Eens , dat maakt dat ik GJ ondanks zijn zwart/wit denken en zijn grote bek een enorme slapjanus vindquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:59 schreef Flow3r het volgende:
Gj moet stoppen met slijmen, hij was allang klaar met Nadir
Omgekeerd gok ik: Wendy is te direct voor GJquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omgekeerd gok ik: Wendy is te direct voor GJ
Ik was verbaasd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:01 schreef D. het volgende:
Kim K's tieten vliegen haar om haar nek als ze de trap af loopt
Knap
welke tieten precies?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:01 schreef D. het volgende:
Knap
Met die reet kun je beter naar onderen stuiterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:01 schreef D. het volgende:
Knap
We kunnen concluderen dat dat precies als verwacht isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we even concluderen dat het effect van het gesprek met Babette 0,0 effect heeft gehad
Wij zijn het eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen concluderen dat dat precies als verwacht is
Zometeen bij het opstaan wel nog even aan de rib voelen broquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Nadir zit gewoon goed in zijn vel.
Heeft het idee te wennen daar.
Hij is niet goed.
Onthoudt zijn eigen script niet eens
Hij benoemt het gelijk even.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen bij het opstaan wel nog even aan de rib voelen bro
Hij steelt en stookt wat minder nu, hij heeft moeite met zichzelf zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft er moeite mee,zelf een dief en stoker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |