dat zeg ik...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn NIET omgereden. Knooppunt Empel ligt gewoon op de route
Zou er tijdens dit soort zoekacties naar vermiste kinderen de 1e dagen iemand van de politie bij die ouders thuis zitten? Om ze zo op de hoogte te houden. Of is dat alleen iets vanuit de film?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat de ouders zelf naar de plek van het ongeval zijn gegaan. Niet zozeer ter formele identificatie maar om hun kinderen te zien en te beseffen wat plaatsvindt.
Ik zou als ouder na al die berichten in het nieuws niet rustig op de bank kunnen blijven zitten wachten totdat de politie me haalt voor de formele identificatie. Ik wil als ouder er zo snel mogelijk heen.
Jawel. Vanaf de A59 welquote:
Ja naja dat kunnen we allemaal wel bedenken toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef nils7 het volgende:
Volgens RTL zijn het inderdaad de lichamen van
Dat gokken ze ook maar, maar dat snapt iedereen natuurlijk wel, dat het niet ineens 2 andere lichamen zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef nils7 het volgende:
Volgens RTL zijn het inderdaad de lichamen van
Nee want je kunt eerder afslaan richting Vught via de Vlijmensewegquote:
Was toch al door de politie op twitter gemeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu bij OP1 de bevestiging door de politie dat in de gevonden Picanto 2 lichamen aangetroffen zijn…
En helemaal als ze langs de Mac in Rosmalen wilden gaan.quote:
Dan ga je binnendoorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee want je kunt eerder afslaan richtinf Vught
Nou ik snap dat niet. Ik zou niet hopen dat ze zeggen dat het de 2 lichamen zijn zonder het zeker te weten..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat gokken ze ook maar, maar dat snapt iedereen natuurlijk wel, dat het niet ineens 2 andere lichamen zijn.
idd, en Hebe heeft waarschijnlijk ook haar medische documentatie / identificatie bij voor noodgevallen. Wellicht hebben ze die gewoon gevonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja dat kunnen we allemaal wel bedenken toch.
Ik denk dat een politieagent of arts op basis van een foto direct zekerheid geeft. Enkel in spannende series en films moet een nabestaande altijd onder een lakentje gaan kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:03 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ja laat ze nog lekker extra uren wachten in onzekerheid..
Nee, niks gokken, net bevestigd door de politie via een live verbinding bij OP1…quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat gokken ze ook maar, maar dat snapt iedereen natuurlijk wel, dat het niet ineens 2 andere lichamen zijn.
Ja het is eigenlijk altijd wel druk in de middag. Zeker zo net voor het knooppunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Bah
Wat een pech moet je hebben zeg om ongezien de weg af te glijden tijdens de spits op een knooppunt waar zoveel auto's rijden.
Dit. Als je op de kaart kijkt is het vrij onlogisch om helemaal om Den Bosch heen te rijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee want je kunt eerder afslaan richting Vught via de Vlijmenseweg
Oh nee hoor, die blijven ze gewoon lastig vallen. Evenals de mensen die mee zochten die denken recht te hebben om bij de uitvaart aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoop dat de parasieten die mensen met rust laten met hun verdriet.
Ik ben er al zo lang niet geweest dat ik helemaal geen idee heb waar in Rosmalen die Mac dan zou moeten zijn..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef d.k. het volgende:
[..]
En helemaal als ze langs de Mac in Rosmalen wilden gaan.
Pfff, als ze er al heen gebracht zijn is daar een familierechercheur bij, dus dat met dat babysitten valt heus wel mee. En ter plekke zijn wil nog steeds niet zeggen dat ze met hun neus op de berging gestaan hebben. Wellicht dat ze pas hun dochter hebben kunnen zien toen ze op een brancard lag...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Omdat het 'niet goed is' ?
Professionele hulpverleners zitten echt niet te wachten op potentiële nabestaanden babysitten bij een plaats delict/ongeval ... verwerkingstechnisch helpt eea ook niet mee als je de actieve berging van je kind/familielid ziet.
maar afaik heeft het AD die reutel alweer ingetrokken dat ze er zouden zijn?
Daar is het vaak aanschuivenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee want je kunt eerder afslaan richting Vught via de Vlijmenseweg
Nou, bijvoorbeeld bij een beknelling die het einde van iemands leven betekent als je de beknelling opheft?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:52 schreef Japepk het volgende:
[..]
Is dat ergens voor nodig als ze wel/niet in leven zijn? Waarom zou je dat anders willen..
Net voorbij knooppunt Empelquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er al zo lang niet geweest dat ik helemaal geen idee heb waar in Rosmalen die Mac dan zou moeten zijn..
Onmogelijk dat het ongezien kan gebeuren (overdag) volgens de verslaggever bij op1.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk altijd wel druk in de middag. Zeker zo net voor het knooppunt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niks gokken, net bevestigd door de politie via een live verbinding bij OP1…
Net als de afgelopen 2 dagen lijken sommige mensen te denken dat agenten complete debielen zijn die geen andere methodes kennen dan een nabestaande onder een wit laken te laten kijken?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Nou ik snap dat niet. Ik zou niet hopen dat ze zeggen dat het de 2 lichamen zijn zonder het zeker te weten..
Het staat me bij dat dat bij Anne Faber wel gedaan werd (stond in het boek). En dat gebeurde in een mortuarium, niet ter plekke in dat graf.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat een politieagent of arts op basis van een foto direct zekerheid geeft. Enkel in spannende series en films moet een nabestaande altijd onder een lakentje gaan kijken.
Precies ditquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
Bah
Wat een pech moet je hebben zeg om ongezien de weg af te glijden tijdens de spits op een knooppunt waar zoveel auto's rijden.
Ik zou ook zo rijden hoorquote:
Ja. Er is altijd een familierechercheur.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou er tijdens dit soort zoekacties naar vermiste kinderen de 1e dagen iemand van de politie bij die ouders thuis zitten? Om ze zo op de hoogte te houden. Of is dat alleen iets vanuit de film?
op de kaart misschien niet, maar als het weer niet zo goed is en je gezellig een liedje zingt ofzo is een stukje omrijden ook niet zo gek.. vaak is de snelweg veiliger dan binnendoorweggetjes..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dit. Als je op de kaart kijkt is het vrij onlogisch om helemaal om Den Bosch heen te rijden.
Dat is toch het idee van een stukje toeren, veel omrijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dit. Als je op de kaart kijkt is het vrij onlogisch om helemaal om Den Bosch heen te rijden.
Ik niet, niet via de A59 in ieder geval, als ik de snelste route wil pakken.quote:
Werk jij nog steeds in de uitvaartbranche? Ik weet zelf niet hoe een lichaam er na 2 dagen in het water uit ziet, maar misschien is het dan idd verstandig om de overledene eerst te verzorgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef BE het volgende:
[..]
Pfff, als ze er al heen gebracht zijn is daar een familierechercheur bij, dus dat met dat babysitten valt heus wel mee. En ter plekke zijn wil nog steeds niet zeggen dat ze met hun neus op de berging gestaan hebben. Wellicht dat ze pas hun dochter hebben kunnen zien toen ze op een brancard lag...
Er zijn echt legio dingen te verzinnen waarop dit niet een of ander totaal ondenkbaar horrorscenario zou zijn.
Los van het horrorscenario dat het natuurlijk sowieso is.
En toch is dat wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Onmogelijk dat het ongezien kan gebeuren (overdag) volgens de verslaggever bij op1.
Zo te zien naast het kruispuntquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er al zo lang niet geweest dat ik helemaal geen idee heb waar in Rosmalen die Mac dan zou moeten zijn..
Het is gewoon een 4-baansweg, geen dijkweggetje of zo...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef poemojn het volgende:
[..]
op de kaart misschien niet, maar als het weer niet zo goed is en je gezellig een liedje zingt ofzo is een stukje omrijden ook niet zo gek.. vaak is de snelweg veiliger dan binnendoorweggetjes..
Vanaf Raamsdonkveer niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, niet via de A59 in ieder geval, als ik de snelste route wil pakken.
Maar wat ik zeg, als je geen haast hebt…
De Vlijmenseweg is gewoon een 60 of 80km wegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef poemojn het volgende:
[..]
op de kaart misschien niet, maar als het weer niet zo goed is en je gezellig een liedje zingt ofzo is een stukje omrijden ook niet zo gek.. vaak is de snelweg veiliger dan binnendoorweggetjes..
Mijn reactie ging erover dat iemand zei dat ze toch maar gokten..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Net als de afgelopen 2 dagen lijken sommige mensen te denken dat agenten complete debielen zijn die geen andere methodes kennen dan een nabestaande onder een wit laken te laten kijken?
Yep... nu kunnen we gaan zwarte pieten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Bah, rust zacht…..
Fok opsporing, bedankt voor de immense bijdrage aan het vinden van de slachtoffers!
misschien wegwerkzaamheden in centrum db..?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
via Empel is het omrijden, moet je niet als taxichauffeur flikken, want dan krijg je geheid bonje met je passagier.
Volgens vrienden gingen ze ook wel eens naar de McDonalds met Hebe of reden een rondje.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
via Empel is het omrijden, moet je niet als taxichauffeur flikken, want dan krijg je geheid bonje met je passagier.
Kun je misschien routes linken? Weet zelf niet zo goed hoe de route wasquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heb in Budapest iemand uit het water getrokken zien worden en dacht eerst dat het een boei was. Zo opgeblazen en paars.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Werk jij nog steeds in de uitvaartbranche? Ik weet zelf niet hoe een lichaam er na 2 dagen in het water uit ziet, maar misschien is het dan idd verstandig om de overledene eerst te verzorgen.
Oh dat geloof ik ook wel, dat nabestaanden soms een belangrijke factor zijn. Maar in dit geval weet ik 100% zeker dat agenten en andere hulpverleners binnen enkele minuten weten of dit Sanne en Hebe zijn. Daar hoeft echt geen nabestaande aan te pas te komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Het staat me bij dat dat bij Anne Faber wel gedaan werd (stond in het boek). En dat gebeurde in een mortuarium, niet ter plekke in dat graf.
Dan is het onmogelijke dus toch gebeurt schijnbaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Onmogelijk dat het ongezien kan gebeuren (overdag) volgens de verslaggever bij op1.
Het hangt er helemaal vanaf hoe druk de randweg Den Bosch was en waar in Vught ze moest zijn. Als je bijv richting Glorieuxlaan in Vught moet kun je veel beter via Empel rijden....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Relax, iedereen doet hier aannames en speculeert er op los…quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Bedankt Henk, we zaten echt te wachten op waar jij vanuit gaat. Nu kunnen we rustig slapen.
Liever niet, maar dat is niet realistisch helaas.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
nou mensen dat was het weer. tot de volgende keer
Bij RTL staat (net zoals bij NOS en die tweet van de politie) dat het vermoedelijk om hen gaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, echt geen binnendoor weggetje, en de gebruikelijke route die kant op. Maar waarschijnlijker is dat ze nog even langs de Mac wilden, zoals ze wel vaker deden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Vlijmenseweg is gewoon een 60 of 80km weg
Dus de LFL vliegt vanaf het vliegveld naar het ziekenhuis om daar een team artsen op te halen om daarna naar de melding te vliegen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Landen niet hoor, elk traumacentrum heeft een heliplatform, die arts wordt daar vaak weer opgepikt.
Of die randweg stond vast, wat vaak het geval is in de spits...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, echt geen binnendoor weggetje, en de gebruikelijke route die kant op. Maar waarschijnlijker is dat ze nog even langs de Mac wilden, zoals ze wel vaker deden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Werk jij nog steeds in de uitvaartbranche? Ik weet zelf niet hoe een lichaam er na 2 dagen in het water uit ziet, maar misschien is het dan idd verstandig om de overledene eerst te verzorgen.
bij op 1 werd nog een scenario geschetst maar dat is speculatie he..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijke dus toch gebeurt schijnbaar.
https://www.google.com/ma(...)3466!2d51.653306!3e0quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je misschien routes linken? Weet zelf niet zo goed hoe de route was
Ok. Dat is 100% zeker niet gegokt in dit geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Mijn reactie ging erover dat iemand zei dat ze toch maar gokten..
Bij op1 zeiden ze het steliger: Geen rede te veronderstellen dat ze het niet zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij RTL staat (net zoals bij NOS en die tweet van de politie) dat het vermoedelijk om hen gaat.
Was het niet die middag flink stortregenen daar? Heb ook in een paar flinke buien gereden, maar dat was op de A4. Collega richtingen het Oosten had ook veel regen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
komt ook doordat ze haar 2 dagen kwijt waren op klaarlichte dag. En we smullen allemaal van Peter R de Vries uitzendingen. En naar opsporing verzocht kijken de meesten ook gewoon voor het drama, niet om echt mee te helpen met het oplossen van zaken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Relax, iedereen doet hier aannames en speculeert er op los…
Nee, de arts werkt bij het MMT, wat gestationeerd is op het vliegveld. De arts gaat vanaf de melding echter vaak mee met de ambulance, dus die arts zullen ze bij het ziekenhuis dan weer moeten oppikken om meteen weer inzetbaar te zijn. (of gewoon weer terug te gaan naar het vliegveld)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de LFL vliegt vanaf het vliegveld naar het ziekenhuis om daar een team artsen op te halen om daarna naar de melding te vliegen?
Daar zeg je wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En toch is dat wat er gebeurd is.
Als je mij op 7 maart 2014 gevraagd had of een Boeing 777 zomaar kon verdwijnen dan had ik je verteld dat dat in die tijd onmogelijk was. En toch is ook dat gebeurd.
Maar als ze naar de Mac gingen was het niet om perse.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)3466!2d51.653306!3e0
Excusez le moi, ik had Raamsdonkveer ergens anders geplot.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf Raamsdonkveer niet?![]()
Om te beginnen toch zéker..
Dus vertel!
De ouders zijn daar niet, puur gespeculeer en nergens bevestigd door een bron.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef BE het volgende:
[..]![]()
En na 2 dagen in het water ziet een lichaam er niet fijn uit. Maar als er 'deels in het water' staat kan het zomaar zijn dat ze niet in het water hebben gelegen.
En dat die ouders daar zijn wil niet zeggen dat ze ter plekke hun dochter mogen zien. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze met eigen ogen de plek willen zien en waar die auto ligt bijvoorbeeld...
De arts werkt bij de heli zelf. Dus ze kunnen per direct weg vliegen hem hem/haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de LFL vliegt vanaf het vliegveld naar het ziekenhuis om daar een team artsen op te halen om daarna naar de melding te vliegen?
Staan struiken voor toch? Eigenlijk bizar dat dit kan in NL. Niet voor het eerst dat zoiets gebeurd, paar jaar terug 2 dames die gelukkig niet in het water lagen. Op dit soort plekken hoort geen water of moet er een vangrail staan zegt mijn onderbuik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me overigens nooit beseft dat aan die kant van de bocht water ligt, en ik rij er toch 3 a 4 keer per week langs
Het lijkt inderdaad gewoon begroeid met struiken en gras... en ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook nooit heb beseft dat daar geen vangrail zitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Staan struiken voor toch? Eigenlijk bizar dat dit kan in NL. Niet voor het eerst dat zoiets gebeurd, paar jaar terug 2 dames die gelukkig niet in het water lagen. Op dit soort plekken hoort geen water of moet er een vangrail staan zegt mijn onderbuik.
Open deur..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
Hoe spijtig ook, maar dit was in mijn ogen het meest aannemelijke scenario. Kan mij voorstellen dat dit antwoord nog altijd fijner is dan geen antwoord. Heb wel eens een verhaal gelezen dat zo'n auto pas na 30-40 jaar wordt gevonden in het water. Daar moet je helemaal niet aan denken.
NL ook, zeker als een auto zoals in dit geval uit zicht blijkt te liggen. Maar bij de MH370 ben ik niet zozeer verbaasd door de grote van de zee, ik ben meer verbaasd dat we vanuit de ruimte in kunnen zoomen tot op de onderbroek (even een beetje overdreven) en zo ongeveer alles 24/7 verbonden is met allerlei systemen en dat er dan een vliegtuig uren lang van de route afwijkt en dan spontaan verdwijnt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
Maar Zee is groot
Net zo iets als dezequote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
Hoe spijtig ook, maar dit was in mijn ogen het meest aannemelijke scenario. Kan mij voorstellen dat dit antwoord nog altijd fijner is dan geen antwoord. Heb wel eens een verhaal gelezen dat zo'n auto pas na 30-40 jaar wordt gevonden in het water. Daar moet je helemaal niet aan denken.
Natuurlijk niet, als die arts ergens anders is komt gewoon de backup er bij de heli. Wat een gelul joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, de arts werkt bij het MMT, wat gestationeerd is op het vliegveld. De arts gaat vanaf de melding echter vaak mee met de ambulance, dus die arts zullen ze bij het ziekenhuis dan weer moeten oppikken om meteen weer inzetbaar te zijn. (of gewoon weer terug te gaan naar het vliegveld)
Niet gek ook, daar ben je normaliter als automobilist niet mee bezig. Je gaat er vanuit dat een wegbeheerder hier over nadenkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad gewoon begroeid met struiken en gras... en ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook nooit heb beseft dat daar geen vangrail zit
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als die arts ergens anders is komt gewoon de backup er bij de heli. Wat een gelul joh.
En dat aan de binnenkant wel een geleiderail zit. Bij nader inzien best wel raarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me overigens nooit beseft dat aan die kant van de bocht water ligt, en ik rij er toch 3 a 4 keer per week langs
Dat was een oplettende Google Earth gebruiker, die was aan het speuren naar een bepaald huis en zag een lichte vlek in het water. De inzittende was al 27 jaar spoorloos.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |