij af hoe dat gaat als BB begint. Je mag maar twee schermen tegelijk hebben bij videoland hoorde ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Kut storing bij videoland. Ik had de stream niet moeten wisselen
Een van BB en een van EJVJlquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het weer zo ver. Vraag mij af hoe dat gaat als BB begint. Je mag maar twee schermen tegelijk hebben bij videoland hoorde ik.
Ik kan wel twee streams kijken voor die 0 ,99 eurocent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:43 schreef Cargamelk het volgende:
Heb maar 1 stream bij videoland ... voor 0,99 centis dan wel met reclame maar dat stelt niks voor.
Volgens mij ga je dan echt gek worden. 🤣quote:
Heb ik nu ook ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan wel twee streams kijken voor die 0 ,99 eurocent.
Klopt. Maar drie keer lukt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:07 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heb ik nu ook ..gewoon 2 x videoland openen.
Raak je in de war welke bewoner waar nou hoortquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan echt gek worden. 🤣
Hahahaha gelukkig ben ik officieel gek, want dat ben ik wel van planquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan echt gek worden. 🤣
Dat zeg ik 🤣quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:12 schreef Cargamelk het volgende:
"de video is gestopt omdat je het maximale aantal gelijktijdige streams voor jouw account hebt bereikt"
Dan moet je daar weer account aanmakenquote:
In Nederland heet Tatjana ook Keesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:12 schreef mario390 het volgende:
tatjana heet in duitse kees
en de dome jong heet klaus
Ja dat kan..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
in duitse heet de sozialwerker werner
en de dome jong klaus
en de jongste dochter tina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |