Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:35 schreef patrickt37 het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag wanneer ze daar van de weg zijn geraakt.
Is dit maandag geweest, of toch op een later tijdstip? Zoals vanavond bv.
Weinig denk ik, 48u verdwenen, koude nachten, geen medicatie, wellicht zwaargewondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
Maar als ze niet zijn verdronken is er nog hoop misschien.
Juist door de alternatieve route door Den Bosch is deze bocht relatief rustige tov de andere wegen in dit knooppunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:33 schreef Ama het volgende: Wel gek dat idd helemaal niemand iets heeft gezien.
FOK had het alweer opgelost hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Wel weer fraai dat ondertussen de goede vriend alweer beschuldigd was van van alles...
Mensen
Wordt werkelijk kapot gemaakt iddquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Wel weer fraai dat ondertussen de goede vriend alweer beschuldigd was van van alles...
Mensen
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef KoningJesper het volgende:
[..]
FOK had het alweer opgelost hoor
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.
Maakt het al weer aannemelijker dat niemand ze van de weg heeft zien raken.
En dan moet je nog een vriendin begraven...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wordt werkelijk kapot gemaakt idd
tussen 6 en 7 was het helder in Den Bosch maandag avondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.
Nee juist tussen 15 en 16u best flinke regen in Oost Brabantquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ze zijn toch sinds maandag begin middag vermist? Als ik me goed herinner was het vanaf een uur of 11 nagenoeg droog
Alles kan. Een zeer goede vriend van mijn ex is jaren geleden verongelukt bij de afslag Breda Noord op de A58/A27. Nam die afslag élke dag. Was geen bijzonder weer. Vliegt toch uit de bocht, knalt tegen wat bomen en overlijdt..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan een inschattingsfout zijn, mede of niet door het slechte weer. Een defect aan de auto kan natuurlijk ook.
Nee die sirenes zetten ze gewoon uit, ook de hulpverleners worden er gillend gek vanquote:
Dat telefoonsignaal is wel een aparte ja, maar die kan natuurlijk ook gewoon leeg zijn geweest...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Blijft heel gek dat niemand dit heeft zien gebeuren. In de spits op een snelweg terwijl het nog licht is.
En het laatste telefoonsignaal is dus al een stuk eerder op de route verstuurd.
Die kunnen straks door naar de vaccinsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Mensen
Is toch nog niet zeker?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
En dan moet je nog een vriendin begraven...
Het was hier soms ook beschamend.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.
Mwah, alles lijkt er op van wel, de heli die zo snel terugvliegt geeft meestal niet veel hoop.quote:
Maar lees hier de hele tijd dat amper water is daar? Of lees ik dat fout.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef GereDathan het volgende:
Kan niet missen dit zou je zeggen. Als de auto onder water lag dan is er sowieso geen hoop meer op overlevenden
Wat ook vreemd zou zijn om te doen zonder ouders te laten weten omdat de mobiel leeg was.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is een shit bocht zelfs bij normale snelheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles kan. Een zeer goede vriend van mijn ex is jaren geleden verongelukt bij de afslag Breda Noord op de A58/A27. Nam die afslag élke dag. Was geen bijzonder weer. Vliegt toch uit de bocht, knalt tegen wat bomen en overlijdt..
Pech..
De maatschappij anno 2022 in een notendopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het was hier soms ook beschamend.
Kijk eens op Google Mapsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar lees hier de hele tijd dat amper water is daar? Of lees ik dat fout.
Kan toch zijn dat er sporen gevonden zijn? Moeten ze anders eerst een halfuur wachten als ze een bandenspoor vinden ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Maar niemand ziet iets zo'n 48 uur en dan ineens wel? De heli vloog er ineens heen toch? Dat is ook niet logisch, het is geen wandelgebied, je kan er niet zomaar komen toch?
Is nergens echt duidelijk uit naar voren gekomen. Pas dinsdag kwam de Amber alert volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?
Mensen zijn randdebielenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Mensen
Politieheli vloog er zo ineens heen en ging heel gericht zoeken daar ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Maar niemand ziet iets zo'n 48 uur en dan ineens wel? De heli vloog er ineens heen toch? Dat is ook niet logisch, het is geen wandelgebied, je kan er niet zomaar komen toch?
Breda Noord of Empel richting Den Bosch/Vught?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is een shit bocht zelfs bij normale snelheid.
Wellicht hebben er bandensporen op de weg gestaan en heeft iemand toch maar de politie gebeld... ik heb ook wel eens sporen op de weg zien staan waarvan je denkt "oh hier is vandeweek wat gebeurd", maar dan rij je weer door omdat je er eigenlijk niet bij stil staat dat er nog ergens wat ligt...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Ja maar wel raar dat dat pas in het donker gebeurt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht hebben er bandensporen op de weg gestaan en heeft iemand toch maar de politie gebeld... ik heb ook wel eens sporen op de weg zien staan waarvan je denkt "oh hier is vandeweek wat gebeurd", maar dan rij je weer door omdat je er eigenlijk niet bij stil staat dat er nog ergens wat ligt...
Telegraaf: Donkerkleurige Kia Picanto gevonden in waterquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel, maandagavond politie, toen ook burgernet melding, dinsdagochtend Amber Alert.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is nergens echt duidelijk uit naar voren gekomen. Pas dinsdag kwam de Amber alert volgens mij.
Ja omdat er gemodereerd werdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.
Ja of als dat ding deels in het water heeft gelegen dat iemand toch een schittering/reflectie heeft gezien van z’n lampen oid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Politieheli vloog er zo ineens heen en ging heel gericht zoeken daar ja.
Misschien toch iemand wat op een dashcam gezien?
Ik hoop het ook, maar ben er bang voorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
Maar als ze niet zijn verdronken is er nog hoop misschien.
Hebben we weer zo’n toetsenbord Sherlock hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Hanoying het volgende:
Wel een erg logische plek om ze te vinden trouwens.. Als je op de mogelijke route op een kaart 10 plekken zou moeten aanwijzen waar ze mogelijkerwijs zouden kunnen liggen, ervan uitgaande dat het meest logische scenario was dat ze van de weg zijn geraakt en dat dat waarschijnlijk langs de snelweg is geweest, dan zou deze plek er toch echt bij moeten zitten. Had sneller opgelost kunnen zijn.
Die vriend Mark had erover dat de ouders van Hebe 18:50 alarm hadden geslagen dacht ik?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?
Ja ik zie het nu ook inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Telegraaf: Donkerkleurige Kia Picanto gevonden in water
Even opgezocht op Maps net, precies in de bocht die ze moest nemen ligt een goede plas water waar je zo in kan schieten. Plek is ook logisch als je naar Vught rijdt.
Tsja, ik heb die ook jaren elke dag genomen. Zonder enig probleem.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Even opgezocht op Maps net, precies in de bocht die ze moest nemen ligt een goede plas water waar je zo in kan schieten. Plek is ook logisch als je naar Vught rijdt.
Toen werd hij gebeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die vriend Mark had erover dat de ouders van Hebe 18:50 alarm hadden geslagen dacht ik?
Wat nog wel logisch klinkt, als je weet dat ze af en toe nog samen naar de Mac gaan wordt je pas ongerust als ze niet vlak na het eten thuis is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maandagavond politie, toen ook burgernet melding, dinsdagochtend Amber Alert.
Het was op zich logisch dat ze over de A59 zijn blijven rijden, maar als het telefoonsignaal al veel eerder is weggevallen dan snap ik wel dat knooppunt Empel niet de meest logische plek is. Sterker nog, je kunt vanaf de A59 ook nog via de randweg Den Bosch (afslag Den Bosch-west) naar Vught rijdenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Hanoying het volgende:
Wel een erg logische plek om ze te vinden trouwens.. Als je op de mogelijke route op een kaart 10 plekken zou moeten aanwijzen waar ze mogelijkerwijs zouden kunnen liggen, ervan uitgaande dat het meest logische scenario was dat ze van de weg zijn geraakt en dat dat waarschijnlijk langs de snelweg is geweest, dan zou deze plek er toch echt bij moeten zitten. Had sneller opgelost kunnen zijn.
Er schijnen ambulances en een trauma heli ter plekke te zijn, dat geeft wel enige hoop nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben er bang voor
Traumaheli is toch alweer wegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er schijnen ambulances en een trauma heli ter plekke te zijn, dat geeft wel enige hoop nog.
Of een klapband.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb die ook jaren elke dag genomen. Zonder enig probleem.
Maar er moet maar net iets gebeuren qua afleiding..
De trauma heli is al na een kwartier terug gegaan naar Volkelquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er schijnen ambulances en een trauma heli ter plekke te zijn, dat geeft wel enige hoop nog.
Die heli vloog met een kwartier al weer terug naar de basis, dus dat geeft niet zoveel hoop meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Traumaheli is al weg volgens de berichten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nat wegdek en een seconde afgeleid is voldoende.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb die ook jaren elke dag genomen. Zonder enig probleem.
Maar er moet maar net iets gebeuren qua afleiding..
Na meer dan 48 uur?!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Allebei ken ik ze maar die bij Empel is wel iets uitdagender moet ik toegeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breda Noord of Empel richting Den Bosch/Vught?
Dat zeg ik: ff afleiding..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nat wegdek en een seconde afgeleid is voldoende.
Normaal zou je hier niet snel rijden als je naar Vught gaat. Iets eerder heb je een afrit west om Den Bosch heen en die is gebruikelijker. Ook om die reden is net die bocht in het knooppunt relatief rustig (waar de rest vaak druk is) waardoor het weer niet onmogelijk is dat niemand wat gezien heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet hoor, denk dat ze maandag al overleden zijn. Maar je weet nooit, sprankje hoop.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na meer dan 48 uur?!
🤞🤞🤞uiteraard, dat zeker.
Kan ook. Zelf 1x gehad. Gelukkig reed ik op de rechter rijstrook en zat ik niet in een bocht..quote:
Is standaard procedure, maar ik blijf ook nog hopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er is net heel veel water. Zie Google maps en pak dan satellietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het zo logisch was hadden ze dat gedaan. De aanname dat het sneller kon vind ik nogal ongepast eigelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Hanoying het volgende:
En wie is dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Max23 het volgende:
Roelof Hemmen bij Jinek zegt dat er bandensporen zijn getroffen in die bocht
Jaja al gezien inmiddels.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is net heel veel water. Zie Google maps en pak dan satelliet
Nee, die hebben 1 arts aan boord, die ter plekke kan helpen, en dan vaak meerijdt naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef GereDathan het volgende:
Trauma heli dropt enkel een of meerdere artsen toch?
Lang verhaal kort: Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef GereDathan het volgende:
Trauma heli dropt enkel een of meerdere artsen toch?
Een stuk logischer dan alle eerdere plekken waar gezocht is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normaal zou je hier niet snel rijden als je naar Vught gaat. Iets eerder heb je een afrit west om Den Bosch heen en die is gebruikelijker. Ook om die reden is net die bocht in het knooppunt relatief rustig (waar de rest vaak druk is) waardoor het weer niet onmogelijk is dat niemand wat gezien heeft.
Yup, al is die randweg dan soms wel weer echt druk in de spits en je hebt veel meer stoplichten. Het hangt er ook vanaf waar in Vught ze moest zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normaal zou je hier niet snel rijden als je naar Vught gaat. Iets eerder heb je een afrit west om Den Bosch heen en die is gebruikelijker. Ook om die reden is net die bocht in het knooppunt relatief rustig (waar de rest vaak druk is) waardoor het weer niet onmogelijk is dat niemand wat gezien heeft.
Blijft bijzonder. Half Brabant rijdt in de spits langs die bocht en niemand is de bandensporen opgevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Max23 het volgende:
Roelof Hemmen bij Jinek zegt dat er bandensporen zijn getroffen in die bocht
99 vd 100 keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er gaat nooit een patient mee, die gaan altijd in de ambu?
Vaak gaan die in de ambu ja, en dan vliegt de heli ook naar het ziekenhuis om daar de arts weer op te pikken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ofwel, kan prima een arts gedropt hebben en vast terug zijn gegaan omdat de arts straks met de ambu meegaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, die hebben 1 arts aan boord, die ter plekke kan helpen, en dan vaak meerijdt naar het ziekenhuis.
Traumaheli gaat nooit weg zonder arts (hooguit naar het ziekenhuis als de arts met de ambulance mee gaat) Anders is die heli namelijk niet meer inzetbaar. Het is niet zo dat er op de vliegbasis een nieuwe arts klaar staat.
Zoals ik al zei, ik heb zo vaak sporen op de weg zien staan... je denkt dan altijd aan een eerder ongeluk dat is opgevallen/opgeruimd....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Half Brabant rijdt in de spits langs die bocht en niemand is de bandensporen opgevallen.
Maar ook niet echt logisch om met een arts naar die luchtbasis te vliegen? Lijkt me dat ie terug naar het ziekenhuis moet?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, die hebben 1 arts aan boord, die ter plekke kan helpen, en dan vaak meerijdt naar het ziekenhuis.
Traumaheli gaat nooit weg zonder arts (hooguit naar het ziekenhuis als de arts met de ambulance mee gaat) Anders is die heli namelijk niet meer inzetbaar. Het is niet zo dat er op de vliegbasis een nieuwe arts klaar staat.
Ze waren denk ik gefocust op dat telefoonsignaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een stuk logischer dan alle eerdere plekken waar gezocht is.
quote:Wat is een stille sms?
Een stille sms (ook wel Stealth SMS of Stealth Ping genoemd) is een technisch hulpmiddel dat door de politie of de AIVD bij opsporingsactiviteiten kan worden ingezet. Bij een stille sms wordt een bericht verstuurd naar een mobiele telefoon waarbij de bezitter van die telefoon niets merkt. Het is dan ook geen bericht met inhoud en veroorzaakt niet het afgaan van een beltoon. De telefoon wordt echter 'gepingt', waarbij de politie informatie verkrijgt over de locatie van de telefoon en daarmee dus meestal ook van de bezitter ervan. Dit komt doordat de technische recherche kan vaststellen met welke zendmast(en) of gsm-mast de telefoon verbinding maakt op het moment van het ontvangen van het 'bericht'. Hierbij wordt geen gebruikgemaakt van satellieten of GPS.
Het gebruik van dit opsporingsmiddel door de politie kwam voor het eerst uitgebreid in het nieuws in 2011 toen bekend werd dat de politie ervan gebruik had gemaakt bij het opsporen van een groep Somalische terreurverdachten. Het staat beschreven in het zogeheten Achilles-dossier van de nationale recherche. Toen bekend werd dat de groep mogelijk een aanslag wilde plegen konden ze razendsnel door de politie worden ingerekend nadat ze op basis van gegevens ingewonnen door een ping-bericht snel konden worden gelokaliseerd./
Lees nou eens, het kan je ook wel opgevallen zijn maar misschien nu pas 1+1=2 bedenken. Je ziet zo vaak remsporen in zo’n bochtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Half Brabant rijdt in de spits langs die bocht en niemand is de bandensporen opgevallen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ofwel, kan prima een arts gedropt hebben en vast terug zijn gegaan omdat de arts straks met de ambu meegaat.
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Vaak gaan die in de ambu ja, en dan vliegt de heli ook naar het ziekenhuis om daar de arts weer op te pikken.
Heli ging nu rechtstreeks weer naar Volkel.
Nooit is onjuist, het kan wel en gebeurt ook wel eens maar is niet de hoofdregel inderdaad. Eerder wat @PS. zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is geen omweg... het kan best een logische route zijn als de randweg te druk is in de spits, ook door de vele stoplichten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef rosita1 het volgende:
Hoezo rij je via een omweg (lijkt me) naar de woning? En waarom zijn er geen getuigen op een snelweg?
Kan wel met heli, maar die kan maar op een beperkt aantal ziekenhuizen landen. Alleen diegene met een heli platform. Al kunnen ze hem ook soms naast een ziekenhuis laten landen. Is ook weleens gebeurdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Is dat ergens voor nodig als ze wel/niet in leven zijn? Waarom zou je dat anders willen..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
De families van de vermiste Sanne (26) en Hebe (10) zijn ter plaatse.
bron: AD
Die arts werkt gewoon bij dat MMT, niet in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Maar ook niet echt logisch om met een arts naar die luchtbasis te vliegen? Lijkt me dat ie terug naar het ziekenhuis moet?
De telefoon had al een tijdje geen contact gemaakt met een mastquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef epicbeardman het volgende:
Gebruikt de politie niet de "stealth sms" in dit soort zaken? weet iemand dat?
[..]
En dat niemand het zag. Wat natuurlijk wel samenhangt met het ongeluk (veel regen / slecht zicht).quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef Stupidisco het volgende:
Dan hebben ze dus de pech dat ze een ongeluk krijgen EN dan ook nog eens
de pech dat het telefoonsignaal bij Waspik al wegvalt (telefoon leeg?) waardoor zoekacties zich voornamelijk op dat gebied concentreerden.
Dat is wel enorm triest.
Uitzonderingen zijn er om gemaakt te worden toch? Die heli is sowieso niet inzetbaar als die arts bezig is?Hemelsbreed is het ziekenhuis niet zo ver, over de weg zal sneller zijn medunkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef PS. het volgende:
Traumaheli gaat nooit weg zonder arts (hooguit naar het ziekenhuis als de arts met de ambulance mee gaat) Anders is die heli namelijk niet meer inzetbaar.
Sinds wanneer laten ze familie toe op de plek van een ongeval? Die kunnen daar niks doen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
Ik rij er dagelijks langs (als ik naar kantoor ga zoals gisteren en vandaag)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het slechtste wat ik tot nu toe gelezen heb. Geef het nu weinig kans meer dat ze levenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:52 schreef Japepk het volgende:
[..]
Is dat ergens voor nodig als ze wel/niet in leven zijn? Waarom zou je dat anders willen..
Ok helder, heb er verder ook geen verstand van... Vandaar de vraagquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Die arts werkt gewoon bij dat MMT, niet in het ziekenhuis.
das volkomen logisch. je weet hoe social media werkt. en daarnaast is zijn woonplaats waar ie ook zijn bedrijf heeft, van oorsprong best een klein kerkdorp waar veel geroddeld wordt. en natuurlijk zijn er daar mensen die een beetje raar tegen zijn vriendschap met sanne aankijken vanwege het leeftijdsverschil. Ter illustratie, ik woon 20km verder, en hier is het ook zo dat men gelijk denkt dat ik een relatie heb met elke vrouw waarmee ik gezien word. Op een gegeven moment dachten ze zelfs dat ik een huis ging kopen met een tennisvriendin van mequote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Mensen
Ja dat zei ikquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:53 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er om gemaakt te worden toch? Die heli is sowieso niet inzetbaar als die arts bezig is?Hemelsbreed is het ziekenhuis niet zo ver, over de weg zal sneller zijn medunkt.
Was er niet iemand die zei dat BOT in p2000 stond? Das over het algemeen wel een heel slecht teken ...
Dat zegt genoeg. Familie zou naar het ziekenhuis gebracht zijn als ze nog in leven waren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
Nee was best wel veel regen die dag, zie hier historie van buienradarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Rond 15:30u afgelopen maandag heeft het daar wel even matig geregend.
Herkennen van lichaam?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten ze familie toe op de plek van een ongeval? Die kunnen daar niks doen?
Identificeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten ze familie toe op de plek van een ongeval? Die kunnen daar niks doen?
Daar ter plekke? Dat hoop ik eventjes niet voor de familie.quote:
Je kan niet overal tegelijk zoeken, vind het niet vreemd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze waren denk ik gefocust op dat telefoonsignaal?
Vind er weinig ongepast aan. Geloof best dat er met de beste intenties is gezocht en het is fijn dat ze gevonden zijn, maar onlogisch dat ze in de buurt van een oprit of aansluiting zijn gevonden is het toch echt verre van en dan is dit wel 1 van de plekken waar je bij slecht weer het makkelijkst van de weg raakt en waar de kans het grootst is dat het ongeval niet opgemerkt wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het zo logisch was hadden ze dat gedaan. De aanname dat het sneller kon vind ik nogal ongepast eigelijk
De procedure is dat de heli dan naar het ziekenhuis vliegt en daar op de arts wacht. Naar de vliegbasis gaan heeft geen enkele zin, want dan kun je dus niet inzetbaar zijn zonder die arts.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:53 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er om gemaakt te worden toch? Die heli is sowieso niet inzetbaar als die arts bezig is?Hemelsbreed is het ziekenhuis niet zo ver, over de weg zal sneller zijn medunkt.
Was er niet iemand die zei dat BOT in p2000 stond? Das over het algemeen wel een heel slecht teken ...
Hoort wel bij het protocol om zeker te zijn dat hun het zijn. Ze kunnen ook verminkt zijn eventueel door een ongeluk. Lijkt mij wel hel voor de familie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:54 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Daar ter plekke? Dat hoop ik eventjes niet voor de familie.
tip: gebruik occam's scheermes.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef rosita1 het volgende:
Het sluit nergens uit, dat ze niet van de weg zijn geduwd. Zitten ze überhaupt in de wagen?
Nee ze zijn er af geduwd en ontvoerd nou goedquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef rosita1 het volgende:
Het sluit nergens uit, dat ze van de weg zijn geduwd. Zitten ze überhaupt in de wagen?
Daar komt de lifeliner net vandaan, landen bij een ziekenhuis is bij hoge een uitzondering.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Maar ook niet echt logisch om met een arts naar die luchtbasis te vliegen? Lijkt me dat ie terug naar het ziekenhuis moet?
AARGH. Rust in vrede Sanne en Hebe.quote:
Ja, sorry hoor. DUH..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
AD zegt ook: Een forensisch arts is inmiddels ter plaatse.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-en-sanne~a9f46032/
Landen niet hoor, elk traumacentrum heeft een heliplatform, die arts wordt daar vaak weer opgepikt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daar komt de lifeliner net vandaan, landen bij een ziekenhuis is bij hoge een uitzondering.
Die staan gewoon uit nieuwsgierigheid achter het lint neem ik aan. Lijkt mij stug dat ze naar de lichamen mogen kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als ze geen lampen aanhad zou dat gelijk kunnen verklaren waarom niemand het zag gebeuren, met die regen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja of als dat ding deels in het water heeft gelegen dat iemand toch een schittering/reflectie heeft gezien van z’n lampen oid.
Que?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. DUH..
Wat is het het meest logische scenario na meer dan 48 uur vermist te zijn én een auto in het water? En geen Sanne die uit de auto geklommen is en hulp heeft gezocht?
quote:
Dat is makkelijk praten achteraf, maar hoeveel reacties heb je al gezien met "wat gek dat niemand dat ongeluk heeft gezien"? Ik snap best dat de politie ervan uit is gegaan dat bij een ongeluk bij zo een knooppunt andere mensen getuige zijn geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Vind er weinig ongepast aan. Geloof best dat er met de beste intenties is gezocht en het is fijn dat ze gevonden zijn, maar onlogisch dat ze in de buurt van een oprit of aansluiting zijn gevonden is het toch echt verre van en dan is dit wel 1 van de plekken waar je bij slecht weer het makkelijkst van de weg raakt en waar de kans het grootst is dat het ongeval niet opgemerkt wordt.
Onlogisch was het geweest als ze gevonden waren in een vaart langs een achterafweggetje op een plek ver buiten de route.
Gisteren cirkelde een politiehelikopter boven vught en dat moet eigenlijk wel met deze zaak te maken hebben gehad omdat er tot einde dit jaar een vliegverbod boven vught is. Maar ook dit is natuurlijk wel speculatiequote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze waren denk ik gefocust op dat telefoonsignaal?
Zie edit.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Que?
Dit ging er vanuit dat ze mogelijk nog leefden na die 48 uur.
Natuurlijk mogen ze dat niet, maar ze kunnen daar niet komen door de afsluiting. Ik geloof er geen barst van dat ze ter plekke zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die staan gewoon uit nieuwsgierigheid achter het lint neem ik aan. Lijkt mij stug dat ze naar de lichamen mogen kijken.
Is dat vliegverbod ook voor de politieheli?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gisteren cirkelde een politiehelikopter boven vught en dat moet eigenlijk wel met deze zaak te maken hebben gehad omdat er tot einde dit jaar een vliegverbod boven vught is
Ja even kort de route afgezocht, niet zo gericht zoals vandaag de hele dag boven Waspik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gisteren cirkelde een politiehelikopter boven vught en dat moet eigenlijk wel met deze zaak te maken hebben gehad omdat er tot einde dit jaar een vliegverbod boven vught is
En dan ook niet kunnen bellen om hulp, of uit de auto weten te komen. (wellicht bewusteloos door de klap).quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Bah
Wat een pech moet je hebben zeg om ongezien de weg af te glijden tijdens de spits op een knooppunt waar zoveel auto's rijden.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat vliegverbod ook voor de politieheli?
Helaas niet nee .....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie edit.
En dat was geen logisch scenario
Sure, maar toch niet daar? Wat voegt het toe om ze nu te identificieren als ze 2 dagen in het water hebben gelegen, of morgen, als de patholoog de lichamen in een waardige staat heeft kunnen brengen? Het is niet alsof je haast hebt, en je krijgt wel een nog een extra schepje erbij wat je onnodig is..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoort wel bij het protocol om zeker te zijn dat hun het zijn. Ze kunnen ook verminkt zijn eventueel door een ongeluk. Lijkt mij wel hel voor de familie.
En dat terwijl alle Gerda's op twitter en social media al lang hadden opgelost dat Mark of de moeder het had gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Starhopper het volgende:
Ben wel opgelucht dat het een ongeluk lijkt te zijn en niet een 1 of andere enge moordenaar.
Waarom? Het zijn hun dochters... Het mag afgeraden worden om te kijken, verboden is het nooit...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die staan gewoon uit nieuwsgierigheid achter het lint neem ik aan. Lijkt mij stug dat ze naar de lichamen mogen kijken.
Je doet net alsof ze gedwongen zijn. Misschien hebben ze er zelf wel op gestaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Identificatie?
Ja fijn je overleden dochter/familielid uit een auto getakeld zien worden, of op een stretchhertje in de berm ... dat kan toch ook een uurtje later in een ziekenhuis?
Laten we die nabestaanden nog even extra tekenen voor het leven oid?
Ook gewoon kans dat de familie dat zelf wil he, na 48 uur in onzekerheid te hebben gezeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Sure, maar toch niet daar? Wat voegt het toe om ze nu te identificieren als ze 2 dagen in het water hebben gelegen, of morgen, als de patholoog de lichamen in een waardige staat heeft kunnen brengen? Het is niet alsof je haast hebt, en je krijgt wel een nog een extra schepje erbij wat je onnodig is..
En identificeren is ook bullshit. Dat doe je niet als het familielid dood in een auto zit maar in een mortuarium.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze dat niet, maar ze kunnen daar niet komen door de afsluiting. Ik geloof er geen barst van dat ze ter plekke zijn.
Het AD artikel is inmiddels aangepast en die zin is inderdaad nu verwijderd uit het artikel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze dat niet, maar ze kunnen daar niet komen door de afsluiting. Ik geloof er geen barst van dat ze ter plekke zijn.
Ik zou als vader mijn kind per direct willen zien. Zo snel als de hulp diensten dat kunnen regelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Sure, maar toch niet daar? Wat voegt het toe om ze nu te identificieren als ze 2 dagen in het water hebben gelegen, of morgen, als de patholoog de lichamen in een waardige staat heeft kunnen brengen? Het is niet alsof je haast hebt, en je krijgt wel een nog een extra schepje erbij wat je onnodig is..
Natuurlijk doen ze dat niet, het bericht van de user hier is BS.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En identificeren is ook bullshit. Dat doe je niet als het familielid dood in een auto zit maar in een mortuarium.
Jij zou niet willen checken als de politie zegt dat het je dochter is?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat doen ze op de plek van een ongeval, geloof je zelf toch niet hoop ik?
Vast niet maar wel frequent de lucht in. Was mijn gedachtengangquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat vliegverbod ook voor de politieheli?
Natuurlijk maar als ouder word je ook tegen jezelf in bescherming genomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zou als vader mijn kind per direct willen zien. Zo snel als de hulp diensten dat kunnen regelen.
Je wil toch zsm duidelijkheid als ouder. En iets anders dan je eigen ogen willen het toch niet geloven.
Dat ja, heel wrang zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:01 schreef Iblardi het volgende:
: (
Dus helaas toch. Toen ze niet onder water leken te zijn terechtgekomen hoopte ik nog een klein beetje op een wonder.
RIP.
Je kan zoveel willen. Dat gaat never nooit gebeuren. Lichamen worden na onderzoek uit het wrak gehaald en in het mortuarium toonbaar gemaakt. Eerder kom jij er niet bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zou als vader mijn kind per direct willen zien. Zo snel als de hulp diensten dat kunnen regelen.
Je wil toch zsm duidelijkheid als ouder. En iets anders dan je eigen ogen willen het toch niet geloven.
Eerlijk gezegd is dit minder erg dan ontvoering en/of moord of iets dergelijks.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Pff. Nou, het lijkt toch wel het allerzwartste scenario te worden.
Daar had je de uitkomst van deze zaak toch niet voor nodig om te ontdekken dat het een oplichter is net als alle andere mediums ?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef GereDathan het volgende:
Waar is die vaart en dat restaurant met Am van die gore oplichter RvdB trouwens?
Ja laat ze nog lekker extra uren wachten in onzekerheid..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En identificeren is ook bullshit. Dat doe je niet als het familielid dood in een auto zit maar in een mortuarium.
Tuurlijk wil je dat checken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij zou niet willen checken als de politie zegt dat het je dochter is?
Het kan toch zijn dat de ouders zelf naar de plek van het ongeval zijn gegaan. Niet zozeer ter formele identificatie maar om hun kinderen te zien en te beseffen wat plaatsvindt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat doen ze op de plek van een ongeval, geloof je zelf toch niet hoop ik?
Vandaar ook de 'als de hulp diensten dat kunnen regelen' . Als ze tegen me zeggen dat we naar het plek van het ongeval kunnen zit ik gelijk in de auto.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je kan zoveel willen. Dat gaat never nooit gebeuren. Lichamen worden na onderzoek uit het wrak gehaald en in het mortuarium toonbaar gemaakt. Eerder kom jij er niet bij.
Lijkt mij ook .....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef BE het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn hun dochters... Het mag afgeraden worden om te kijken, verboden is het nooit...
[..]
Je doet net alsof ze gedwongen zijn. Misschien hebben ze er zelf wel op gestaan?
Wellicht een overenthousiaste stagiaire die het stukje 'de familie is op de hoogte gebracht' verkeerd interpreteerde.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het AD artikel is inmiddels aangepast en die zin is inderdaad nu verwijderd uit het artikel.
Ze zijn NIET omgereden. Knooppunt Empel ligt gewoon op de routequote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef rosita1 het volgende:
Triest. Maar vond het apart: ze waren niet op de route, kennelijk omgereden en dat dan op klaarlichte dag, zoiets kan gebeuren op een knooppunt, zonder getuigen. Heel typisch. Dat heeft niets te maken met Twitter enz. Ik was gewoon hardop aan het nadenken, net als iedereen. Maar dat is allemaal niet van belang. Dat moet de politie verder uitzoeken. Heel triest einde dit.
Nee, maar ik benadruk het graag. Wellicht helpt het mensen om wakker te worden en deze oplichter te mijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar had je de uitkomst van deze zaak toch niet voor nodig om te ontdekken dat het een oplichter is net als alle andere mediums ?
Neenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn NIET omgereden. Knoppunt Empel ligt gewoon op de route
Mwah, dat ligt eraan; als je iemand niet goed uit de auto kunt krijgen door een beknelling waarbij iemands leven nog erger in gevaar is als je die beknelling opheft dan ben je wel wat langer bezig en is een uur niets.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de oorspronkelijke melding, je zou denken dat na meer dan een uur na het vinden van de auto een gewonde wel naar het ziekenhuis zou zijn vervoerd? ....
Omdat het 'niet goed is' ?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef BE het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn hun dochters... Het mag afgeraden worden om te kijken, verboden is het nooit...
[..]
Je doet net alsof ze gedwongen zijn. Misschien hebben ze er zelf wel op gestaan?
inmiddels is het wéér aangepast en staat die zin er weer. Ofwel: bij het AD beweren ze nog steeds dat de familie ter plekke is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef BE het volgende:
[..]
Wellicht een overenthousiaste stagiaire die het stukje 'de familie is op de hoogte gebracht' verkeerd interpreteerde.
dat zeg ik...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn NIET omgereden. Knooppunt Empel ligt gewoon op de route
Zou er tijdens dit soort zoekacties naar vermiste kinderen de 1e dagen iemand van de politie bij die ouders thuis zitten? Om ze zo op de hoogte te houden. Of is dat alleen iets vanuit de film?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat de ouders zelf naar de plek van het ongeval zijn gegaan. Niet zozeer ter formele identificatie maar om hun kinderen te zien en te beseffen wat plaatsvindt.
Ik zou als ouder na al die berichten in het nieuws niet rustig op de bank kunnen blijven zitten wachten totdat de politie me haalt voor de formele identificatie. Ik wil als ouder er zo snel mogelijk heen.
Jawel. Vanaf de A59 welquote:
Ja naja dat kunnen we allemaal wel bedenken toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef nils7 het volgende:
Volgens RTL zijn het inderdaad de lichamen van
Dat gokken ze ook maar, maar dat snapt iedereen natuurlijk wel, dat het niet ineens 2 andere lichamen zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef nils7 het volgende:
Volgens RTL zijn het inderdaad de lichamen van
Nee want je kunt eerder afslaan richting Vught via de Vlijmensewegquote:
Was toch al door de politie op twitter gemeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu bij OP1 de bevestiging door de politie dat in de gevonden Picanto 2 lichamen aangetroffen zijn…
En helemaal als ze langs de Mac in Rosmalen wilden gaan.quote:
Dan ga je binnendoorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee want je kunt eerder afslaan richtinf Vught
Nou ik snap dat niet. Ik zou niet hopen dat ze zeggen dat het de 2 lichamen zijn zonder het zeker te weten..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat gokken ze ook maar, maar dat snapt iedereen natuurlijk wel, dat het niet ineens 2 andere lichamen zijn.
idd, en Hebe heeft waarschijnlijk ook haar medische documentatie / identificatie bij voor noodgevallen. Wellicht hebben ze die gewoon gevonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja dat kunnen we allemaal wel bedenken toch.
Ik denk dat een politieagent of arts op basis van een foto direct zekerheid geeft. Enkel in spannende series en films moet een nabestaande altijd onder een lakentje gaan kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ja laat ze nog lekker extra uren wachten in onzekerheid..
Nee, niks gokken, net bevestigd door de politie via een live verbinding bij OP1…quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat gokken ze ook maar, maar dat snapt iedereen natuurlijk wel, dat het niet ineens 2 andere lichamen zijn.
Ja het is eigenlijk altijd wel druk in de middag. Zeker zo net voor het knooppunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Bah
Wat een pech moet je hebben zeg om ongezien de weg af te glijden tijdens de spits op een knooppunt waar zoveel auto's rijden.
Dit. Als je op de kaart kijkt is het vrij onlogisch om helemaal om Den Bosch heen te rijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee want je kunt eerder afslaan richting Vught via de Vlijmenseweg
Oh nee hoor, die blijven ze gewoon lastig vallen. Evenals de mensen die mee zochten die denken recht te hebben om bij de uitvaart aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoop dat de parasieten die mensen met rust laten met hun verdriet.
Ik ben er al zo lang niet geweest dat ik helemaal geen idee heb waar in Rosmalen die Mac dan zou moeten zijn..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef d.k. het volgende:
[..]
En helemaal als ze langs de Mac in Rosmalen wilden gaan.
Pfff, als ze er al heen gebracht zijn is daar een familierechercheur bij, dus dat met dat babysitten valt heus wel mee. En ter plekke zijn wil nog steeds niet zeggen dat ze met hun neus op de berging gestaan hebben. Wellicht dat ze pas hun dochter hebben kunnen zien toen ze op een brancard lag...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Omdat het 'niet goed is' ?
Professionele hulpverleners zitten echt niet te wachten op potentiële nabestaanden babysitten bij een plaats delict/ongeval ... verwerkingstechnisch helpt eea ook niet mee als je de actieve berging van je kind/familielid ziet.
maar afaik heeft het AD die reutel alweer ingetrokken dat ze er zouden zijn?
Daar is het vaak aanschuivenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee want je kunt eerder afslaan richting Vught via de Vlijmenseweg
Nou, bijvoorbeeld bij een beknelling die het einde van iemands leven betekent als je de beknelling opheft?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:52 schreef Japepk het volgende:
[..]
Is dat ergens voor nodig als ze wel/niet in leven zijn? Waarom zou je dat anders willen..
Net voorbij knooppunt Empelquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er al zo lang niet geweest dat ik helemaal geen idee heb waar in Rosmalen die Mac dan zou moeten zijn..
Onmogelijk dat het ongezien kan gebeuren (overdag) volgens de verslaggever bij op1.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk altijd wel druk in de middag. Zeker zo net voor het knooppunt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niks gokken, net bevestigd door de politie via een live verbinding bij OP1…
Net als de afgelopen 2 dagen lijken sommige mensen te denken dat agenten complete debielen zijn die geen andere methodes kennen dan een nabestaande onder een wit laken te laten kijken?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Nou ik snap dat niet. Ik zou niet hopen dat ze zeggen dat het de 2 lichamen zijn zonder het zeker te weten..
Het staat me bij dat dat bij Anne Faber wel gedaan werd (stond in het boek). En dat gebeurde in een mortuarium, niet ter plekke in dat graf.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat een politieagent of arts op basis van een foto direct zekerheid geeft. Enkel in spannende series en films moet een nabestaande altijd onder een lakentje gaan kijken.
Precies ditquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Bah
Ik zou ook zo rijden hoorquote:
Ja. Er is altijd een familierechercheur.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou er tijdens dit soort zoekacties naar vermiste kinderen de 1e dagen iemand van de politie bij die ouders thuis zitten? Om ze zo op de hoogte te houden. Of is dat alleen iets vanuit de film?
op de kaart misschien niet, maar als het weer niet zo goed is en je gezellig een liedje zingt ofzo is een stukje omrijden ook niet zo gek.. vaak is de snelweg veiliger dan binnendoorweggetjes..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dit. Als je op de kaart kijkt is het vrij onlogisch om helemaal om Den Bosch heen te rijden.
Dat is toch het idee van een stukje toeren, veel omrijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dit. Als je op de kaart kijkt is het vrij onlogisch om helemaal om Den Bosch heen te rijden.
Ik niet, niet via de A59 in ieder geval, als ik de snelste route wil pakken.quote:
Werk jij nog steeds in de uitvaartbranche? Ik weet zelf niet hoe een lichaam er na 2 dagen in het water uit ziet, maar misschien is het dan idd verstandig om de overledene eerst te verzorgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef BE het volgende:
[..]
Pfff, als ze er al heen gebracht zijn is daar een familierechercheur bij, dus dat met dat babysitten valt heus wel mee. En ter plekke zijn wil nog steeds niet zeggen dat ze met hun neus op de berging gestaan hebben. Wellicht dat ze pas hun dochter hebben kunnen zien toen ze op een brancard lag...
Er zijn echt legio dingen te verzinnen waarop dit niet een of ander totaal ondenkbaar horrorscenario zou zijn.
Los van het horrorscenario dat het natuurlijk sowieso is.
En toch is dat wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Onmogelijk dat het ongezien kan gebeuren (overdag) volgens de verslaggever bij op1.
Zo te zien naast het kruispuntquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er al zo lang niet geweest dat ik helemaal geen idee heb waar in Rosmalen die Mac dan zou moeten zijn..
Het is gewoon een 4-baansweg, geen dijkweggetje of zo...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef poemojn het volgende:
[..]
op de kaart misschien niet, maar als het weer niet zo goed is en je gezellig een liedje zingt ofzo is een stukje omrijden ook niet zo gek.. vaak is de snelweg veiliger dan binnendoorweggetjes..
Vanaf Raamsdonkveer niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, niet via de A59 in ieder geval, als ik de snelste route wil pakken.
Maar wat ik zeg, als je geen haast hebt…
De Vlijmenseweg is gewoon een 60 of 80km wegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef poemojn het volgende:
[..]
op de kaart misschien niet, maar als het weer niet zo goed is en je gezellig een liedje zingt ofzo is een stukje omrijden ook niet zo gek.. vaak is de snelweg veiliger dan binnendoorweggetjes..
Mijn reactie ging erover dat iemand zei dat ze toch maar gokten..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Net als de afgelopen 2 dagen lijken sommige mensen te denken dat agenten complete debielen zijn die geen andere methodes kennen dan een nabestaande onder een wit laken te laten kijken?
Yep... nu kunnen we gaan zwarte pieten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Bah, rust zacht…..
Fok opsporing, bedankt voor de immense bijdrage aan het vinden van de slachtoffers!
misschien wegwerkzaamheden in centrum db..?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
via Empel is het omrijden, moet je niet als taxichauffeur flikken, want dan krijg je geheid bonje met je passagier.
Volgens vrienden gingen ze ook wel eens naar de McDonalds met Hebe of reden een rondje.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
via Empel is het omrijden, moet je niet als taxichauffeur flikken, want dan krijg je geheid bonje met je passagier.
Kun je misschien routes linken? Weet zelf niet zo goed hoe de route wasquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heb in Budapest iemand uit het water getrokken zien worden en dacht eerst dat het een boei was. Zo opgeblazen en paars.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Werk jij nog steeds in de uitvaartbranche? Ik weet zelf niet hoe een lichaam er na 2 dagen in het water uit ziet, maar misschien is het dan idd verstandig om de overledene eerst te verzorgen.
Oh dat geloof ik ook wel, dat nabestaanden soms een belangrijke factor zijn. Maar in dit geval weet ik 100% zeker dat agenten en andere hulpverleners binnen enkele minuten weten of dit Sanne en Hebe zijn. Daar hoeft echt geen nabestaande aan te pas te komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Het staat me bij dat dat bij Anne Faber wel gedaan werd (stond in het boek). En dat gebeurde in een mortuarium, niet ter plekke in dat graf.
Dan is het onmogelijke dus toch gebeurt schijnbaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Onmogelijk dat het ongezien kan gebeuren (overdag) volgens de verslaggever bij op1.
Het hangt er helemaal vanaf hoe druk de randweg Den Bosch was en waar in Vught ze moest zijn. Als je bijv richting Glorieuxlaan in Vught moet kun je veel beter via Empel rijden....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Relax, iedereen doet hier aannames en speculeert er op los…quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Bedankt Henk, we zaten echt te wachten op waar jij vanuit gaat. Nu kunnen we rustig slapen.
Liever niet, maar dat is niet realistisch helaas.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
nou mensen dat was het weer. tot de volgende keer
Bij RTL staat (net zoals bij NOS en die tweet van de politie) dat het vermoedelijk om hen gaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, echt geen binnendoor weggetje, en de gebruikelijke route die kant op. Maar waarschijnlijker is dat ze nog even langs de Mac wilden, zoals ze wel vaker deden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Vlijmenseweg is gewoon een 60 of 80km weg
Dus de LFL vliegt vanaf het vliegveld naar het ziekenhuis om daar een team artsen op te halen om daarna naar de melding te vliegen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Landen niet hoor, elk traumacentrum heeft een heliplatform, die arts wordt daar vaak weer opgepikt.
Of die randweg stond vast, wat vaak het geval is in de spits...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, echt geen binnendoor weggetje, en de gebruikelijke route die kant op. Maar waarschijnlijker is dat ze nog even langs de Mac wilden, zoals ze wel vaker deden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Werk jij nog steeds in de uitvaartbranche? Ik weet zelf niet hoe een lichaam er na 2 dagen in het water uit ziet, maar misschien is het dan idd verstandig om de overledene eerst te verzorgen.
bij op 1 werd nog een scenario geschetst maar dat is speculatie he..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijke dus toch gebeurt schijnbaar.
https://www.google.com/ma(...)3466!2d51.653306!3e0quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je misschien routes linken? Weet zelf niet zo goed hoe de route was
Ok. Dat is 100% zeker niet gegokt in dit geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Mijn reactie ging erover dat iemand zei dat ze toch maar gokten..
Bij op1 zeiden ze het steliger: Geen rede te veronderstellen dat ze het niet zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij RTL staat (net zoals bij NOS en die tweet van de politie) dat het vermoedelijk om hen gaat.
Was het niet die middag flink stortregenen daar? Heb ook in een paar flinke buien gereden, maar dat was op de A4. Collega richtingen het Oosten had ook veel regen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
komt ook doordat ze haar 2 dagen kwijt waren op klaarlichte dag. En we smullen allemaal van Peter R de Vries uitzendingen. En naar opsporing verzocht kijken de meesten ook gewoon voor het drama, niet om echt mee te helpen met het oplossen van zaken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Relax, iedereen doet hier aannames en speculeert er op los…
Nee, de arts werkt bij het MMT, wat gestationeerd is op het vliegveld. De arts gaat vanaf de melding echter vaak mee met de ambulance, dus die arts zullen ze bij het ziekenhuis dan weer moeten oppikken om meteen weer inzetbaar te zijn. (of gewoon weer terug te gaan naar het vliegveld)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de LFL vliegt vanaf het vliegveld naar het ziekenhuis om daar een team artsen op te halen om daarna naar de melding te vliegen?
Daar zeg je wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En toch is dat wat er gebeurd is.
Als je mij op 7 maart 2014 gevraagd had of een Boeing 777 zomaar kon verdwijnen dan had ik je verteld dat dat in die tijd onmogelijk was. En toch is ook dat gebeurd.
Maar als ze naar de Mac gingen was het niet om perse.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)3466!2d51.653306!3e0
Excusez le moi, ik had Raamsdonkveer ergens anders geplot.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf Raamsdonkveer niet?![]()
Om te beginnen toch zéker..
Dus vertel!
De ouders zijn daar niet, puur gespeculeer en nergens bevestigd door een bron.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef BE het volgende:
[..]![]()
En na 2 dagen in het water ziet een lichaam er niet fijn uit. Maar als er 'deels in het water' staat kan het zomaar zijn dat ze niet in het water hebben gelegen.
En dat die ouders daar zijn wil niet zeggen dat ze ter plekke hun dochter mogen zien. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze met eigen ogen de plek willen zien en waar die auto ligt bijvoorbeeld...
De arts werkt bij de heli zelf. Dus ze kunnen per direct weg vliegen hem hem/haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de LFL vliegt vanaf het vliegveld naar het ziekenhuis om daar een team artsen op te halen om daarna naar de melding te vliegen?
Staan struiken voor toch? Eigenlijk bizar dat dit kan in NL. Niet voor het eerst dat zoiets gebeurd, paar jaar terug 2 dames die gelukkig niet in het water lagen. Op dit soort plekken hoort geen water of moet er een vangrail staan zegt mijn onderbuik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me overigens nooit beseft dat aan die kant van de bocht water ligt, en ik rij er toch 3 a 4 keer per week langs
Het lijkt inderdaad gewoon begroeid met struiken en gras... en ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook nooit heb beseft dat daar geen vangrail zitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Staan struiken voor toch? Eigenlijk bizar dat dit kan in NL. Niet voor het eerst dat zoiets gebeurd, paar jaar terug 2 dames die gelukkig niet in het water lagen. Op dit soort plekken hoort geen water of moet er een vangrail staan zegt mijn onderbuik.
Open deur..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
Hoe spijtig ook, maar dit was in mijn ogen het meest aannemelijke scenario. Kan mij voorstellen dat dit antwoord nog altijd fijner is dan geen antwoord. Heb wel eens een verhaal gelezen dat zo'n auto pas na 30-40 jaar wordt gevonden in het water. Daar moet je helemaal niet aan denken.
NL ook, zeker als een auto zoals in dit geval uit zicht blijkt te liggen. Maar bij de MH370 ben ik niet zozeer verbaasd door de grote van de zee, ik ben meer verbaasd dat we vanuit de ruimte in kunnen zoomen tot op de onderbroek (even een beetje overdreven) en zo ongeveer alles 24/7 verbonden is met allerlei systemen en dat er dan een vliegtuig uren lang van de route afwijkt en dan spontaan verdwijnt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
Maar Zee is groot
Net zo iets als dezequote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
Hoe spijtig ook, maar dit was in mijn ogen het meest aannemelijke scenario. Kan mij voorstellen dat dit antwoord nog altijd fijner is dan geen antwoord. Heb wel eens een verhaal gelezen dat zo'n auto pas na 30-40 jaar wordt gevonden in het water. Daar moet je helemaal niet aan denken.
Natuurlijk niet, als die arts ergens anders is komt gewoon de backup er bij de heli. Wat een gelul joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, de arts werkt bij het MMT, wat gestationeerd is op het vliegveld. De arts gaat vanaf de melding echter vaak mee met de ambulance, dus die arts zullen ze bij het ziekenhuis dan weer moeten oppikken om meteen weer inzetbaar te zijn. (of gewoon weer terug te gaan naar het vliegveld)
Niet gek ook, daar ben je normaliter als automobilist niet mee bezig. Je gaat er vanuit dat een wegbeheerder hier over nadenkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad gewoon begroeid met struiken en gras... en ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook nooit heb beseft dat daar geen vangrail zit
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als die arts ergens anders is komt gewoon de backup er bij de heli. Wat een gelul joh.
En dat aan de binnenkant wel een geleiderail zit. Bij nader inzien best wel raarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me overigens nooit beseft dat aan die kant van de bocht water ligt, en ik rij er toch 3 a 4 keer per week langs
Dat was een oplettende Google Earth gebruiker, die was aan het speuren naar een bepaald huis en zag een lichte vlek in het water. De inzittende was al 27 jaar spoorloos.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |