Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:35 schreef patrickt37 het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag wanneer ze daar van de weg zijn geraakt.
Is dit maandag geweest, of toch op een later tijdstip? Zoals vanavond bv.
Weinig denk ik, 48u verdwenen, koude nachten, geen medicatie, wellicht zwaargewondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
Maar als ze niet zijn verdronken is er nog hoop misschien.
Juist door de alternatieve route door Den Bosch is deze bocht relatief rustige tov de andere wegen in dit knooppunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:33 schreef Ama het volgende: Wel gek dat idd helemaal niemand iets heeft gezien.
FOK had het alweer opgelost hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Wel weer fraai dat ondertussen de goede vriend alweer beschuldigd was van van alles...
Mensen
Wordt werkelijk kapot gemaakt iddquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Wel weer fraai dat ondertussen de goede vriend alweer beschuldigd was van van alles...
Mensen
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef KoningJesper het volgende:
[..]
FOK had het alweer opgelost hoor
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.
Maakt het al weer aannemelijker dat niemand ze van de weg heeft zien raken.
En dan moet je nog een vriendin begraven...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wordt werkelijk kapot gemaakt idd
tussen 6 en 7 was het helder in Den Bosch maandag avondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.
Nee juist tussen 15 en 16u best flinke regen in Oost Brabantquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ze zijn toch sinds maandag begin middag vermist? Als ik me goed herinner was het vanaf een uur of 11 nagenoeg droog
Alles kan. Een zeer goede vriend van mijn ex is jaren geleden verongelukt bij de afslag Breda Noord op de A58/A27. Nam die afslag élke dag. Was geen bijzonder weer. Vliegt toch uit de bocht, knalt tegen wat bomen en overlijdt..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan een inschattingsfout zijn, mede of niet door het slechte weer. Een defect aan de auto kan natuurlijk ook.
Nee die sirenes zetten ze gewoon uit, ook de hulpverleners worden er gillend gek vanquote:
Dat telefoonsignaal is wel een aparte ja, maar die kan natuurlijk ook gewoon leeg zijn geweest...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Blijft heel gek dat niemand dit heeft zien gebeuren. In de spits op een snelweg terwijl het nog licht is.
En het laatste telefoonsignaal is dus al een stuk eerder op de route verstuurd.
Die kunnen straks door naar de vaccinsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Mensen
Is toch nog niet zeker?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
En dan moet je nog een vriendin begraven...
Het was hier soms ook beschamend.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.
Mwah, alles lijkt er op van wel, de heli die zo snel terugvliegt geeft meestal niet veel hoop.quote:
Maar lees hier de hele tijd dat amper water is daar? Of lees ik dat fout.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef GereDathan het volgende:
Kan niet missen dit zou je zeggen. Als de auto onder water lag dan is er sowieso geen hoop meer op overlevenden
Wat ook vreemd zou zijn om te doen zonder ouders te laten weten omdat de mobiel leeg was.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is een shit bocht zelfs bij normale snelheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles kan. Een zeer goede vriend van mijn ex is jaren geleden verongelukt bij de afslag Breda Noord op de A58/A27. Nam die afslag élke dag. Was geen bijzonder weer. Vliegt toch uit de bocht, knalt tegen wat bomen en overlijdt..
Pech..
De maatschappij anno 2022 in een notendopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het was hier soms ook beschamend.
Kijk eens op Google Mapsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar lees hier de hele tijd dat amper water is daar? Of lees ik dat fout.
Kan toch zijn dat er sporen gevonden zijn? Moeten ze anders eerst een halfuur wachten als ze een bandenspoor vinden ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Maar niemand ziet iets zo'n 48 uur en dan ineens wel? De heli vloog er ineens heen toch? Dat is ook niet logisch, het is geen wandelgebied, je kan er niet zomaar komen toch?
Is nergens echt duidelijk uit naar voren gekomen. Pas dinsdag kwam de Amber alert volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?
Mensen zijn randdebielenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Mensen
Politieheli vloog er zo ineens heen en ging heel gericht zoeken daar ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Maar niemand ziet iets zo'n 48 uur en dan ineens wel? De heli vloog er ineens heen toch? Dat is ook niet logisch, het is geen wandelgebied, je kan er niet zomaar komen toch?
Breda Noord of Empel richting Den Bosch/Vught?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is een shit bocht zelfs bij normale snelheid.
Wellicht hebben er bandensporen op de weg gestaan en heeft iemand toch maar de politie gebeld... ik heb ook wel eens sporen op de weg zien staan waarvan je denkt "oh hier is vandeweek wat gebeurd", maar dan rij je weer door omdat je er eigenlijk niet bij stil staat dat er nog ergens wat ligt...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Ja maar wel raar dat dat pas in het donker gebeurt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht hebben er bandensporen op de weg gestaan en heeft iemand toch maar de politie gebeld... ik heb ook wel eens sporen op de weg zien staan waarvan je denkt "oh hier is vandeweek wat gebeurd", maar dan rij je weer door omdat je er eigenlijk niet bij stil staat dat er nog ergens wat ligt...
Telegraaf: Donkerkleurige Kia Picanto gevonden in waterquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel, maandagavond politie, toen ook burgernet melding, dinsdagochtend Amber Alert.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is nergens echt duidelijk uit naar voren gekomen. Pas dinsdag kwam de Amber alert volgens mij.
Ja omdat er gemodereerd werdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.
Ja of als dat ding deels in het water heeft gelegen dat iemand toch een schittering/reflectie heeft gezien van z’n lampen oid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Politieheli vloog er zo ineens heen en ging heel gericht zoeken daar ja.
Misschien toch iemand wat op een dashcam gezien?
Ik hoop het ook, maar ben er bang voorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
Maar als ze niet zijn verdronken is er nog hoop misschien.
Hebben we weer zo’n toetsenbord Sherlock hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Hanoying het volgende:
Wel een erg logische plek om ze te vinden trouwens.. Als je op de mogelijke route op een kaart 10 plekken zou moeten aanwijzen waar ze mogelijkerwijs zouden kunnen liggen, ervan uitgaande dat het meest logische scenario was dat ze van de weg zijn geraakt en dat dat waarschijnlijk langs de snelweg is geweest, dan zou deze plek er toch echt bij moeten zitten. Had sneller opgelost kunnen zijn.
Die vriend Mark had erover dat de ouders van Hebe 18:50 alarm hadden geslagen dacht ik?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?
Ja ik zie het nu ook inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Telegraaf: Donkerkleurige Kia Picanto gevonden in water
Even opgezocht op Maps net, precies in de bocht die ze moest nemen ligt een goede plas water waar je zo in kan schieten. Plek is ook logisch als je naar Vught rijdt.
Tsja, ik heb die ook jaren elke dag genomen. Zonder enig probleem.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Even opgezocht op Maps net, precies in de bocht die ze moest nemen ligt een goede plas water waar je zo in kan schieten. Plek is ook logisch als je naar Vught rijdt.
Toen werd hij gebeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die vriend Mark had erover dat de ouders van Hebe 18:50 alarm hadden geslagen dacht ik?
Wat nog wel logisch klinkt, als je weet dat ze af en toe nog samen naar de Mac gaan wordt je pas ongerust als ze niet vlak na het eten thuis is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maandagavond politie, toen ook burgernet melding, dinsdagochtend Amber Alert.
Het was op zich logisch dat ze over de A59 zijn blijven rijden, maar als het telefoonsignaal al veel eerder is weggevallen dan snap ik wel dat knooppunt Empel niet de meest logische plek is. Sterker nog, je kunt vanaf de A59 ook nog via de randweg Den Bosch (afslag Den Bosch-west) naar Vught rijdenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Hanoying het volgende:
Wel een erg logische plek om ze te vinden trouwens.. Als je op de mogelijke route op een kaart 10 plekken zou moeten aanwijzen waar ze mogelijkerwijs zouden kunnen liggen, ervan uitgaande dat het meest logische scenario was dat ze van de weg zijn geraakt en dat dat waarschijnlijk langs de snelweg is geweest, dan zou deze plek er toch echt bij moeten zitten. Had sneller opgelost kunnen zijn.
Er schijnen ambulances en een trauma heli ter plekke te zijn, dat geeft wel enige hoop nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben er bang voor
Traumaheli is toch alweer wegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er schijnen ambulances en een trauma heli ter plekke te zijn, dat geeft wel enige hoop nog.
Of een klapband.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb die ook jaren elke dag genomen. Zonder enig probleem.
Maar er moet maar net iets gebeuren qua afleiding..
De trauma heli is al na een kwartier terug gegaan naar Volkelquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er schijnen ambulances en een trauma heli ter plekke te zijn, dat geeft wel enige hoop nog.
Die heli vloog met een kwartier al weer terug naar de basis, dus dat geeft niet zoveel hoop meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Traumaheli is al weg volgens de berichten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nat wegdek en een seconde afgeleid is voldoende.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb die ook jaren elke dag genomen. Zonder enig probleem.
Maar er moet maar net iets gebeuren qua afleiding..
Na meer dan 48 uur?!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Allebei ken ik ze maar die bij Empel is wel iets uitdagender moet ik toegeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breda Noord of Empel richting Den Bosch/Vught?
Dat zeg ik: ff afleiding..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nat wegdek en een seconde afgeleid is voldoende.
Normaal zou je hier niet snel rijden als je naar Vught gaat. Iets eerder heb je een afrit west om Den Bosch heen en die is gebruikelijker. Ook om die reden is net die bocht in het knooppunt relatief rustig (waar de rest vaak druk is) waardoor het weer niet onmogelijk is dat niemand wat gezien heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet hoor, denk dat ze maandag al overleden zijn. Maar je weet nooit, sprankje hoop.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na meer dan 48 uur?!
🤞🤞🤞uiteraard, dat zeker.
Kan ook. Zelf 1x gehad. Gelukkig reed ik op de rechter rijstrook en zat ik niet in een bocht..quote:
Is standaard procedure, maar ik blijf ook nog hopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er is net heel veel water. Zie Google maps en pak dan satellietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het zo logisch was hadden ze dat gedaan. De aanname dat het sneller kon vind ik nogal ongepast eigelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Hanoying het volgende:
En wie is dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Max23 het volgende:
Roelof Hemmen bij Jinek zegt dat er bandensporen zijn getroffen in die bocht
Jaja al gezien inmiddels.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is net heel veel water. Zie Google maps en pak dan satelliet
Nee, die hebben 1 arts aan boord, die ter plekke kan helpen, en dan vaak meerijdt naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef GereDathan het volgende:
Trauma heli dropt enkel een of meerdere artsen toch?
Lang verhaal kort: Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef GereDathan het volgende:
Trauma heli dropt enkel een of meerdere artsen toch?
Een stuk logischer dan alle eerdere plekken waar gezocht is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normaal zou je hier niet snel rijden als je naar Vught gaat. Iets eerder heb je een afrit west om Den Bosch heen en die is gebruikelijker. Ook om die reden is net die bocht in het knooppunt relatief rustig (waar de rest vaak druk is) waardoor het weer niet onmogelijk is dat niemand wat gezien heeft.
Yup, al is die randweg dan soms wel weer echt druk in de spits en je hebt veel meer stoplichten. Het hangt er ook vanaf waar in Vught ze moest zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normaal zou je hier niet snel rijden als je naar Vught gaat. Iets eerder heb je een afrit west om Den Bosch heen en die is gebruikelijker. Ook om die reden is net die bocht in het knooppunt relatief rustig (waar de rest vaak druk is) waardoor het weer niet onmogelijk is dat niemand wat gezien heeft.
Blijft bijzonder. Half Brabant rijdt in de spits langs die bocht en niemand is de bandensporen opgevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:48 schreef Max23 het volgende:
Roelof Hemmen bij Jinek zegt dat er bandensporen zijn getroffen in die bocht
99 vd 100 keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er gaat nooit een patient mee, die gaan altijd in de ambu?
Vaak gaan die in de ambu ja, en dan vliegt de heli ook naar het ziekenhuis om daar de arts weer op te pikken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ofwel, kan prima een arts gedropt hebben en vast terug zijn gegaan omdat de arts straks met de ambu meegaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, die hebben 1 arts aan boord, die ter plekke kan helpen, en dan vaak meerijdt naar het ziekenhuis.
Traumaheli gaat nooit weg zonder arts (hooguit naar het ziekenhuis als de arts met de ambulance mee gaat) Anders is die heli namelijk niet meer inzetbaar. Het is niet zo dat er op de vliegbasis een nieuwe arts klaar staat.
Zoals ik al zei, ik heb zo vaak sporen op de weg zien staan... je denkt dan altijd aan een eerder ongeluk dat is opgevallen/opgeruimd....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Half Brabant rijdt in de spits langs die bocht en niemand is de bandensporen opgevallen.
Maar ook niet echt logisch om met een arts naar die luchtbasis te vliegen? Lijkt me dat ie terug naar het ziekenhuis moet?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, die hebben 1 arts aan boord, die ter plekke kan helpen, en dan vaak meerijdt naar het ziekenhuis.
Traumaheli gaat nooit weg zonder arts (hooguit naar het ziekenhuis als de arts met de ambulance mee gaat) Anders is die heli namelijk niet meer inzetbaar. Het is niet zo dat er op de vliegbasis een nieuwe arts klaar staat.
Ze waren denk ik gefocust op dat telefoonsignaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een stuk logischer dan alle eerdere plekken waar gezocht is.
quote:Wat is een stille sms?
Een stille sms (ook wel Stealth SMS of Stealth Ping genoemd) is een technisch hulpmiddel dat door de politie of de AIVD bij opsporingsactiviteiten kan worden ingezet. Bij een stille sms wordt een bericht verstuurd naar een mobiele telefoon waarbij de bezitter van die telefoon niets merkt. Het is dan ook geen bericht met inhoud en veroorzaakt niet het afgaan van een beltoon. De telefoon wordt echter 'gepingt', waarbij de politie informatie verkrijgt over de locatie van de telefoon en daarmee dus meestal ook van de bezitter ervan. Dit komt doordat de technische recherche kan vaststellen met welke zendmast(en) of gsm-mast de telefoon verbinding maakt op het moment van het ontvangen van het 'bericht'. Hierbij wordt geen gebruikgemaakt van satellieten of GPS.
Het gebruik van dit opsporingsmiddel door de politie kwam voor het eerst uitgebreid in het nieuws in 2011 toen bekend werd dat de politie ervan gebruik had gemaakt bij het opsporen van een groep Somalische terreurverdachten. Het staat beschreven in het zogeheten Achilles-dossier van de nationale recherche. Toen bekend werd dat de groep mogelijk een aanslag wilde plegen konden ze razendsnel door de politie worden ingerekend nadat ze op basis van gegevens ingewonnen door een ping-bericht snel konden worden gelokaliseerd./
Lees nou eens, het kan je ook wel opgevallen zijn maar misschien nu pas 1+1=2 bedenken. Je ziet zo vaak remsporen in zo’n bochtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Half Brabant rijdt in de spits langs die bocht en niemand is de bandensporen opgevallen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ofwel, kan prima een arts gedropt hebben en vast terug zijn gegaan omdat de arts straks met de ambu meegaat.
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Vaak gaan die in de ambu ja, en dan vliegt de heli ook naar het ziekenhuis om daar de arts weer op te pikken.
Heli ging nu rechtstreeks weer naar Volkel.
Nooit is onjuist, het kan wel en gebeurt ook wel eens maar is niet de hoofdregel inderdaad. Eerder wat @PS. zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is geen omweg... het kan best een logische route zijn als de randweg te druk is in de spits, ook door de vele stoplichten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef rosita1 het volgende:
Hoezo rij je via een omweg (lijkt me) naar de woning? En waarom zijn er geen getuigen op een snelweg?
Kan wel met heli, maar die kan maar op een beperkt aantal ziekenhuizen landen. Alleen diegene met een heli platform. Al kunnen ze hem ook soms naast een ziekenhuis laten landen. Is ook weleens gebeurdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Is dat ergens voor nodig als ze wel/niet in leven zijn? Waarom zou je dat anders willen..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
De families van de vermiste Sanne (26) en Hebe (10) zijn ter plaatse.
bron: AD
Die arts werkt gewoon bij dat MMT, niet in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Maar ook niet echt logisch om met een arts naar die luchtbasis te vliegen? Lijkt me dat ie terug naar het ziekenhuis moet?
De telefoon had al een tijdje geen contact gemaakt met een mastquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef epicbeardman het volgende:
Gebruikt de politie niet de "stealth sms" in dit soort zaken? weet iemand dat?
[..]
En dat niemand het zag. Wat natuurlijk wel samenhangt met het ongeluk (veel regen / slecht zicht).quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef Stupidisco het volgende:
Dan hebben ze dus de pech dat ze een ongeluk krijgen EN dan ook nog eens
de pech dat het telefoonsignaal bij Waspik al wegvalt (telefoon leeg?) waardoor zoekacties zich voornamelijk op dat gebied concentreerden.
Dat is wel enorm triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |