quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen bij het opstaan wel nog even aan de rib voelen bro
Hij is de eerlijkheid zelve, zo zit hij gewoon in elkaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft er moeite mee,zelf een dief en stoker.
Wat is er exact voorgevallen dan? Heb heel veel vertrouwen problemen gehoord maar het concrete issue gemist denk ikquote:
Hij is echt koekoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:07 schreef Ebinas het volgende:
Is hij nu werkelijk koekoek of is dat zijn manier om een bepaalde rol neer te zetten![]()
Ik hoop het laatse voor hem, al had ik een andere aangenomen
Voor de mensen die net inschakelen.quote:
GJ heeft iets over Nadir tegen Babette gezegd volgens mij. Nadir doet daar nu enorm overdreven over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:07 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat is er exact voorgevallen dan? Heb heel veel vertrouwen problemen gehoord maar het concrete issue gemist denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij bij Zoë afgekeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor de mensen die net inschakelen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Flow3r het volgende:
wat een idioot joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat iets was dat Nadir Babette niet vertrouwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:08 schreef engine het volgende:
[..]
GJ heeft iets over Nadir tegen Babette gezegd volgens mij. Nadir doet daar nu enorm overdreven over.
Nadir probeerde Babette in een kwaad daglicht te zetten, en dat plan is nu mislukt. Niets genaaidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |