dat dacht ik alquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,ik ben er nog maar net.
Zieke verkering is datquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, Kim geeft complete instructies aan Zoë hoe Zoë voor Marciano moet koken vandaag
Ze werken het allemaal zelf in de hand door er in mee te gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Zoë gaat snel naar Marciano, anders krijgt ie stress! Wtf??? Mag Jerrold weer terug en Marciano alsnog naar huis???
Zit je nog steeds op je stoel?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef mario390 het volgende:
tot nu heb ikk meegedaan met bijna niks eten nur en
klein brodje
Heb ik niet. Ik heb de oude Videolandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:42 schreef juul. het volgende:
Videoland heeft nu een Live knop waardoor je niet meer hoeft te scrollen en direct op de streams komt
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, Kim geeft complete instructies aan Zoë hoe Zoë voor Marciano moet koken vandaag
gevt het ook en tweede videolanD?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik heb de oude Videoland
De nieuwe V2. Maar is dezelfde als Videolandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het ook en tweede videolanD?
en ik gurk herom en ärger mik
Dat gaat Zoe voor hem doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Het is klaar Eunice....stop met praten er komen nog tientallen andere uitdagingen.
Zoals Marciano die macaroni met ui en fricandel,knolook poeder en ketchup moet maken. 😉😉
ja bij me doet de stream kuttenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De nieuwe V2. Maar is dezelfde als Videoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |