AARGH. Rust in vrede Sanne en Hebe.quote:
Ja, sorry hoor. DUH..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
AD zegt ook: Een forensisch arts is inmiddels ter plaatse.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-en-sanne~a9f46032/
Landen niet hoor, elk traumacentrum heeft een heliplatform, die arts wordt daar vaak weer opgepikt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daar komt de lifeliner net vandaan, landen bij een ziekenhuis is bij hoge een uitzondering.
Die staan gewoon uit nieuwsgierigheid achter het lint neem ik aan. Lijkt mij stug dat ze naar de lichamen mogen kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten ze familie toe op de plek van een ongeval? Die kunnen daar niks doen?
Als ze geen lampen aanhad zou dat gelijk kunnen verklaren waarom niemand het zag gebeuren, met die regen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja of als dat ding deels in het water heeft gelegen dat iemand toch een schittering/reflectie heeft gezien van z’n lampen oid.
Que?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. DUH..
Wat is het het meest logische scenario na meer dan 48 uur vermist te zijn én een auto in het water? En geen Sanne die uit de auto geklommen is en hulp heeft gezocht?
quote:
Dat is makkelijk praten achteraf, maar hoeveel reacties heb je al gezien met "wat gek dat niemand dat ongeluk heeft gezien"? Ik snap best dat de politie ervan uit is gegaan dat bij een ongeluk bij zo een knooppunt andere mensen getuige zijn geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Vind er weinig ongepast aan. Geloof best dat er met de beste intenties is gezocht en het is fijn dat ze gevonden zijn, maar onlogisch dat ze in de buurt van een oprit of aansluiting zijn gevonden is het toch echt verre van en dan is dit wel 1 van de plekken waar je bij slecht weer het makkelijkst van de weg raakt en waar de kans het grootst is dat het ongeval niet opgemerkt wordt.
Onlogisch was het geweest als ze gevonden waren in een vaart langs een achterafweggetje op een plek ver buiten de route.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |