Gisteren cirkelde een politiehelikopter boven vught en dat moet eigenlijk wel met deze zaak te maken hebben gehad omdat er tot einde dit jaar een vliegverbod boven vught is. Maar ook dit is natuurlijk wel speculatiequote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze waren denk ik gefocust op dat telefoonsignaal?
Zie edit.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Que?
Dit ging er vanuit dat ze mogelijk nog leefden na die 48 uur.
Natuurlijk mogen ze dat niet, maar ze kunnen daar niet komen door de afsluiting. Ik geloof er geen barst van dat ze ter plekke zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die staan gewoon uit nieuwsgierigheid achter het lint neem ik aan. Lijkt mij stug dat ze naar de lichamen mogen kijken.
Is dat vliegverbod ook voor de politieheli?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gisteren cirkelde een politiehelikopter boven vught en dat moet eigenlijk wel met deze zaak te maken hebben gehad omdat er tot einde dit jaar een vliegverbod boven vught is
Ja even kort de route afgezocht, niet zo gericht zoals vandaag de hele dag boven Waspik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gisteren cirkelde een politiehelikopter boven vught en dat moet eigenlijk wel met deze zaak te maken hebben gehad omdat er tot einde dit jaar een vliegverbod boven vught is
En dan ook niet kunnen bellen om hulp, of uit de auto weten te komen. (wellicht bewusteloos door de klap).quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Bah
Wat een pech moet je hebben zeg om ongezien de weg af te glijden tijdens de spits op een knooppunt waar zoveel auto's rijden.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat vliegverbod ook voor de politieheli?
Helaas niet nee .....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie edit.
En dat was geen logisch scenario
Sure, maar toch niet daar? Wat voegt het toe om ze nu te identificieren als ze 2 dagen in het water hebben gelegen, of morgen, als de patholoog de lichamen in een waardige staat heeft kunnen brengen? Het is niet alsof je haast hebt, en je krijgt wel een nog een extra schepje erbij wat je onnodig is..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoort wel bij het protocol om zeker te zijn dat hun het zijn. Ze kunnen ook verminkt zijn eventueel door een ongeluk. Lijkt mij wel hel voor de familie.
En dat terwijl alle Gerda's op twitter en social media al lang hadden opgelost dat Mark of de moeder het had gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Starhopper het volgende:
Ben wel opgelucht dat het een ongeluk lijkt te zijn en niet een 1 of andere enge moordenaar.
Waarom? Het zijn hun dochters... Het mag afgeraden worden om te kijken, verboden is het nooit...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die staan gewoon uit nieuwsgierigheid achter het lint neem ik aan. Lijkt mij stug dat ze naar de lichamen mogen kijken.
Je doet net alsof ze gedwongen zijn. Misschien hebben ze er zelf wel op gestaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Identificatie?
Ja fijn je overleden dochter/familielid uit een auto getakeld zien worden, of op een stretchhertje in de berm ... dat kan toch ook een uurtje later in een ziekenhuis?
Laten we die nabestaanden nog even extra tekenen voor het leven oid?
Ook gewoon kans dat de familie dat zelf wil he, na 48 uur in onzekerheid te hebben gezeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Sure, maar toch niet daar? Wat voegt het toe om ze nu te identificieren als ze 2 dagen in het water hebben gelegen, of morgen, als de patholoog de lichamen in een waardige staat heeft kunnen brengen? Het is niet alsof je haast hebt, en je krijgt wel een nog een extra schepje erbij wat je onnodig is..
En identificeren is ook bullshit. Dat doe je niet als het familielid dood in een auto zit maar in een mortuarium.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze dat niet, maar ze kunnen daar niet komen door de afsluiting. Ik geloof er geen barst van dat ze ter plekke zijn.
Het AD artikel is inmiddels aangepast en die zin is inderdaad nu verwijderd uit het artikel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze dat niet, maar ze kunnen daar niet komen door de afsluiting. Ik geloof er geen barst van dat ze ter plekke zijn.
Ik zou als vader mijn kind per direct willen zien. Zo snel als de hulp diensten dat kunnen regelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Sure, maar toch niet daar? Wat voegt het toe om ze nu te identificieren als ze 2 dagen in het water hebben gelegen, of morgen, als de patholoog de lichamen in een waardige staat heeft kunnen brengen? Het is niet alsof je haast hebt, en je krijgt wel een nog een extra schepje erbij wat je onnodig is..
Natuurlijk doen ze dat niet, het bericht van de user hier is BS.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En identificeren is ook bullshit. Dat doe je niet als het familielid dood in een auto zit maar in een mortuarium.
Jij zou niet willen checken als de politie zegt dat het je dochter is?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat doen ze op de plek van een ongeval, geloof je zelf toch niet hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |