Eens maar dat gaat nog lang niet gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:13 schreef Kakadylo het volgende:
Beide kampen zouden beter eens samenwerken om die troep eruit te filteren
Je hebt hem, was geinig, camera daarna gelijk ff alle kanten op om te testen of ie het nog deed.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens KimK is de livestream nu niet aan.
Okee.quote:
Tijdens de 24 uur mogen ze er maximaal 5 keer af om naar het toilet te gaan en die toiletpauze is max 2.5 minuutquote:
Op die manier wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat doet ze al vanaf het begin.
Netjes opgevoed dus
Thanks,ik ben er nog maar net.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Tijdens de 24 uur mogen ze er maximaal 5 keer af om naar het toilet te gaan en die toiletpauze is max 2.5 minuut
dat dacht ik alquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,ik ben er nog maar net.
Zieke verkering is datquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, Kim geeft complete instructies aan Zoë hoe Zoë voor Marciano moet koken vandaag
Ze werken het allemaal zelf in de hand door er in mee te gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Zoë gaat snel naar Marciano, anders krijgt ie stress! Wtf??? Mag Jerrold weer terug en Marciano alsnog naar huis???
Zit je nog steeds op je stoel?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef mario390 het volgende:
tot nu heb ikk meegedaan met bijna niks eten nur en
klein brodje
Heb ik niet. Ik heb de oude Videolandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:42 schreef juul. het volgende:
Videoland heeft nu een Live knop waardoor je niet meer hoeft te scrollen en direct op de streams komt
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, Kim geeft complete instructies aan Zoë hoe Zoë voor Marciano moet koken vandaag
gevt het ook en tweede videolanD?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik heb de oude Videoland
De nieuwe V2. Maar is dezelfde als Videolandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het ook en tweede videolanD?
en ik gurk herom en ärger mik
Dat gaat Zoe voor hem doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Het is klaar Eunice....stop met praten er komen nog tientallen andere uitdagingen.
Zoals Marciano die macaroni met ui en fricandel,knolook poeder en ketchup moet maken. 😉😉
ja bij me doet de stream kuttenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De nieuwe V2. Maar is dezelfde als Videoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |