Zeker, eerst bleef hij wat op de achtergrond.quote:
wat hij zegt om ff alleen te inventariseren en dan bekijken wat nodig is en wat het kost, dat hij doet moet voorkauwen zegt van alles over het managementschap van madeleine.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
Precies. Wees nou even een leider en kies. Vrouw, kies!!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:47 schreef Ebinas het volgende:
Echt Jeff, ga wat leukers doen.
Zinloos dit.
Ze gaat toch een aantal weer langs en overleggen.
Alles wijzigt nog tig keer
Zijn vriendin moet twee keer per dag douchen, hij wil alleen shampoo en douchegel ruiken, andere geuren, daar houdt hij niet van.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano is drukker met shampoo dan met z'n vriendin terwijl Jeffrey even een speelse sneer maakte over de regen
Valt me mee van hem, al vertrouw ik hem voor geen meter door zijn verkering met dat sloofje Kim Kquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker, eerst bleef hij wat op de achtergrond.
Maar probeert haar nu echt te laten varen op haar eigen kunnen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat hij zegt om ff alleen te inventariseren en dan bekijken wat nodig is en wat het kost, dat hij doet moet voorkauwen zegt van alles over het managementschap van madeleine.
Het geduld van deze 2 is om te prijzen op dit momentquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Wees nou even een leider en kies. Vrouw, kies!!
Mag nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
Beter bouwen ze een afdakje voor de vier paalzitters
Je TT is te langquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Ireth het volgende:
Wil een blauwe ff een "t" achter mijn tt plakken![]()
@:Dotteke
mocht nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
mag nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
Ik ook niet. En vind hem erg onsympathiek over het algemeen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valt me mee van hem, al vertrouw ik hem voor geen meter door zijn verkering met dat sloofje Kim K
Is natuurlijk ook eigenbelang/ vinger in de pap.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Het geduld van deze 2 is om te prijzen op dit moment
Ja dat klopt , maar het is vaak makkelijker om alles van mensen negatief te trekken , terwijl het om bepaald gedrag en momenten gaat en dat een persoon niet meteen een slecht mens is . Maar dat vergeten we hier vaakquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook niet. En vind hem erg onsympathiek over het algemeen.
Maar zoals je ook al eens eerder schreeft, niet alles is slecht/negatief aan iemand.
Hier is een pluspuntje van Marciaon
Het is geen slecht mens, wel een flapdrol. Zoals velen daar. Die gelukkig ook allemaal af en toe een leuk kantje laten zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat klopt , maar het is vaak makkelijker om alles van mensen negatief te trekken , terwijl het om bepaald gedrag en momenten gaat en dat een persoon niet meteen een slecht mens is . Maar dat vergeten we hier vaak
Eensquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is geen slecht mens, wel een flapdrol. Zoals velen daar. Die gelukkig ook allemaal af en toe een leuk kantje laten zien.
zoe, esther of ima...zoek maar uitquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
And again is Martin met terugwerkende kracht een betere leider..
Hopelijk kiezen ze hierna een betere manager, eentje die zelfstandig keuzes durft te maken
Wilt u voortaan even op mij wachten? (quote:
Esther gaat dat niet doen , die wil alleen een grap uithalen zoietsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoe, esther of ima...zoek maar uit
Dat heb ik ook vaakquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wilt u voortaan even op mij wachten? ()
Ik had dezelfde cap
voor de poster, maar al zou ze worden gekozen dan gaat ze er wel voor zei ze vanochtendquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther gaat dat niet doen , die wil alleen een grap uithalen zoiets
Janet wil ook nog steeds
Maar hij moet haar wel in de gaten houden want hoe ze tegen Wanda aan het lullen was, vertrouw ik haar voor geen cent.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Jeff echt wel een lieverd hoor, hoe hij nu met Maddy praat
En toch is het ook vanuit die 2 een tactiek.. die hebben echt niks met Maddy...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Jeff echt wel een lieverd hoor, hoe hij nu met Maddy praat
Dat ben ik niet met je eens, ze bieden zichzelf aan, maar vinden sowieso dat Rupert, die moet koken, erbij moet zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:58 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ook door Jeff en Marciano wordt Maddy nu bespeeld, die proberen ook gewoon ff lekker vinger in de pap te hebben en mee te besluiten. Wel ook behulpzaam maar ook bespeeld.
En toch kiest (onbewust denk ik) ze daarvoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:58 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ook door Jeff en Marciano wordt Maddy nu bespeeld, die proberen ook gewoon ff lekker vinger in de pap te hebben en mee te besluiten. Wel ook behulpzaam maar ook bespeeld.
absoluutquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:00 schreef Ebinas het volgende:
M
[..]
En toch kiest (onbewust denk ik) ze daarvoor.
Ze laat zich bespelen.
Maar aan de andere kant, zij kan dat met haar slachtofferrol ook goed.
Alleen speltechnisch heeft zij met haar gedrag daar niets aan.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:00 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff heeft gelijk: Maddy hoeft die 2 meiden niet tot maandag laten "helpen".
Afkappen die 2 en doorgaan met anderen.
Gelijk doorpakken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:00 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff heeft gelijk: Maddy hoeft die 2 meiden niet tot maandag laten "helpen".
Afkappen die 2 en doorgaan met anderen.
Ze bieden aan om te helpen, om eem vinger in de pap te hebben. Echt niet omdat ze Maddy zo aardig vinden en haar zo graag willen helpen...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ze bieden zichzelf aan, maar vinden sowieso dat Rupert, die moet koken, erbij moet zijn
Nee, maar hem natuurlijk wel er bij betrekken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
Ja precies..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, maar hem natuurlijk wel er bij betrekken.
Hij is sluw, dat valt niet te ontkennen.
Jeff zei, dat Rupert er sowieso bij hoort, want hij is degene die moet koken. En Jeff heeft gezegd dat hij er wel bij wil zijn, maar als zij iemand anders wil, bijv. Wendy is het ook primaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze bieden aan om te helpen, om eem vinger in de pap te hebben. Echt niet omdat ze Maddy zo aardig vinden en haar zo graag willen helpen...
Kloptquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei, dat Rupert er sowieso bij hoort, want hij is degene die moet koken. En Jeff heeft gezegd dat hij er wel bij wil zijn, maar als zij iemand anders wil, bijv. Wendy is het ook prima
Zat ie niet lekker te kaarten ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom wil Rupert niet nu overleggen?
Die heeft niets met Kenzi en wil van haar afquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom wil Rupert niet nu overleggen?
Ja maar dan later niet zeiken dat je niet betrokken wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft niets met Kenzi en wil van haar af
Hij weet dat die 2 er mee gaan stoppen en zal er daarna wel in gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dan later niet zeiken dat je niet betrokken wordt.
Ze zou eerst checken of ze voor 5 dagen wilde inkopen dan bleef het voor zo lang bij het oudequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff vertelt precies hoe het zit en toch geeft Maddy er weer een andere draai aan
precies, waar bemoeien ze zich meequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy... whaaaa... zeg gewoon: Dat gaat je geen moer aan!
Dat kan, maar ik denk dat Jeff het beter met Maddy voor heeft dan Wandaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy zegt gisteren (of vanochtend?) nog tegen Wanda dat ze Jeff er als eerste uitkickt als ze mogen elimineren.
Vanochtend, Maddy leert het nooitquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy zegt gisteren (of vanochtend?) nog tegen Wanda dat ze Jeff er als eerste uitkickt als ze mogen elimineren.
Vanmorgenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat Jeff Maddy als totaal irrelevant ziet en gewoon doet wat voor hem werkt, in deze dus meedenken met boodschappen omdat dat hem iets oplevertquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik denk dat Jeff het beter met Maddy voor heeft dan Wanda
Alleen het geld van de hamer toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:14 schreef pingu66 het volgende:
Weet iedereen al dat er een negatief saldo in de pot zit? Of weet allen Isaac ( en Maddy) dit.
neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand de videoland link vor inbetten in de
vlc player?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen het geld van de hamer toch?
Jeff en Marciano willen shampoo en tandpasta voor duo's bestellen. Mag dames shampoo zijn. Wat is het eigenbelang? Denk dat iedereen daar blij mee isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff Maddy als totaal irrelevant ziet en gewoon doet wat voor hem werkt, in deze dus meedenken met boodschappen omdat dat hem iets oplevert
Jeff wil graag bepalen/ vinger in de pap hebben. Ik zei niet dat hij alles wil verpesten. Dit zijn prima ideeen voor de groep. Het blijft wel zo dat hij weet dat Maddy te beïnvloeden is. En dat ze dan dus doet wat zij voorstellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff en Marciano willen shampoo en tandpasta voor duo's bestellen. Mag dames shampoo zijn. Wat is het eigenbelang? Denk dat iedereen daar blij mee is
dat werkt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff wil graag bepalen/ vinger in de pap hebben. Ik zei niet dat hij alles wil verpesten. Dit zijn prima ideeen voor de groep. Het blijft wel zo dat hij weet dat Maddy te beïnvloeden is. En dat ze dan dus doet wat zij voorstellen.
Veel eerlijk is het als ze een plan maken met de groep waarin iedereen iets heeft te zeggen. Nu laat Maddy zich door meerdere mensen tegenstrijdig adviseren en blijft het niet-open en niet-gedeeld in de groep.
En als ik eerlijk ben, vond ik Jeff een stuk slimmer overkomen dan Wanda...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat werkt niet
je zit met 32 mensen
je kunt niet iedereen inspraak laten hebben
stemmen in een vergadering is eerlijker dan dit achterkamertjesbeleidquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat werkt niet
je zit met 32 mensen
je kunt niet iedereen inspraak laten hebben
ze kunnen nu sowieso niet stemmen want er zitten er 4 op een paalquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
stemmen in een vergadering is eerlijker dan dit achterkamertjesbeleid
nee, er zijn zoveel mensen die eten in dozen onder hun bed bewaren. Ik zag gisteren nog een cap voorbij komen van een heel tray eieren onder een bed, naast een doos helemaal vol met etenswarenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:35 schreef Charmian het volgende:
volgens mij hebben ze geen idee wat er nog op voorraad is qua eten niet en qua non-food niet
das vast Isaacquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:38 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, er zijn zoveel mensen die eten in dozen onder hun bed bewaren. Ik zag gisteren nog een cap voorbij komen van een heel tray eieren onder een bed, naast een doos helemaal vol met etenswaren
Zucht.. doe je je best om mij niet te begrijpen ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen nu sowieso niet stemmen want er zitten er 4 op een paal
en iedereen MOET erbij zijn om te mogen stemmen
Ik dacht ook 55 euto statiegeldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen het geld van de hamer toch?
Klopt. Maar ondanks dat die 2 meiden toch officieel de voedingsvclub zijn, laat Maddy zich adviseren (en ze gaat mee) in de adviezen van 2 die er niets mee te maken hebben. Dat vind ik krom.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
de manier van Wanda is ook niet de juiste
maar ik denk echt dat je niet constant alles kunt overleggen
doorwisselen van de voedingsclub is dan wel weer iets wat zorgt voor afwisseling in maaltijden en iedereen voelt zich meer gehoord
maar dat is van de mensen zelf. ik bedoel wat er in de keukenkastjes, koelkast, vriezer zit. Wanda vraagt aan kenzi of ze weet of er nog hamburgers zijn, dat weet kenzy niet. Dus het kan dus zijn dat er misschien nog een burgertje ligt. Voor je boodschappen gaat doen, kijk je toch wat er wel of niet is. Althans ik wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:38 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, er zijn zoveel mensen die eten in dozen onder hun bed bewaren. Ik zag gisteren nog een cap voorbij komen van een heel tray eieren onder een bed, naast een doos helemaal vol met etenswaren
Is dat een schuld?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:40 schreef pingu66 het volgende:
Weet iedereen al dat er een negatief saldo in de pot zit? Of weet allen Isaac ( en Maddy) dit.
[..]
Ik dacht ook 55 euto statiegeld
ik doe heeel hard mijn best jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zucht.. doe je je best om mij niet te begrijpen ofzo?
Ik bedoel.. als er beter beleid was, verder voorutigedacht, beter gebudgetteerd en Maddy niet de hele tijd heen en weer slingert tussen alle adviezen en gewoon een plan had en dat deelde met eiederen en daarover gestemd zou worden.. dan.. dan.. dan..
ik bedoel uiteraard niet dat er as we speak gestemd moet worden over het eten
Nou jouw 'je best doen' werkt als een mallequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe heeel hard mijn best ja![]()
ik denk qua budget dat ze best goed zitten als je ziet wat ze pp eten per dag
Maddy is zelf vrij wispelturig
dat helpt ook niet
Hoor nu best goede maaltijden
dat vooruit denken, budgeteren, sparen, reserves opbouwen enz. kan misschien gelden in een groep die met zijn allen ergens voor staat, of een commune die op die manier kan leven.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel.. als er beter beleid was, verder voorutigedacht, beter gebudgetteerd en Maddy niet de hele tijd heen en weer slingert tussen alle adviezen en gewoon een plan had en dat deelde met eiederen en daarover gestemd zou worden.. dan.. dan.. dan..
iedereen weet dat Maddy nog geld terug kreegquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht ook 55 euto statiegeld
madeleine zei al voor ze was verkozen dat ze budgetering niet belangrijk vindt. Dus verwacht maar geen verbetering hoewel ze nu wel ondervindt dat het wel degelijk belangrijk is, en zeker in die loods.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Teleurstellendquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vooruit denken, budgeteren, sparen, reserves opbouwen enz. kan misschien gelden in een groep die met zijn allen ergens voor staat, of een commune die op die manier kan leven.
kan niet in deze RLS waarbij de een de ander wantrouwt, probeert te belazeren, probeert te intimideren enz.
Alleeen bereiden ze zelf niet ,...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe heeel hard mijn best ja![]()
ik denk qua budget dat ze best goed zitten als je ziet wat ze pp eten per dag
Maddy is zelf vrij wispelturig
dat helpt ook niet
Hoor nu best goede maaltijden
nu en dat is ook het grote probleem denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleeen bereiden ze zelf niet ,...
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
Kim K wil dat Mexx goed voor haar mannetje zorgt
[ afbeelding ]
Maddy had boodschappen besteld maar er geen rekening gehouden met 50 euro statie geld wat je moet betalen dus zat ze 50 euro boven het bedrag dat ze hadquote:
exactquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu en dat is ook het grote probleem denk ik
degene die besteld zou moeten koken
dan weet je wat je hebt en wat je er mee wilt
Een natte of een droge?quote:
stel je voor dat je met zn 2-en een uur pannenkoeken zou bakken(mits ze 4 koekenpannen hebben)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
niet zelf maken nee uit een pakje.. want makkelijk..
Jeff heeft wel een keer een hele dag pannenkoeken staan bakken, maar ik vind pannenkoeken geen eten, tenzij een goede hartige pannenkoek. Die zoete meuk eropquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
wie gaat er 64 pannenkoeken maken
ehhh niemand
Daar zorgt wel iemand voor dat dat niet gaat lukkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:48 schreef Dotteke het volgende:
De paalzitters willen morgen als ze klaar zijn alle 4 een warme douche zegt Esther
lekker hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft wel een keer een hele dag pannenkoeken staan bakken, maar ik vind pannenkoeken geen eten, tenzij een goede hartige pannenkoek. Die zoete meuk erop
djedi staat gerust een half uur onder de douchequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zorgt wel iemand voor dat dat niet gaat lukken
Ze zegt dat ze een gever is en geen nemerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met Esther
ik kan er niet meer naar luisterenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met Esther
heb iedereen gemute, alleen beeld nog aanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niet meer naar luisteren
dat olde wieven gezwets![]()
ik moet wel erg lachen om die boodschappenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb iedereen gemute, alleen beeld nog aan
vreselijk ouwe wijven kapselquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
het lijkt of Esther een paddenstoel op haar hoofd heeft
Die bril en haar kapsel zijn vreselijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
Roerei mét aardbeien?? Klinkt meer als een nachtmerriequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
van en ontbijt met rührei met ardbeien
kunnen de bewohner nur dromen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
ik heb dat niet gezien maar klinkt als Nadir?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:02 schreef juul. het volgende:
[..]
Haha degene vroeg, vind jij mij niet meer lief? Rara wie zou dat nou toch geweest zijn?
U gaat door voor de broodroosterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb dat niet gezien maar klinkt als Nadir?
nee als garnitur bijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Roerei mét aardbeien?? Klinkt meer als een nachtmerrie
Eunice had een soortgelijk gesprek met Maddy.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:05 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Esther snapt het niet wordt dwars
Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eunice had een soortgelijk gesprek met Maddy.
Schuld van de FEBO met metalen keukengarei... dan krijg je krassen in de pannenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:08 schreef puzziepie het volgende:
Esther gaat nieuwe pannen kopen, ze is niet boos maar het gaat wel van het budget af
Die reageerde precies hetzelfde op de vragen van Eunice.quote:
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die reageerde precies hetzelfde op de vragen van Eunice.
Esther loederkloekquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:10 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen doet alles fout,behalve Esther zelf.
Eens maar dat gaat nog lang niet gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:13 schreef Kakadylo het volgende:
Beide kampen zouden beter eens samenwerken om die troep eruit te filteren
Je hebt hem, was geinig, camera daarna gelijk ff alle kanten op om te testen of ie het nog deed.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens KimK is de livestream nu niet aan.
Okee.quote:
Tijdens de 24 uur mogen ze er maximaal 5 keer af om naar het toilet te gaan en die toiletpauze is max 2.5 minuutquote:
Op die manier wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat doet ze al vanaf het begin.
Netjes opgevoed dus
Thanks,ik ben er nog maar net.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Tijdens de 24 uur mogen ze er maximaal 5 keer af om naar het toilet te gaan en die toiletpauze is max 2.5 minuut
dat dacht ik alquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,ik ben er nog maar net.
Zieke verkering is datquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, Kim geeft complete instructies aan Zoë hoe Zoë voor Marciano moet koken vandaag
Ze werken het allemaal zelf in de hand door er in mee te gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Zoë gaat snel naar Marciano, anders krijgt ie stress! Wtf??? Mag Jerrold weer terug en Marciano alsnog naar huis???
Zit je nog steeds op je stoel?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef mario390 het volgende:
tot nu heb ikk meegedaan met bijna niks eten nur en
klein brodje
Heb ik niet. Ik heb de oude Videolandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:42 schreef juul. het volgende:
Videoland heeft nu een Live knop waardoor je niet meer hoeft te scrollen en direct op de streams komt
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, Kim geeft complete instructies aan Zoë hoe Zoë voor Marciano moet koken vandaag
gevt het ook en tweede videolanD?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik heb de oude Videoland
De nieuwe V2. Maar is dezelfde als Videolandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het ook en tweede videolanD?
en ik gurk herom en ärger mik
Dat gaat Zoe voor hem doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Het is klaar Eunice....stop met praten er komen nog tientallen andere uitdagingen.
Zoals Marciano die macaroni met ui en fricandel,knolook poeder en ketchup moet maken. 😉😉
ja bij me doet de stream kuttenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De nieuwe V2. Maar is dezelfde als Videoland
knolook ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Het is klaar Eunice....stop met praten er komen nog tientallen andere uitdagingen.
Zoals Marciano die macaroni met ui en fricandel,knolook poeder en ketchup moet maken. 😉😉
Een discussie over de shifts zoietsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er aan de hand met shifts? Nadir en Rupi ruzie?
JW was toch ook al bezig met een lijstje?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:01 schreef Ebinas het volgende:
Ik val wat laat in de discussie Rupert en JW.
Wil Rupert een shiftlijstje maken.
En JW wil zelf bepalen wanneer hij wilt en niet met een lijstje?
Het lijstje was al gemaakt voor shifts om buiten gezelschap te houden. Buiten zagen ze dat JW er niet op stond..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:01 schreef Ebinas het volgende:
Ik val wat laat in de discussie Rupert en JW.
Wil Rupert een shiftlijstje maken.
En JW wil zelf bepalen wanneer hij wilt en niet met een lijstje?
Oh mss zit daar de ergenis.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JW was toch ook al bezig met een lijstje?
Dat ging over Nadir.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ja ik haakte te laat aan.. Rupi zei iets naars toen hij wegliep, Ima en Zoë met hem meelachen..
JW stond niet op het lijstje want anderen willen wel.Daar was Rupie het niet mee eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een discussie over de shifts zoiets
Ahaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW stond niet op het lijstje want anderen willen wel.Daar was Rupie het niet mee eens.
Aha en hij moet/kan er nog tussen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het lijstje was al gemaakt voor shifts om buiten gezelschap te houden. Buiten zagen ze dat JW er niet op stond..
Dat wordt op een houtje bijten voor kamer 3 ... gefaald dus geen geldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
kim gaat het nooit volhouden. die loopt nu al zenuwachtig haar zit positie te veranderen..
zometeen knellen de bloedvaten in de bovenbenen af door de zithouding en wordt het pas écht zwaar
Dat is de eerste opgever van het stel vermoed ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
kim gaat het nooit volhouden. die loopt nu al zenuwachtig haar zit positie te veranderen..
zometeen knellen de bloedvaten in de bovenbenen af door de zithouding en wordt het pas écht zwaar
Leuk die beenwarmers.quote:
mogen ze wel doorgaan als er één afvalt? of MOETEN ze allemaal eindigen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt op een houtje bijten voor kamer 3 ... gefaald dus geen geld
Dan mogen de anderen doorgaanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
mogen ze wel doorgaan als er één afvalt? of MOETEN ze allemaal eindigen?
waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt op een houtje bijten voor kamer 3 ... gefaald dus geen geld
ja dat lijkt me ookquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom?
bij de andere verdienopdrachten werd er toch ook niet gerekend met wie er wel en wie er niet raak gegooid had?
Het lijkt mij dat het totaal gewonnen geld gewoon voor de hele groep gebruikt gaat worden.
nee je heeft nur dat f vergetenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Knoflookpoeder ja is daar iets mis mee?
Echt hoor.Om de kleinste dingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:09 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat daar ook vaak echt zo moeilijk mogelijk doen waar maar kan
Komt ze nog wel achterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede houding van Kim K, benen over elkaar
Squote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Om de kleinste dingen.
begreep je het niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je heeft nur dat f vergeten
Kantoor kan ook nog.Maar je kan gelijk hebben.quote:
Gekozen of gedobbeldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zijn deze 4 op de paal terecht gekomen, aangewezen, eigen initiatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |