Schijnheilige teringhoer?quote:
Nou ja .. het interessante van groepsdynamiek is dat dat continu aan verandering onderhevig is .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:48 schreef Sociologica het volgende:
Het is bijna alsof Wanda door de FEBO is aangesproken dat ze wat milder moet doen omdat ze anders niet langer kunnen voorkomen dat ze bitchy overkomt
Ik weiger te geloven dat ze nu ‘gewoon’ een stuk redelijker en eerlijker overkomt want dat wil ik niet met hoe stellig ik over haar denk
Ze zei gisteren wel soort van eerlijk tegen Jeff dat ze op hem heeft gestemd omdat ze niets met hem heeft, toch? Dat is idd niet het hele verhaal maar ze is wel 1 vd weinigen die er überhaupt een stukje van wil prijsgeven of hoe je het wil noemen. Een aantal anderen liegt erover bij het belachelijke afquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ze doet alleen maar zo tegenover de mensen die ze niet mag. zij zal nooit eerlijk kunnen zijn over iemand in die persoon zijn/haar gezicht
Bij vrouwen heeft dat iets leuks, bij mannen oogt het wat eh...nouja....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
zoe zegt dat ze zich zo laat gaan vanwege iemand die 1,50m is..
zij is nog kleiner dan hem dus waar heeft ze het over
deppen, deppen .. niet vegen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs als Zoe jankt dan is ze onderwijl met haar make-up en wimpers bezig
Martin eens, maar die andere maken gewoon TV hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Nadir en Martin zijn beide misselijke mannetjes, weg ermee
Laat Mexx het maar niet weten dan schudt ze namelijk weer gelijk met haar billenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |