Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:35 schreef patrickt37 het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag wanneer ze daar van de weg zijn geraakt.
Is dit maandag geweest, of toch op een later tijdstip? Zoals vanavond bv.
Weinig denk ik, 48u verdwenen, koude nachten, geen medicatie, wellicht zwaargewondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
Maar als ze niet zijn verdronken is er nog hoop misschien.
Juist door de alternatieve route door Den Bosch is deze bocht relatief rustige tov de andere wegen in dit knooppunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:33 schreef Ama het volgende: Wel gek dat idd helemaal niemand iets heeft gezien.
FOK had het alweer opgelost hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Wel weer fraai dat ondertussen de goede vriend alweer beschuldigd was van van alles...
Mensen
Wordt werkelijk kapot gemaakt iddquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Wel weer fraai dat ondertussen de goede vriend alweer beschuldigd was van van alles...
Mensen
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef KoningJesper het volgende:
[..]
FOK had het alweer opgelost hoor
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.
Maakt het al weer aannemelijker dat niemand ze van de weg heeft zien raken.
En dan moet je nog een vriendin begraven...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wordt werkelijk kapot gemaakt idd
tussen 6 en 7 was het helder in Den Bosch maandag avondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zomaar zo zijn geweest dat ze eerst ergens gegeten hebben, nog een stukje gereden en pas na de spits naar Vught zijn gaan rijden.
Nee juist tussen 15 en 16u best flinke regen in Oost Brabantquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ze zijn toch sinds maandag begin middag vermist? Als ik me goed herinner was het vanaf een uur of 11 nagenoeg droog
Alles kan. Een zeer goede vriend van mijn ex is jaren geleden verongelukt bij de afslag Breda Noord op de A58/A27. Nam die afslag élke dag. Was geen bijzonder weer. Vliegt toch uit de bocht, knalt tegen wat bomen en overlijdt..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan een inschattingsfout zijn, mede of niet door het slechte weer. Een defect aan de auto kan natuurlijk ook.
Nee die sirenes zetten ze gewoon uit, ook de hulpverleners worden er gillend gek vanquote:
Dat telefoonsignaal is wel een aparte ja, maar die kan natuurlijk ook gewoon leeg zijn geweest...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Blijft heel gek dat niemand dit heeft zien gebeuren. In de spits op een snelweg terwijl het nog licht is.
En het laatste telefoonsignaal is dus al een stuk eerder op de route verstuurd.
Die kunnen straks door naar de vaccinsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Mensen
Is toch nog niet zeker?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
En dan moet je nog een vriendin begraven...
Het was hier soms ook beschamend.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.
Mwah, alles lijkt er op van wel, de heli die zo snel terugvliegt geeft meestal niet veel hoop.quote:
Maar lees hier de hele tijd dat amper water is daar? Of lees ik dat fout.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef GereDathan het volgende:
Kan niet missen dit zou je zeggen. Als de auto onder water lag dan is er sowieso geen hoop meer op overlevenden
Wat ook vreemd zou zijn om te doen zonder ouders te laten weten omdat de mobiel leeg was.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is een shit bocht zelfs bij normale snelheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles kan. Een zeer goede vriend van mijn ex is jaren geleden verongelukt bij de afslag Breda Noord op de A58/A27. Nam die afslag élke dag. Was geen bijzonder weer. Vliegt toch uit de bocht, knalt tegen wat bomen en overlijdt..
Pech..
De maatschappij anno 2022 in een notendopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het was hier soms ook beschamend.
Kijk eens op Google Mapsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar lees hier de hele tijd dat amper water is daar? Of lees ik dat fout.
Kan toch zijn dat er sporen gevonden zijn? Moeten ze anders eerst een halfuur wachten als ze een bandenspoor vinden ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Maar niemand ziet iets zo'n 48 uur en dan ineens wel? De heli vloog er ineens heen toch? Dat is ook niet logisch, het is geen wandelgebied, je kan er niet zomaar komen toch?
Is nergens echt duidelijk uit naar voren gekomen. Pas dinsdag kwam de Amber alert volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?
Mensen zijn randdebielenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef SilverEyes het volgende:
Mensen
Politieheli vloog er zo ineens heen en ging heel gericht zoeken daar ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Maar niemand ziet iets zo'n 48 uur en dan ineens wel? De heli vloog er ineens heen toch? Dat is ook niet logisch, het is geen wandelgebied, je kan er niet zomaar komen toch?
Breda Noord of Empel richting Den Bosch/Vught?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is een shit bocht zelfs bij normale snelheid.
Wellicht hebben er bandensporen op de weg gestaan en heeft iemand toch maar de politie gebeld... ik heb ook wel eens sporen op de weg zien staan waarvan je denkt "oh hier is vandeweek wat gebeurd", maar dan rij je weer door omdat je er eigenlijk niet bij stil staat dat er nog ergens wat ligt...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef d.k. het volgende:
Ja maar wel raar dat dat pas in het donker gebeurt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht hebben er bandensporen op de weg gestaan en heeft iemand toch maar de politie gebeld... ik heb ook wel eens sporen op de weg zien staan waarvan je denkt "oh hier is vandeweek wat gebeurd", maar dan rij je weer door omdat je er eigenlijk niet bij stil staat dat er nog ergens wat ligt...
Telegraaf: Donkerkleurige Kia Picanto gevonden in waterquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar lees hier de hele tijd dat amper water is daar? Of lees ik dat fout.
Jawel, maandagavond politie, toen ook burgernet melding, dinsdagochtend Amber Alert.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is nergens echt duidelijk uit naar voren gekomen. Pas dinsdag kwam de Amber alert volgens mij.
Ja omdat er gemodereerd werdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Op FOK! viel het nog mee, dit speelde vooral op twitter.
Ja of als dat ding deels in het water heeft gelegen dat iemand toch een schittering/reflectie heeft gezien van z’n lampen oid.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Politieheli vloog er zo ineens heen en ging heel gericht zoeken daar ja.
Misschien toch iemand wat op een dashcam gezien?
Ik hoop het ook, maar ben er bang voorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
Maar als ze niet zijn verdronken is er nog hoop misschien.
Hebben we weer zo’n toetsenbord Sherlock hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef Hanoying het volgende:
Wel een erg logische plek om ze te vinden trouwens.. Als je op de mogelijke route op een kaart 10 plekken zou moeten aanwijzen waar ze mogelijkerwijs zouden kunnen liggen, ervan uitgaande dat het meest logische scenario was dat ze van de weg zijn geraakt en dat dat waarschijnlijk langs de snelweg is geweest, dan zou deze plek er toch echt bij moeten zitten. Had sneller opgelost kunnen zijn.
Die vriend Mark had erover dat de ouders van Hebe 18:50 alarm hadden geslagen dacht ik?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa die moeder heeft hoe laat alarm geslagen?
Ja ik zie het nu ook inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Telegraaf: Donkerkleurige Kia Picanto gevonden in water
Even opgezocht op Maps net, precies in de bocht die ze moest nemen ligt een goede plas water waar je zo in kan schieten. Plek is ook logisch als je naar Vught rijdt.
Tsja, ik heb die ook jaren elke dag genomen. Zonder enig probleem.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Telegraaf: Donkerkleurige Kia Picanto gevonden in water
Even opgezocht op Maps net, precies in de bocht die ze moest nemen ligt een goede plas water waar je zo in kan schieten. Plek is ook logisch als je naar Vught rijdt.
Toen werd hij gebeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die vriend Mark had erover dat de ouders van Hebe 18:50 alarm hadden geslagen dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |