Man3 wat een kleuterquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat iets was dat Nadir Babette niet vertrouwd
Ze staat onder vuur.Hij moest eens weten.#teamWendy.quote:
Ah okayquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat iets was dat Nadir Babette niet vertrouwd
Ik doe meequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze staat onder vuur.Hij moest eens weten.#teamWendy.![]()
![]()
Hij wil graag net zolang draaien tot hij gelijk krijgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir begint echt weer overnieuw ... wat een dombo is het...
Ben bang dat dit straks wel Jeff in zijn nadeel gaat zijn als het er nu te veel worden en hij uit alle macht blijft ontkennen. Is het straks een issue ipv verrassingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Martin heeft gelijk , hij hoort dingen in de wandelgangen dat Jeff manager wil worden , Jeff ontkent
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zit heel goed in z'n vel vertelde hij net..
Ik had haar in de laatste poll al op 1 gezetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze staat onder vuur.Hij moest eens weten.#teamWendy.![]()
![]()
Jeff op 1quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Wendy op 2
http://poll.dezeserver.nl(...)39&layout=3&sort=prc
Ik ben ook wel een beetje klaar met die grote woorden van Jeff, en ik ben het met je eens dat dit zich tegen hem kan gaan keren . Ik hoop het van harte. Die grote mond van Jeff wordt vermoeiend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:12 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ben bang dat dit straks wel Jeff in zijn nadeel gaat zijn als het er nu te veel worden en hij uit alle macht blijft ontkennen. Is het straks een issue ipv verrassing
Martin weet het nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
Beiden letten op werkelijk ieder woord dus fascinerend gesprek
Mooi de slangquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De enige die het nog niet weet is volgens mij inmiddels Rupert...
En die wil juist alles weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De enige die het nog niet weet is volgens mij inmiddels Rupert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |