Zo kan het ook jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Op een rustige manier hebben GJ en Nadir best een ruzietje.
Wendy heeft Nadir brschuldigt van een biertje pikkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Oh Wendy heeft ook een misselijke streek geleverd volgens Nadir
Nu ben ik wel benieuwd wat er met Wendy aan de hand isquote:
Nadir kennende zal die dat wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy heeft Nadir brschuldigt van een biertje pikken
Ahaaa! Thnx!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy heeft Nadir brschuldigt van een biertje pikken
Omdat ie geen vlees eetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nadir kennende zal die dat wel gedaan hebben.
Bitch.quote:
Ik zie dat nog steeds niet en weiger dit te geloven...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Het is bijna alsof Wanda door de FEBO is aangesproken dat ze wat milder moet doen omdat ze anders niet langer kunnen voorkomen dat ze bitchy overkomt
Ik weiger te geloven dat ze nu ‘gewoon’ een stuk redelijker en eerlijker overkomt want dat wil ik niet met hoe stellig ik over haar denk
ze doet alleen maar zo tegenover de mensen die ze niet mag. zij zal nooit eerlijk kunnen zijn over iemand in die persoon zijn/haar gezichtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Het is bijna alsof Wanda door de FEBO is aangesproken dat ze wat milder moet doen omdat ze anders niet langer kunnen voorkomen dat ze bitchy overkomt
Ik weiger te geloven dat ze nu ‘gewoon’ een stuk redelijker en eerlijker overkomt want dat wil ik niet met hoe stellig ik over haar denk
Dat heeft Isaac gezien.quote:
https://streamable.com/fcclajquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Neppe teringlijers, klootzakken, motherfuckers .. iedereen denkt aan z'n eigen hachie..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |