knolook ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Het is klaar Eunice....stop met praten er komen nog tientallen andere uitdagingen.
Zoals Marciano die macaroni met ui en fricandel,knolook poeder en ketchup moet maken. 😉😉
Een discussie over de shifts zoietsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er aan de hand met shifts? Nadir en Rupi ruzie?
JW was toch ook al bezig met een lijstje?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:01 schreef Ebinas het volgende:
Ik val wat laat in de discussie Rupert en JW.
Wil Rupert een shiftlijstje maken.
En JW wil zelf bepalen wanneer hij wilt en niet met een lijstje?
Het lijstje was al gemaakt voor shifts om buiten gezelschap te houden. Buiten zagen ze dat JW er niet op stond..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:01 schreef Ebinas het volgende:
Ik val wat laat in de discussie Rupert en JW.
Wil Rupert een shiftlijstje maken.
En JW wil zelf bepalen wanneer hij wilt en niet met een lijstje?
Oh mss zit daar de ergenis.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JW was toch ook al bezig met een lijstje?
Dat ging over Nadir.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ja ik haakte te laat aan.. Rupi zei iets naars toen hij wegliep, Ima en Zoë met hem meelachen..
JW stond niet op het lijstje want anderen willen wel.Daar was Rupie het niet mee eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een discussie over de shifts zoiets
Ahaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW stond niet op het lijstje want anderen willen wel.Daar was Rupie het niet mee eens.
Aha en hij moet/kan er nog tussen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het lijstje was al gemaakt voor shifts om buiten gezelschap te houden. Buiten zagen ze dat JW er niet op stond..
Dat wordt op een houtje bijten voor kamer 3 ... gefaald dus geen geldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
kim gaat het nooit volhouden. die loopt nu al zenuwachtig haar zit positie te veranderen..
zometeen knellen de bloedvaten in de bovenbenen af door de zithouding en wordt het pas écht zwaar
Dat is de eerste opgever van het stel vermoed ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:04 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
kim gaat het nooit volhouden. die loopt nu al zenuwachtig haar zit positie te veranderen..
zometeen knellen de bloedvaten in de bovenbenen af door de zithouding en wordt het pas écht zwaar
Leuk die beenwarmers.quote:
mogen ze wel doorgaan als er één afvalt? of MOETEN ze allemaal eindigen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt op een houtje bijten voor kamer 3 ... gefaald dus geen geld
Dan mogen de anderen doorgaanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
mogen ze wel doorgaan als er één afvalt? of MOETEN ze allemaal eindigen?
waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt op een houtje bijten voor kamer 3 ... gefaald dus geen geld
ja dat lijkt me ookquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom?
bij de andere verdienopdrachten werd er toch ook niet gerekend met wie er wel en wie er niet raak gegooid had?
Het lijkt mij dat het totaal gewonnen geld gewoon voor de hele groep gebruikt gaat worden.
nee je heeft nur dat f vergetenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Knoflookpoeder ja is daar iets mis mee?
Echt hoor.Om de kleinste dingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:09 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat daar ook vaak echt zo moeilijk mogelijk doen waar maar kan
Komt ze nog wel achterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede houding van Kim K, benen over elkaar
Squote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Om de kleinste dingen.
begreep je het niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je heeft nur dat f vergeten
Kantoor kan ook nog.Maar je kan gelijk hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |