ik doe heeel hard mijn best jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zucht.. doe je je best om mij niet te begrijpen ofzo?
Ik bedoel.. als er beter beleid was, verder voorutigedacht, beter gebudgetteerd en Maddy niet de hele tijd heen en weer slingert tussen alle adviezen en gewoon een plan had en dat deelde met eiederen en daarover gestemd zou worden.. dan.. dan.. dan..
ik bedoel uiteraard niet dat er as we speak gestemd moet worden over het eten
Nou jouw 'je best doen' werkt als een mallequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe heeel hard mijn best ja![]()
ik denk qua budget dat ze best goed zitten als je ziet wat ze pp eten per dag
Maddy is zelf vrij wispelturig
dat helpt ook niet
Hoor nu best goede maaltijden
dat vooruit denken, budgeteren, sparen, reserves opbouwen enz. kan misschien gelden in een groep die met zijn allen ergens voor staat, of een commune die op die manier kan leven.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel.. als er beter beleid was, verder voorutigedacht, beter gebudgetteerd en Maddy niet de hele tijd heen en weer slingert tussen alle adviezen en gewoon een plan had en dat deelde met eiederen en daarover gestemd zou worden.. dan.. dan.. dan..
iedereen weet dat Maddy nog geld terug kreegquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:40 schreef pingu66 het volgende:
Weet iedereen al dat er een negatief saldo in de pot zit? Of weet allen Isaac ( en Maddy) dit.
[..]
Ik dacht ook 55 euto statiegeld
madeleine zei al voor ze was verkozen dat ze budgetering niet belangrijk vindt. Dus verwacht maar geen verbetering hoewel ze nu wel ondervindt dat het wel degelijk belangrijk is, en zeker in die loods.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Teleurstellendquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vooruit denken, budgeteren, sparen, reserves opbouwen enz. kan misschien gelden in een groep die met zijn allen ergens voor staat, of een commune die op die manier kan leven.
kan niet in deze RLS waarbij de een de ander wantrouwt, probeert te belazeren, probeert te intimideren enz.
Alleeen bereiden ze zelf niet ,...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe heeel hard mijn best ja![]()
ik denk qua budget dat ze best goed zitten als je ziet wat ze pp eten per dag
Maddy is zelf vrij wispelturig
dat helpt ook niet
Hoor nu best goede maaltijden
nu en dat is ook het grote probleem denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleeen bereiden ze zelf niet ,...
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
Kim K wil dat Mexx goed voor haar mannetje zorgt
[ afbeelding ]
Maddy had boodschappen besteld maar er geen rekening gehouden met 50 euro statie geld wat je moet betalen dus zat ze 50 euro boven het bedrag dat ze hadquote:
exactquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu en dat is ook het grote probleem denk ik
degene die besteld zou moeten koken
dan weet je wat je hebt en wat je er mee wilt
Een natte of een droge?quote:
stel je voor dat je met zn 2-en een uur pannenkoeken zou bakken(mits ze 4 koekenpannen hebben)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
niet zelf maken nee uit een pakje.. want makkelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |