Jeff heeft wel een keer een hele dag pannenkoeken staan bakken, maar ik vind pannenkoeken geen eten, tenzij een goede hartige pannenkoek. Die zoete meuk eropquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
wie gaat er 64 pannenkoeken maken
ehhh niemand
Daar zorgt wel iemand voor dat dat niet gaat lukkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:48 schreef Dotteke het volgende:
De paalzitters willen morgen als ze klaar zijn alle 4 een warme douche zegt Esther
lekker hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft wel een keer een hele dag pannenkoeken staan bakken, maar ik vind pannenkoeken geen eten, tenzij een goede hartige pannenkoek. Die zoete meuk erop
djedi staat gerust een half uur onder de douchequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zorgt wel iemand voor dat dat niet gaat lukken
Ze zegt dat ze een gever is en geen nemerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met Esther
ik kan er niet meer naar luisterenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met Esther
heb iedereen gemute, alleen beeld nog aanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niet meer naar luisteren
dat olde wieven gezwets![]()
ik moet wel erg lachen om die boodschappenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb iedereen gemute, alleen beeld nog aan
vreselijk ouwe wijven kapselquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
het lijkt of Esther een paddenstoel op haar hoofd heeft
Die bril en haar kapsel zijn vreselijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
het lijkt of Esther een paddenstoel op haar hoofd heeft
Roerei mét aardbeien?? Klinkt meer als een nachtmerriequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
van en ontbijt met rührei met ardbeien
kunnen de bewohner nur dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |