neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand de videoland link vor inbetten in de
vlc player?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen het geld van de hamer toch?
Jeff en Marciano willen shampoo en tandpasta voor duo's bestellen. Mag dames shampoo zijn. Wat is het eigenbelang? Denk dat iedereen daar blij mee isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff Maddy als totaal irrelevant ziet en gewoon doet wat voor hem werkt, in deze dus meedenken met boodschappen omdat dat hem iets oplevert
Jeff wil graag bepalen/ vinger in de pap hebben. Ik zei niet dat hij alles wil verpesten. Dit zijn prima ideeen voor de groep. Het blijft wel zo dat hij weet dat Maddy te beïnvloeden is. En dat ze dan dus doet wat zij voorstellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff en Marciano willen shampoo en tandpasta voor duo's bestellen. Mag dames shampoo zijn. Wat is het eigenbelang? Denk dat iedereen daar blij mee is
dat werkt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff wil graag bepalen/ vinger in de pap hebben. Ik zei niet dat hij alles wil verpesten. Dit zijn prima ideeen voor de groep. Het blijft wel zo dat hij weet dat Maddy te beïnvloeden is. En dat ze dan dus doet wat zij voorstellen.
Veel eerlijk is het als ze een plan maken met de groep waarin iedereen iets heeft te zeggen. Nu laat Maddy zich door meerdere mensen tegenstrijdig adviseren en blijft het niet-open en niet-gedeeld in de groep.
En als ik eerlijk ben, vond ik Jeff een stuk slimmer overkomen dan Wanda...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat werkt niet
je zit met 32 mensen
je kunt niet iedereen inspraak laten hebben
stemmen in een vergadering is eerlijker dan dit achterkamertjesbeleidquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat werkt niet
je zit met 32 mensen
je kunt niet iedereen inspraak laten hebben
ze kunnen nu sowieso niet stemmen want er zitten er 4 op een paalquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
stemmen in een vergadering is eerlijker dan dit achterkamertjesbeleid
nee, er zijn zoveel mensen die eten in dozen onder hun bed bewaren. Ik zag gisteren nog een cap voorbij komen van een heel tray eieren onder een bed, naast een doos helemaal vol met etenswarenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:35 schreef Charmian het volgende:
volgens mij hebben ze geen idee wat er nog op voorraad is qua eten niet en qua non-food niet
das vast Isaacquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:38 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, er zijn zoveel mensen die eten in dozen onder hun bed bewaren. Ik zag gisteren nog een cap voorbij komen van een heel tray eieren onder een bed, naast een doos helemaal vol met etenswaren
Zucht.. doe je je best om mij niet te begrijpen ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen nu sowieso niet stemmen want er zitten er 4 op een paal
en iedereen MOET erbij zijn om te mogen stemmen
Ik dacht ook 55 euto statiegeldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen het geld van de hamer toch?
Klopt. Maar ondanks dat die 2 meiden toch officieel de voedingsvclub zijn, laat Maddy zich adviseren (en ze gaat mee) in de adviezen van 2 die er niets mee te maken hebben. Dat vind ik krom.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
de manier van Wanda is ook niet de juiste
maar ik denk echt dat je niet constant alles kunt overleggen
doorwisselen van de voedingsclub is dan wel weer iets wat zorgt voor afwisseling in maaltijden en iedereen voelt zich meer gehoord
maar dat is van de mensen zelf. ik bedoel wat er in de keukenkastjes, koelkast, vriezer zit. Wanda vraagt aan kenzi of ze weet of er nog hamburgers zijn, dat weet kenzy niet. Dus het kan dus zijn dat er misschien nog een burgertje ligt. Voor je boodschappen gaat doen, kijk je toch wat er wel of niet is. Althans ik wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:38 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, er zijn zoveel mensen die eten in dozen onder hun bed bewaren. Ik zag gisteren nog een cap voorbij komen van een heel tray eieren onder een bed, naast een doos helemaal vol met etenswaren
Is dat een schuld?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:40 schreef pingu66 het volgende:
Weet iedereen al dat er een negatief saldo in de pot zit? Of weet allen Isaac ( en Maddy) dit.
[..]
Ik dacht ook 55 euto statiegeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |