precies, waar bemoeien ze zich meequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy... whaaaa... zeg gewoon: Dat gaat je geen moer aan!
Dat kan, maar ik denk dat Jeff het beter met Maddy voor heeft dan Wandaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy zegt gisteren (of vanochtend?) nog tegen Wanda dat ze Jeff er als eerste uitkickt als ze mogen elimineren.
Vanochtend, Maddy leert het nooitquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy zegt gisteren (of vanochtend?) nog tegen Wanda dat ze Jeff er als eerste uitkickt als ze mogen elimineren.
Vanmorgenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat Jeff Maddy als totaal irrelevant ziet en gewoon doet wat voor hem werkt, in deze dus meedenken met boodschappen omdat dat hem iets oplevertquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik denk dat Jeff het beter met Maddy voor heeft dan Wanda
Alleen het geld van de hamer toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:14 schreef pingu66 het volgende:
Weet iedereen al dat er een negatief saldo in de pot zit? Of weet allen Isaac ( en Maddy) dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |